Fitness Seller

Gave huid (Tips en tricks van iedereen)

Zweeds Kruidenbitter van Maria Treben is de shit, sterk bloedzuiverend.

Heb nog een goed middeltje!
Sudocrem, is bedoelt voor rode babybilletjes, maar heeft bij mij goed geholpen tegen acne.
Kost ook helemaal geen drol zo'n potje dus zeker het proberen waard.
Te vinden bij de meeste drogisterijen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik droge lippen heb, ga ik juist automatisch met mijn tong erover heen. Hmm, maar ga vanaf nu proberen dat niet meer te doen. Weet iemand wat je het best kunt doen tegen onderhuidse puistjes? Ik word er GEK van.. heb er nu twee op mijn kin :mad:.. en eentje op mijn wang.

Als ik droge lippen heb, ga ik juist automatisch met mijn tong erover heen. Hmm, maar ga vanaf nu proberen dat niet meer te doen. Weet iemand wat je het best kunt doen tegen onderhuidse puistjes? Ik word er GEK van.. heb er nu twee op mijn kin :mad:.. en eentje op mijn wang.

haha gadverdamme kreeg ineens beelden te zien, heb zo snel mogelijk mn eten doorgeslikt:o

Ik weet niet of hier al een oplossing voor is, maar ik heb van die ()*&*&^*_(*&&^!@ vervelende rode strepen onder me ogen. Het zijn geen wallen het zit er net onder. Heeft iemand dit ook en heeft er tips voor? I would appreciate it!!

vraagje? als je acné hebt op schouders rug en borst?
hoe zit het dan met 10gr vit b5 per dag
en met rooscure of nizoral shampoo

iemand ervaringen aub?

Heb de laatste tijd echt last van puisten op het gezicht / schouders / borst, op het gezicht vooral van die grote (ontstoken?) puisten die meestal rood worden en echt niet om aan te zien zijn ;/ drink alleen nog maar water (veel) & gebruik allerlei dingen van clearasil wat ergens wel werkt, maar blijf nog steeds om de 3/4 dagen één of meerdere grote puisten krijgen.. Iemand een oplossing voor?

Een scrubhandschoen verwijdert alle dode huidcellen zodat je huid weer glad en zacht aanvoelt.

Kussensloop vaker verschonen, of nog beter op je rug slapen. Was wel even wennen, sliep altijd op me buik.

Visolie werkt bij veel huidproblemen.

Visolie wordt juist aangeraden bij huidproblemen en ook wanneer sprake is van acné. En niet zonder reden, want visolie heeft een gunstige werking op de gezondheid van de huid. Toch krijgen wij af en toe reacties van mensen die, nadat zij zijn begonnen met het gebruik van visolie, ineens last krijgen van puistjes. Het kan zijn dat de veranderingen in de huid tijdelijk zorgen voor een verslechtering van acné en dat na verloop van tijd de acné verdwijnt. Dit is echter een veronderstelling, dus dat betekent dat u zelf moet bepalen of u ermee door wilt gaan om te kijken of het tijdelijk is. Wilt u dat niet dan is helaas de enige mogelijkheid te stoppen met het gebruik van visolie.

http://visolie-info.nl/faq.html

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven