MuscleMeat

Gatver ben GEFLITST!!!

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb 130 euro boete omdat ik gelfitst ben omdat ik door rood reed :mad:

Gatverdamme het was maar een paar tiende seconde verschil en nu 130 euro... k*tttttttt

Ik verdien maar 300 per maand maandelijks :(

Iemand ervaring mee en kan ik in beroep iets doen?

En wat ga je in beroep zeggen?

Klopt meneer de rechter, ik reed door rood maar het scheelde maar 0,01 seconde, dus eigenlijk telt dat niet? :roflol:

nope,verlies je hoogstwaarschijnlijk toch(hoger beroep)

edit:betalingsregeling treffen aangezien je bitter weinig verdiend.

Geflitst aan hoeveel?

EDIT:

Door het rood dus:roflol: Bezint eer ge begint!

gewoon betalen moest je maar niet zo haastig rijden

Da's pech hebben, maar zit niets anders op dan betalen...

je moet ze ook eerst kapot schieten voor je er langs rijd :P

Had je nie 0.1 seconde eerder kunnen remmen?

ja naai voor je :p

je had ook 200euro boete kunnen krijge dus wat is nou 130

Je kan in beroep gaan en soms heb je geluk en vernken ze alles en hoef je niets te betalen.

In beroep gaan kan je enkel gaan als je een sterke onderbouwing hebt waar een rechter rekening mee kan houden.... Persoonlijk zou ik de boete betalen aangezien je toch niet echt over een duidelijke reden beschikt... anders draaien ze je ook nog op voor de gerechtskosten en ik denk dat je dat er toch ook niet meer bij wilt....

Welcome to the real world. Laatst ook 90euro voor bellen op scooter:(. Accepteren gozer!
Leer ervan.

Bellen op scooter? Helm aan je arm ofzo?

In principe krijg je een Pro Justitia brief, normaal gezien kan je invullen of er een bepaalde reden was, maar het blijft enkel bij verzachtende omstandigheden.
Bv: ik kon niet meer kort remmen omdat ik mijn remmen wat wil sparen:) nee, bv lage zon, slecht weer, te riskant voor een te kort rijdende achterligger..

Het wordt trouwens tijd dat ze beginnen met een aftelklok, dan zouden dergelijke gevallen veel minder voorvallen..
Zijn die dingen er niet al in Nederland?

Haha, hoe bel je inderdaad op de scooter?

Terug
Naar boven