AndroidHealthClinic

gear met lage kans op haar groei en/of acne?

• Topic Starter Topic Starter
Als je ontharingscreme gebruikt neem dan die van veet en niet van kruidvat huismerk. Want di d van kruidvat is troep. Ontharingscreme is wel handig maar je haren komen wel snel terug aangezien je het net als scheren gewoon "afsnijd". Als je wilt dat het lang wegblijft koop dan van die harsstrips. Is ff ongemakkelijk maar je haren blijven wel 3 weken weg. En die pijn valt echt reuze mee.

Als het resultaat van ontharingscrème gelijk is aan scheren, dan ga ik denk ik gewoon voor scheren ..heb geen enkele haar op me rug of wat dan ook. Het is voornamelijk toegenomen op de borst en buik, waar ik met een scheermes prima bij kan.
voor het langer wegblijven is harsen/waxen altijd te proberen, wel handig voor vakantie ofzo

Als je ontharingscreme gebruikt neem dan die van veet en niet van kruidvat huismerk. Want di d van kruidvat is troep. Ontharingscreme is wel handig maar je haren komen wel snel terug aangezien je het net als scheren gewoon "afsnijd". Als je wilt dat het lang wegblijft koop dan van die harsstrips. Is ff ongemakkelijk maar je haren blijven wel 3 weken weg. En die pijn valt echt reuze mee.

niet als man lieverd, dat het op je benen meevalt geloof ik best maar buik/borst is toch ff wat meer elastisch.. persoonlijk liepen der gewoon kleine stroompjes bloed over men borst en was nog de helft maar weg.

niet als man lieverd, dat het op je benen meevalt geloof ik best maar buik/borst is toch ff wat meer elastisch.. persoonlijk liepen der gewoon kleine stroompjes bloed over men borst en was nog de helft maar weg.

:eek:ouch

..dus je hebt de helft van de haren ingeruild voor een plakkaat korsten??

heb hier een heel bos op mijn rug staan. echt irri want het is zo hier een pluk, daar een pluk

neem gewoon wat je wil nemen. alles heeft bijwerkingen. Is het 't een niet dan is het 't ander wel.
Trek n t-shirt aan en laat dat hempie ff liggen dan als je puisten zo erg zijn dat ze uitbarsten.

en beharing... dat word wel weer minder. Mijn armen zijn ook verschrikkelijk nu maar daar zijn scheermessen voor.

Er zijn genoeg mannen die zich laten harsen hoor, ook op de borst etc. Dus misschien deed je wat verkeerd? Je moet de huid ook strak trekken met je andere hand als je harst.

Je kunt het ook laten doen bij bijv the wax bar als je jezelf niet vertrouwd.

..eigenlijk wil ik helemaal niet scheren, harsen, waxen etc etc ..dat is ook off topic allemaal; voorkomen is beter dan genezen

ik wil gewoon in de volgende kuren dat de aangroei van lichaamshaar tot een minimum beperkt wordt, en als de toename van lichaamshaar een androgene bijwerking is dan lijkt het me aannemelijk om te zeggen dat je dan het beste de kuur kunt samenstellen met middelen die een hele lage androgene werking hebben.. of zie ik dat verkeerd?

..eigenlijk wil ik helemaal niet scheren, harsen, waxen etc etc ..dat is ook off topic allemaal; voorkomen is beter dan genezen

ik wil gewoon in de volgende kuren dat de aangroei van lichaamshaar tot een minimum beperkt wordt, en als de toename van lichaamshaar een androgene bijwerking is dan lijkt het me aannemelijk om te zeggen dat je dan het beste de kuur kunt samenstellen met middelen die een hele lage androgene werking hebben.. of zie ik dat verkeerd?

tis heel simpel, heb je nu al veel haargroei word het erger ja, heb je er nu bijna geen last van ga je het wss niet krijgen ook. idem met kaal worden

Terug
Naar boven