XXL Nutrition

Gatver ben GEFLITST!!!

Doen alsof je geen geld hebt, kansarm en sociaal zwak bent, misschien krijg je dan zelfs nog geld terug, zo werkt dat in Nederland (en België).

Maar ff serieus: je uitleg zal nooit iemand aanvaarden want je moet stoppen zodra het licht op oranje springt en dus maakt het niet uit dat het nipt is, oranje licht geeft je altijd genoeg tijd volgens de wet.

Eigen schuld, dikke bult.

Doen alsof je geen geld hebt, kansarm en sociaal zwak bent, misschien krijg je dan zelfs nog geld terug, zo werkt dat in Nederland (en België).

Maar ff serieus: je uitleg zal nooit iemand aanvaarden want je moet stoppen zodra het licht op oranje springt en dus maakt het niet uit dat het nipt is, oranje licht geeft je altijd genoeg tijd volgens de wet.

behalve als er een auto dicht op je rijd dan mag je doorrrijdden dacht ik zo; zou dat geen reden kunnen zijn voor te niet verklaring

Helaaas niks aan te doen .. rood licht is rood licht, je ontkomt er niet aan..

Wat op flitsservice enzo staat voor te hard rijden zou je misschien kunnen proberen, vragen om foto's waarop duidelijk staat dat het jouw auto was... ik meende dat ze binnen 6 week moeten reageren.. zoniet, kan de bekeuring de vuilnisbak in geloof ik..

Sinds wanneer springt een stoplicht van groen op rood, er zit nog een oranje fase tussen, als jij dan denkt dat moet kunnen dan moet je ook betalen :D .

Eikel...waarom rij je dan ook door rood...

behalve als er een auto dicht op je rijd dan mag je doorrrijdden dacht ik zo; zou dat geen reden kunnen zijn voor te niet verklaring
Die smoesjes horen ze wellicht heel de tijd op de politierechtbank, maar ze aanvaarden dat allemaal toch niet.

Het enige wat volgens mij zou werken is zeggen dat je iemand in levensgevaar naar het ziekenhuis moest rijden, je zal daar dan ook bewijs voor moeten leveren natuurlijk.

@lunaa: waarom zou je je rijbewijs kwijt zijn, is niet van toepassing bij door rood rijden.

Hahah, epic self ownage. Moet je maar netjes wachten.

In principe krijg je een Pro Justitia brief, normaal gezien kan je invullen of er een bepaalde reden was, maar het blijft enkel bij verzachtende omstandigheden.
Bv: ik kon niet meer kort remmen omdat ik mijn remmen wat wil sparen:) nee, bv lage zon, slecht weer, te riskant voor een te kort rijdende achterligger..

Het wordt trouwens tijd dat ze beginnen met een aftelklok, dan zouden dergelijke gevallen veel minder voorvallen..
Zijn die dingen er niet al in Nederland?

Die uitleg die je schrijft wordt nooit gelezen en ik kan het weten.
Betalen .

• Topic Starter Topic Starter
Helaaas niks aan te doen .. rood licht is rood licht, je ontkomt er niet aan..

Wat op flitsservice enzo staat voor te hard rijden zou je misschien kunnen proberen, vragen om foto's waarop duidelijk staat dat het jouw auto was... ik meende dat ze binnen 6 week moeten reageren.. zoniet, kan de bekeuring de vuilnisbak in geloof ik..

Zeer goede tip, ik zal het doen!

is k*t voor je man
ik word ook altijd helemaal gek van woede dan en verafschuw iedere ambtenaar
130 euro voor door het rode licht? iemand die een winkeldiefstal pleegt krijgt niks
altijd een bezwaar maken en foto's opvragen
dat recht heb je en die klojo moeten dan ook nog wat doen voor jouw 130 euries

Heb 130 euro boete omdat ik gelfitst ben omdat ik door rood reed :mad:

Gatverdamme het was maar een paar tiende seconde verschil en nu 130 euro... k*tttttttt

Ik verdien maar 300 per maand maandelijks :(

Iemand ervaring mee en kan ik in beroep iets doen?

hahahahahahahahahahahahaha

ja sorry hoor..

ALS je kunt stoppen. Je gaat natuurlijk niet vol op je rem staan een paar meter voor een oranje stoplicht.

Ja als je op een veilige manier kan stoppen bedoel ik.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat het mij extra kosten als ik in beroep ga?

Ik hoop van niet, want anders zal ik het zeer zeker doen, wat er ook gebeurd!

Moet je voor de foto's ook betalen?

xdyzbm.gif

ik kreeg 312€ en 8 dagen rijverbod (eerste maal geflits), wat zit jij nou te zeuren..

Terug
Naar boven