MuscleMeat

Geen gains in schouder?

Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
Ik heb alles geprobeert om gains in mijn schouder te krijgen maar het lukt niet.
5 oefeningen : flys, flys met kabel, 3 militarypress oefeningen(barbel, machine en dumbel)
Maar nogsteeds geen spierpijn de volgende dag?
Wat kan ik doen om spierpijn te krijgen in mijn schouder?

Spierpijn zegt niks over je training of groei. Gewoon doortrainen ;)

Schouder bestaat maar uit kleine spiertjes he, duurt wel ff voordat je die mooi groot krijgt.
Helemaal met die stats zal het allemaal geleidelijk komen ;)

Hoeveel kan je overhead pressen?

Veel mensen hebben geen spierpijn in schouders. Misschien als je een keer van oefeningen/sets/reps wisselt dat je daardoor wat spierpijn krijgt, maar spierpijn zegt niks over de groei idd. Als je bij de training het gevoel heb alles te hebben gegeven en je schouders op zijn dan heb je ze gewoon goed getraind.

Lekker front en saide raises en MP, komt het vanzelf.

• Topic Starter Topic Starter
Veel mensen hebben geen spierpijn in schouders. Misschien als je een keer van oefeningen/sets/reps wisselt dat je daardoor wat spierpijn krijgt, maar spierpijn zegt niks over de groei idd. Als je bij de training het gevoel heb alles te hebben gegeven en je schouders op zijn dan heb je ze gewoon goed getraind.

Om de 2 weken verander ik de oefeningen die ik doe en reps.
Chest tricep bicep legs alles gaat wel goed eigenlijk, behalve schouders..

verander niet om de 2 weken maar doe het om de 6 weken, dan gun je je lichaam wat meer tijd om op de oefeningen te groeien en gains te maken. Iedereen heeft ze slechtere spiergroepen en ze betere spiergroepen. Volgens mij komt het vaak voor dat schouders "achterlopen". Je moet gewoon door blijven trainen en ze komen vanzelf echt wel als je er 110% voor gaat! zet em op :)

Hou het basic. Hoe is de uitvoerig ? en indeling van de spiergroepen .

Als jij fly's voor je schouders doet, wat doe je dan voor je borst? DB pressen?

5x5 militairy pressen. En dat hou je gewoon tot altijd vol :)

Heb ook zelden spierpijn in mijn schouders, hooguit wat stijfjes de volgende dag.
Gewoon door trainen en niet constant switchen van schema. hou het simpel
En gezien je stats, vreten als een malle!

1x voorkant is genoeg.
2x zijkant.
1x achterkant.

Dit is voldoende, doe ik al jaren en ik heb wel gekke gains in mijn schouders.
Zoveel spiermassa kan jij ook nog niet hebben als je maar 66kg weegt.

Tja eet je wel genoeg om gains te kunnen maken.

Terug
Naar boven