Fitness Seller

Gebruik No explode

Ico1991

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
67kg
Hallo allemaal,

Ik doe al een tijdje aan atletiek maar ben nu ook begonnen met krachttraining voor het werpen. We trainen van 7 tot half 10 ongeveer en ik eet altijd om 6 uur. Kan ik dan het beste de No explode voor of na het eten nemen? Want je moet het eigenlijk op een lege maag nemen, maar ook weer een half uur voor de krachttraining begint. Dus wanneer kan ik het dan het beste nemen?

Van 7 tot 8 trainen we het werpen en daarna van 8 tot half 10 kracht (vooral bankdrukken en squatten).

Bedankt

Ik zou het een half uurtje voor je training nemen. Ik neem het zelf altijd een uur naar mijn laatste maaltijd en merk de PWO altijd goed. Ik zou het gewoon ook een half uurtje van te voren nemen en even kijken hoe je reageert. Als je merkt dat je halverwege je trainign moe word (rond 8 uur ofzo) en je krachtprestaties zijn minder, zou ik hem misschien om half 8 nemen als je maximaal resultaat wil om 8 uur. Beetje uitvinden dus, maar anders een half uur voor je training. En de tijd na een maaltijd verschilt ook weer grotendeels per persoon.

Pre-workout boosters zoals N.O.-Xplode neem je altijd voor het trainen (hence the name Pre-Workout ;)) op een (zo) nuchter (mogelijke) maag.

Dit laatste is bij iedereen persoonlijk, maar het aan te raden gebruik is:
Eet ten laatste 1u voor inname van je pre-workout. 30 tot 45min voor trainen, op een nuchtere maag en geen maaltijd of shake gedurende 1 uur na inname. Persoonlijk train ik al 15/20min na inname, je zal vrij onmiddellijk effect voelen vanaf eerste inname.
Een nuchtere maag is aangeraden omdat dit een hogere bloedstroom naar de spieren als gevolg heeft. Als je maag een maaltijd moet verteren neemt dit bloed in beslag terwijl je traint. Dit kan dus bij iedereen variëren; de ene merkt er iets van, de ander knalt gewoon lekker door met of zonder nuchtere maag.

• Topic Starter Topic Starter
De laatste keren heb ik het elke keer 5 minuten voor het avondeten genomen. Iets voor 6 uur dus, is dat slecht of kan dat ook prima door?

Terug
Naar boven