MuscleMeat

Gebruik anavar tijdens cut voor kuur

Bas_Dedicated

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Over 8 weken begin ik met een test-e / primo kuur. Nu wil ik zo droog mogelijk de kuur in gaan..minder vet..minder oestrogene bijwerkingen.
Ik ga de komende 6 weken cutten en daarna 2 weken de calorieen langzaam weer opbouwen.

Ik twijfel nu of ik tijdens de cut gebruik zal maken van anavar tbv spiermassa behoud. Ik lees uit ervaringe van andere dbb'ers dat anavar weldegelijk onderdrukt maar je hebt geen last van de oestrogene bijwerkingen..correct me if wrong.

Mocht ik nu anavar gebruiken, heb ik dan herstel tijd nodig? Ik vermoed van wel en 2 weken na cut beginnen met kuren is dan niet handig... ik weet het echter niet zeker.

Weet iemand hier een antwoord op?

Je kan anavar prima gebruiken om te cutten en om je spiermassa te behouden tijdens het cutten.

Anavar aromatiseert niet, dus je zal er geen oestrogene bijwerkingen van krijgen.

Anavar legt echter wel je axis plat, houd daar rekening mee, je bent dan dus gedurende je cutkuur met gebruik van anavar tot het met het einde van je test/primo kuur je zelf aan het onderdrukken.

Ik zou gewoon zo goed mogelijk je best doen om naturel zo ver mogelijk te cutten.
Of je doet cutten met anavar en je wacht wat langer voordat je aan test/primo begint.
Anavar is wel mild maar het ondrukt wel.

• Topic Starter Topic Starter
Das ook precies waar ik 'bang' voor ben, ipv 12 weken kuren ben ik dan 18 weken bezig. Dat vind ik persoonlijk te lang, heb weinig last van de oestrogene werking in m'n vorige kuur na 10 weken maar 18 is toch wat anders.

Terug
Naar boven