AndroidHealthClinic

Gecrystaliseerde ampulles?

Gewoon op 50 graden laten staan voor uurtje, lost gewoon op, gewoon zetten, nix aan de hand

gewoon frontloaden die rommel, je weet zelf.

Injecteren. Goeie shit

Mijn reactie was goed bedoelt; g2g, kan gewoon gebruikt worden. PIP zal wel klote zijn

Kan iemand mij vertellen misschien hoelang test bewaard kan blijven voordat je het weg moet gooien misschien? Ben daar wel benieuwd naar

Als je daar over twijfelt moet je het weg gooien en paar euro's aan nieuwe Vial uitgeven.
Nee dat is het niet , ik was nieuwsgierig hoelang het houdbaar is ( kuur zelf nog niet want kan uit mijn voeding en training nog wel genoeg halen maar alvast informatie winnende voor als ik over een x aantal jaren wil beginnen met kuren)

Nee dat is het niet , ik was nieuwsgierig hoelang het houdbaar is ( kuur zelf nog niet want kan uit mijn voeding en training nog wel genoeg halen maar alvast informatie winnende voor als ik over een x aantal jaren wil beginnen met kuren)
Bij ug labs staat er soms een best before date op, alleen gebruik gewoon gezond verstand. Je weet niet precies wat er in is gegaan en ug labs werken vaak niet heel precies. Dus ga geen Vial die al een jaar + staat gebruiken. Bij Hg gear is het gewoon volgen van de bijsluiter.

Langer warm laten en mee schudden.

Temperaturen. Volgens mij gebeurt dit ook als er teveel aantal MG in 1 ml zit bij bepaalde esters en/of stoffen.

Je kan zeggen wat je wilt, maar volgens mij kan je wel concluderen dat er wel iets van werkzame stof in zit ;-)
Oke, rare vraag. stel ik leg 1 ampul om te testen in de vriezer en er komen kristallen in. Kan ik dan concluderen dat er werkzame stof (testo of whatever je er in het geval in ehbt zitten) in zit?

Langer warm laten en mee schudden.
injects kunnen het beste bewaard worden bij 'n temperatuur tussen de 8 en 18 graden. De werkzaamheid verminderd bij lagere en hogere temperaturen. Lijkt me dus niet echt verstandig om het in de vriezer te droppen.
Oke, rare vraag. stel ik leg 1 ampul om te testen in de vriezer en er komen kristallen in. Kan ik dan concluderen dat er werkzame stof (testo of whatever je er in het geval in ehbt zitten) in zit?

Tabs gemiddeld 5 jaar; vials gemiddeld 2 jaar.

injects kunnen het beste bewaard worden bij 'n temperatuur tussen de 8 en 18 graden. De werkzaamheid verminderd bij lagere en hogere temperaturen. Lijkt me dus niet echt verstandig om het in de vriezer te droppen.
Ik heb het maR over 1 ampul om te testen of er werkzame stof in zit met betrekking tot de opmerking hierboven. Die ampul wordt daarna weggegooid. Dus maakt me niet uit als werking minder word. Wil alleen wel ns weten of ik op deze manier kan "testen" of er werkzame stof in zit

Ik heb het maR over 1 ampul om te testen of er werkzame stof in zit met betrekking tot de opmerking hierboven. Die ampul wordt daarna weggegooid. Dus maakt me niet uit als werking minder word. Wil alleen wel ns weten of ik op deze manier kan "testen" of er werkzame stof in zit
Het toont inderdaad aan dat er iets in zit, maar dan weet je nog niet wat en hoeveel.

Verwarmen lijkt mij geen goed idee, ik heb ook 1 vial waar dat in zit, had het in de koeling bewaard. Temp niet boven 25 Gr.C
bewaren, dus zeker niet verhitten! Als het op kamer temp. niet oplost gooi ik het weg.
Dus die van jouw hebben al een zomer meegemaakt, en waar stond die auto 5 maanden? aan de straat of stalling?

Heb een ampulletje in de vriezer gegooid, morgen maar eens zien hoe het eruit ziet :)

Terug
Naar boven