MuscleMeat

Gbol + susta

LongLex

Cool Novice
Waardering
0
Ik zie dat het geen probleem is om soort namen te noemen op dit forum.
Ganabol (10ml potje) + sustanon is de combi waar ik aan zit te denken.
Is dat wat? Wil ook wat vet kwijt...
Bvd.

Tuurlijk is dat wat, maar we hebben meer details nodig om goed te kunnen oordelen.

Jouw stats, de volledige kuur. Let er ook op dat je geen fake hebt. Ipv sus zou ik eerder kiezen voor enth of cyp.

Verder de vetverbrandende eigenschap van steroïden is zo laag dat het onbestaande is, zeker als je weet dat je voeding tijdens zulke kuur geen vetverlies toelaat. Dus je dieet is de sleutelfactor.

• Topic Starter Topic Starter
Big T zei:
Tuurlijk is dat wat, maar we hebben meer details nodig om goed te kunnen oordelen.

Jouw stats, de volledige kuur. Let er ook op dat je geen fake hebt. Ipv sus zou ik eerder kiezen voor enth of cyp.

Verder de vetverbrandende eigenschap van steroïden is zo laag dat het onbestaande is, zeker als je weet dat je voeding tijdens zulke kuur geen vetverlies toelaat. Dus je dieet is de sleutelfactor.

Fake blijft altijjd een probleem. Moeilijk te zien vaak.
Maar waarom zou jij een cypionaat nemen ipv susta.?

IVBM een wat vlakkere spiegel testosteron door de single ester, met een frontload bereik je dan meestal een beter resultaat doorheen de kuur.

LongLex zei:
Ik zie dat het geen probleem is om soort namen te noemen op dit forum.
Ganabol (10ml potje) + sustanon is de combi waar ik aan zit te denken.
Is dat wat? Wil ook wat vet kwijt...
Bvd.

Hey bro

Als je ganabol hebt is die meestal 50 mg/ml Totaal dus 500 mg in een flesje..hiermee doe je iets meer als een week. Dus of veel meer erbij halen of het helemaal niet gebruiken..En pas op voor de ganabols..er is hiervan zoveel rommel in NL :(
Boldenone van GS of Austalian pacific zou een beter alternatief zijn. Deze zijn 200 mg/ml en worden nog niet nagemaakt..

En vet kwijtraken is puur dieet en heeft weinig met de kuur te maken..

Succes!

D.W.

Inderdaad pas op met de Ganabol die verkocht wordt. Enkele jaren geleden al kreeg ik flesjes in mijn handen zogenaamd van VM Labs (Ganabol). De flesjes waren gewoon dorzichtig met een sticker van het etiket van VM labs erop geplakt. Kon je er zo afhalen. en het flesje hoort bruin glas te hebben.
Wat erin zat weet ik tot op de dag van vandaag nog niet zeker. Zal wel een soort van test geweest zijn.

• Topic Starter Topic Starter
dutch windmill zei:
Hey bro

Als je ganabol hebt is die meestal 50 mg/ml Totaal dus 500 mg in een flesje..hiermee doe je iets meer als een week. Dus of veel meer erbij halen of het helemaal niet gebruiken..En pas op voor de ganabols..er is hiervan zoveel rommel in NL :(
Boldenone van GS of Austalian pacific zou een beter alternatief zijn. Deze zijn 200 mg/ml en worden nog niet nagemaakt..

En vet kwijtraken is puur dieet en heeft weinig met de kuur te maken..

Succes!

D.W.

Boldenone, die ken ik niet. Ik zal eens kijken of ik dat in mijn handen kan krijgen. Bedankt voor de tip.

Terug
Naar boven