Niet normaal meer dit, ze hebben woensdag geconstateerd dat ik behoorlijk intolerant ben voor, well, vrijwel alles. Ben benieuwd of iemand anders dit heeft en hoe je het volhoudt in deze sport.
Om specifiek te zijn, kan ik het volgende niet eten:
- Gluten (vrijwel alle KH bronnen behalve haver)
- Fruit (vooral appel, banaan, peer en perzik, maar de rest ook mild)
- Groente (aardappel, spinazie, etc.)
- Noten (pinda, amandel, kokos, etc.)
- Granen (haver)
- Peulvruchten (linzen, bonen, erwten)
Serieus.. elke keer als ik denk dat ik iets kan toevoegen aan het dieet voor degelijke KH, zie je weer dat er granen of gluten in zitten. Het is echt verschrikkelijk. Het gaat niet eens om bodybuilden maar ook om je algemene gezondheid. Lijkt me niet dat de hele dag kip en zalm eten goed voor je kan zijn, zowel fysiek als mentaal.
Iemand die dit ook heeft maar het nog steeds op de een of andere manier voor elkaar krijgt elke dag? Ik hou van een uitdaging maar dit gaat echt te ver.
ALLE tips zijn welkom!
Om specifiek te zijn, kan ik het volgende niet eten:
- Gluten (vrijwel alle KH bronnen behalve haver)
- Fruit (vooral appel, banaan, peer en perzik, maar de rest ook mild)
- Groente (aardappel, spinazie, etc.)
- Noten (pinda, amandel, kokos, etc.)
- Granen (haver)
- Peulvruchten (linzen, bonen, erwten)
Serieus.. elke keer als ik denk dat ik iets kan toevoegen aan het dieet voor degelijke KH, zie je weer dat er granen of gluten in zitten. Het is echt verschrikkelijk. Het gaat niet eens om bodybuilden maar ook om je algemene gezondheid. Lijkt me niet dat de hele dag kip en zalm eten goed voor je kan zijn, zowel fysiek als mentaal.
Iemand die dit ook heeft maar het nog steeds op de een of andere manier voor elkaar krijgt elke dag? Ik hou van een uitdaging maar dit gaat echt te ver.
ALLE tips zijn welkom!