Fitness Seller

Gear teveel

Waaroem heeft deze mannetje de tweede pagina bereikt met deze topic

Stel je eens voor dat hij 2 ml zou over hebben. Ik zou toch maar eens ne hersenscan laten maken hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap de reacties niet zo goed. Als we elke legitieme vraag met cynisme en spot tegemoet zien, kunnen we beter dit forum sluiten. Kennis is er om te delen lieve mensen, niet voor snobisme.

Gij snapt de reacties niet? Awel ga gij ook maar eens voor ne hersenscan.

Stel je voor.. Je hebt batterijen nodig voor je afstandsbediening.. Er moeten er 2 in maar in een doosje zitten er 4.. Wat doe je met die andere 2?... Een topic openen op een forum of Wtf jij er mee wil doen?..

om lang verhaal kort te maken, gewoon op maken. weggooien is helemaal dom

• Topic Starter Topic Starter
Ok fair enough, misschien was de vraagstelling niet duidelijk genoeg. Het was niet zozeer de vraag wat ik er mee WIL doen, ik wil het in m'n reet spuiten uiteraard :P ik heb er immers voor betaald dus wil het gebruiken. Het was meer de vraag, hoe doe ik dit ivm de halve dosis. Kon me zo voorstellen dat de ene oplossing handiger is dan de andere, net wat ik zeg ik heb dit nog niet eerder bij de hand gehad. Altijd vials gebruikt en dit kwam altijd prima uit. Maar goed 2 pagina's is inderdaad meer dan genoeg voor dit topic, dus wat mij betreft klaar.

....

....

Als 't ampullen zijn bewaar je 'm toch gewoon en koop je er volgende keer 1 minder :')

Vind dit wel een lauwke topic willen jullie verder discussieren tot vagina 3 ofwat..??

Miljaar, zou anabolen dan toch de hersenen beschadigen?

Terug
Naar boven