MuscleMeat

Gecrystaliseerde ampulles?

• Topic Starter Topic Starter
Verwarmen lijkt mij geen goed idee, ik heb ook 1 vial waar dat in zit, had het in de koeling bewaard. Temp niet boven 25 Gr.C
bewaren, dus zeker niet verhitten! Als het op kamer temp. niet oplost gooi ik het weg.
Dus die van jouw hebben al een zomer meegemaakt, en waar stond die auto 5 maanden? aan de straat of stalling?

auto stond in de straat,

zal maandag injecten, want die is gewoon goed opgelost, heb nog andere ampulles maar ben benieuwd of die pip gaat geven (ga er zelf niet vanuit overigens maarja)

Gisteren 1 amp van malay tiger enanthal 250 in vriezer gedaan. Vandaag er uitgehaald. Zat een redelijk groot bevroren stuk in. Zit dus wel wat in. Toch vertrouw ik die gear die ik nu heb voor geen meter...

Net de mijne eruit gehaald, olie lijkt wat dikker.. meer niet.

Nou komop alle olie/water basis aas in de vriezerrrr !!! Nieuwe Test !!! :o.....:p

injects kunnen het beste bewaard worden bij 'n temperatuur tussen de 8 en 18 graden. De werkzaamheid verminderd bij lagere en hogere temperaturen. Lijkt me dus niet echt verstandig om het in de vriezer te droppen.

Waar teh f**k heb jij vriezer gelezen? als ze gekristalliseerd is moet je ze gewoon verwarmen, punt. En nee daar bedoel ik niet mee dat je ze moet koken.

Deze morgen weer uit de vriezer, enkele hele kleine kristallen erin. Helaas op de foto amper waar te nemen.

59ab6dc5ab49eec1ca23a0a5e7295e58.jpg

No bashing, maar je vraagt om advies. Een flink aantal raadt het af, en toch gebruiken?
Het is je lichaam he...

nog eens, het is niet omdat het kristalliseert dat er 'werkzame' stof inzit. Voor hetzelfde geld is het gewoon wat water dat erin is geraakt bij het vullen en bevriest oid.

nog eens, het is niet omdat het kristalliseert dat er 'werkzame' stof inzit. Voor hetzelfde geld is het gewoon wat water dat erin is geraakt bij het vullen en bevriest oid.
Bevroren water lijkt me niet, als er water in zit zal het snel weer ontdooien en zul je dat altijd kunnen zien gezien water en olie niet mengen. Er zit wel degelijk een stofje in, je weet alleen niet welke:p.

Bevroren water lijkt me niet, als er water in zit zal het snel weer ontdooien en zul je dat altijd kunnen zien gezien water en olie niet mengen. Er zit wel degelijk een stofje in, je weet alleen niet welke:p.
Water was maar een voorbeeld. Niet een logisch voorbeeld maar het was maar om duidelijk te maken dat het een andere stof kan zijn :D

Deze morgen weer uit de vriezer, enkele hele kleine kristallen erin. Helaas op de foto amper waar te nemen.

59ab6dc5ab49eec1ca23a0a5e7295e58.jpg
Heb redelijk wat pagina's doorgescrolled aangaande 'kristalliseren substanties'. Helaas met nogal tegenstrijdige conclusies. Denk dat de enige manieren om de hoeveelheid werkzame stof aan te kunnen tonen zijn: het laten testen of injecteren en kijken hoe je erop reageert. Denk dat er bij UG's meestal wel test in de vials zit; vaak wel ondergedoseerd. Een betrouwbare/ vaste leverancier lijkt mij de beste garantie!

• Topic Starter Topic Starter
No bashing, maar je vraagt om advies. Een flink aantal raadt het af, en toch gebruiken?
Het is je lichaam he...

Ik heb t gebruikt, geen pip dus gewoon als een normale injectie.

No bashing, maar vind je t erg dat ik een topic open met een vraag, waarvan enkele zeggen weggooien, en andere zeggen dat die nog gebruikt kan worden? Dat ik t alsnog gebruik is aan mij, ik heb op meerdere foras gezien dat je deze gewoon op kan warmen en gebruiken.

Fijn te horen weggooien doet altijd pijn :(

Forum - fora. Kom op zeg.
:trollface:

Nee maar goed, het is natuurlijk altijd een beetje van mehh als je mensen hun input vraagt, en eigenlijk al weet wat je gaat doen. Want daar komt het een beetje op neer. Snap wel dat mensen denken vraag het dan niet. Is een beetje alsof je vraagt van wat zou ik als eerste kuurtje doen, dat iedereen test 250-500 EW aanraadt, en je dan toch besluit voor die Dianabol only van 6 weken op 30mg te gaan 'omdat je daar zoveel over hebt gelezen op andere boards van mensen die de gruwelijkste gains maakten' :D

Ik heb t gebruikt, geen pip dus gewoon als een normale injectie.

No bashing, maar vind je t erg dat ik een topic open met een vraag, waarvan enkele zeggen weggooien, en andere zeggen dat die nog gebruikt kan worden? Dat ik t alsnog gebruik is aan mij, ik heb op meerdere foras gezien dat je deze gewoon op kan warmen en gebruiken.

Weggooien is al snel het advies daar niemand het risico wilt lopen voor een relatief klein bedrag...

Weggooien is bro sceince, net iets als echt of nep bestempelen als het wel of niet zo is.
Pappa en mamma, kindje gaai .

Er is matig kennis hier.

Terug
Naar boven