XXL Nutrition

Gecrystaliseerde ampulles?

traindirty

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
235
Lengte
1m78
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Yo,

Had gister in de auto nog een doosje test e gevonden. Ligt er minimaal 5 maanden in want ik ben al 5 maanden niet in die auto geweest.

Nu waren 3 van de 2 ampulles gecrystsliseerd van de kou, de andere was nog perfect. Heb ze vanmorgen in warm water gedaan en 1tje werd weer normaal maar de andere niet. Heb nu zeker 5x in kokend water gedaan en nog steeds niet helemaal helder, er zitten nog witte dingen erin.

Zal ik die nog langer in warm water doen? Of gewoon weggooien die ampulle?

5256ffcf648073e28830788d57aaeaac.jpg
fc4755a54ded1ea2b4146b4a8d344b9e.jpg
c79834fbcb2eadbd9e99e1398217d4d5.jpg

weggooien

weggooien

Gewoon warm water of even een paar dagen op kamer temp moet volstaan.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon warm water of even een paar dagen op kamer temp moet volstaan.

In alle andere ampulles zitten er ook een gecrystaliseerd stukje in, (zie foto 2) en die ging er nooit uit. Heb toen alles geprobeerd maar loste nie op. Zal bij deze wss t zelfde zijn, zal die toch gewoon injecten en de pip accepteren haha.

Is er nooit uit gegaan? Heb ik nooit eerder bij iemand gezien of gehoord man. Maar gaat flinke pip kunnen geven idd. Hahaha

Ik gooide dat weg hoor.

Haha zal inderdaad aardige pip geven! En mooie eeltplekken kerel :)

Is er nooit uit gegaan? Heb ik nooit eerder bij iemand gezien of gehoord man. Maar gaat flinke pip kunnen geven idd. Hahaha

Nee is er nooit uitgegaan man, altijd in elke ampulle klein ronde balletje. Injecte die altijd gewoon mee, kreeg 2-3x pip derna niet meer.

Maar deze zal wel flinke pip gaan geven haha achja.

Ja zat ookal te twijfelen, weggooien of de pip voor lief nemen, heb die nog 2x in kokend water gedaan is nog niet verminderd dus ga gewoon voor de 2e optie met de pip denkik.

Ik wou dat ik overal doosjes test vond :P

Hahaha is de 2x, eerst met masteron prop toen ik hen echt nodig had bleek dat ik nog een volle vial nog had staan, en nu in de auto. Helaas is het niet altijd feest:(

Haha zal inderdaad aardige pip geven! En mooie eeltplekken kerel :)

Ja bedankt, is eigelijk al verminderd die eeltplekken, al tijdje niet gedeadlift helaas.

hoe kan het eigenlijk dat het gaar kristalyseren?, lijkt me dan toch mindere kwaliteit dan van de inhoud

hoe kan het eigenlijk dat het gaar kristalyseren?, lijkt me dan toch mindere kwaliteit dan van de inhoud
Temperaturen. Volgens mij gebeurt dit ook als er teveel aantal MG in 1 ml zit bij bepaalde esters en/of stoffen.

Je kan zeggen wat je wilt, maar volgens mij kan je wel concluderen dat er wel iets van werkzame stof in zit ;-)

• Like
Waarderingen: REJ
Kou, probeer maar eens suiker in koude en warme thee op te lossen. Warm is de oplosbaarheid veel hoger. Door de kou daalt het, waardoor er minder mg nodig is om het verzadigd te krijgen. Het overschot vormt dan een neerslag omdat de oplossing al is verzadigd.

En dat is juist een indicatie dat er wat in zit:p.

Proberen kan natuurlijk altijd, je kan ook een bijsluiter van hg test/sust opzoeken. Zal het geheid in staan

Tenzij je fan van PIP bent gooi je het gewoon weg :)

Terug
Naar boven