MuscleMeat

Gebruik Finasteride tegen kaalheid

Armageddon

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Hallo Bb'ers

Wie van jullie slikt hier finasteride tegen AA?

Voordelen van het middel zouden kunnen zijn;
- Remmen van Haaruitval/klassieke kaalheid
- Minder lichaamsbeharing
- Meer Testosteron

Hebben jullie hier ervaring mee?
Werkt het middel bij jullie, of hebben jullie neveneffecten ervaren?

Mvg

DHT zorgt voor:
1. Stimuleren secundaire geslachtskenmerken tijdens pubertijd (zware stem, schaamhaar/okselhaar, grotere geslachtsdelen, groei etc.)
2. Competitie met oestrogenen, DHT breekt oestrogeen af
3. Waarborgen spermatogenese na pubertijd (aanmaken semen/sperma)
4. Intacte agressie-respons bewerkstelligen (vb. als iemand je slaat, zul je agressief optreden, dit komt door 2 hormonen: adrenaline en DHT)
5. Coïtusualiteit: libido en paardrang stimuleren
6. DHT is ook nodig om andere hormonen te krijgen (DHT wordt continu omgezet in andere hormonen/androgenen met behulp van enzymen)
7. Spier-arbeid: DHT is nodig om spier-arbeid te verrichten (let wel: met testosteron kweek je spieren, met DHT verricht je spier-arbeid...laag DHT kan leiden tot spierpijn en moeheid bijv.)
:)

heb het een tijdje gebruikt (5maanden ong). Werkt opzich maar mn haar werdt er nog niet dik genoeg van om het lang te laten groeien dus nu maar lekker kaal:p

inderdaad veel minder lichaamshaar, was bijna alles kwijt. ( nu allemaal weer terug:( ) Verder had ik het idee dat ik wat meer vochtvast hield dan normaal. maar dat kan ik mis hebben.

• Topic Starter Topic Starter

Yow klaas thanx man! heb je zelf deze ervaringen ook?

heb het een tijdje gebruikt (5maanden ong). Werkt opzich maar mn haar werdt er nog niet dik genoeg van om het lang te laten groeien dus nu maar lekker kaal:p

inderdaad veel minder lichaamshaar, was bijna alles kwijt. ( nu allemaal weer terug:( ) Verder had ik het idee dat ik wat meer vochtvast hield dan normaal. maar dat kan ik mis hebben.

Hey bedankt voor je reactie man! waar moet ik aan denken als je bijna al je lichaamshaar kwijt was? (welke delen enz). en had je verder ook nog bijwerkingen ondervonden in die 5 maanden?

Groeten Armageddon

Nee gebruik die troep niet, zou niet teveel spelen met de hormonen die je man maken.

Yow klaas thanx man! heb je zelf deze ervaringen ook?

Hey bedankt voor je reactie man! waar moet ik aan denken als je bijna al je lichaamshaar kwijt was? (welke delen enz). en had je verder ook nog bijwerkingen ondervonden in die 5 maanden?

Groeten Armageddon

Ik had altijd flink wat borst / buikhaar maar dat werd veel dunner. scheer het nu 1 keer in de week en dat hoefde ik toen max 1 keer in de maand te doen. opzich wel chill. maar voor mij zei dat genoeg over wat het spul doet met je hormonen. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Verder geen bijwerkingen hoor, libido gewoon behouden. Ik zou zeggen probeer het gewoon een tijdje alle bijwerkingen zijn niet blijvend dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had altijd flink wat borst / buikhaar maar dat werd veel dunner. scheer het nu 1 keer in de week en dat hoefde ik toen max 1 keer in de maand te doen. opzich wel chill. maar voor mij zei dat genoeg over wat het spul doet met je hormonen. Dat is ook de reden dat ik gestopt ben. Verder geen bijwerkingen hoor, libido gewoon behouden. Ik zou zeggen probeer het gewoon een tijdje alle bijwerkingen zijn niet blijvend dacht ik.

hmmm interessant. Maakte je wel gewoon gains terwijl je @ fina zat?

Geen andere mensen ervaring met dit spul?

Uitkijken voor gyno met finasteride. DHT remt de oestrogene werking in het borstweefsel. Minder DHT -> minder oestrogeen remmende werking in het borstweefsel -> grotere kans op gyno. Just sayin'. :)

Terug
Naar boven