Fitness Seller

Geen Geld Om Foto's Te Maken (ziekenhuis)

brainy89

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
vind het belachelijk je betaald cz elke maand 105 euri.. ga nooit naar de dokter behalve die keer dat ik pijn kreeg in mijn lies. Ontsteking in de spieren (lies) . Nu snap je het al in NL moet je je medicijnen betalen tot 150 euro. dus als je pijnstillers krijg van 11 euri moet je nog maar 139 euro betalen.. nu zit ik met een probleem. wil foto's maken van mijn lies om te kijken of er nergens een breuk zit. je snapt het al dit gaat dus veel geld kosten.. en dat heb ik niet. dik k*t in nederland wonen?

waarvoor betalen we cz? voor die oude vrouwen en dikke mensen die pillen slikken als hardcore mensen bij nightmare.. jezus zeg. durf gewon niet naar het ziekenhuis voor de rekening :P triest? ja

Balen... ken het systeem in NL niet goed, maar ben blij dat ik hier in het Belgisch systeem zit hoor ;) één van de beste ter wereld.

Een foto'tje trekken wordt hier om de haverklap gedaan...

ja vind die eigen risico shit ook zware onzin, volgens mij heeft dit alleen maar als gevolg dat mensen langer wachten om naar de doktor te gaan, wat tot gevolg kan hebben dat de aandoening zich verder ontwikkeld.

vervolgens gaan degenen die toch al hun no claim hebben betaald om de haverklap naar de dokter zodat ze het volgende jaar niet hoeven te gaan.

Aan mij verdient de verzekering niets:D

Ik vind het ook zwaar belachelijk. En het meest belachelijke is nog wel dat je je verplicht moet verzekeren!

Vuil smerig k*t land, over een paar jaar ben ik hier weg.

Je word inderdaad gewoon verplicht om een of andere dure verzekering te nemen. En dan zegen ze dat het beter is voor iedereen.
Dikke ... voor ze want voorlopig betaal ik meer als het dubbele als voorheen.

Laatst bewerkt:
Je hoeft het niet zelf te betalen. Als je maar door word verwezen door een docter.
Het is hoogstens dat het van je eigen risico afgaat het eind van het jaar.
Dus dan krijg je minder of miss niets terug.
Maar je hoeft foto's volgens mij nooit zelf te betalen.
Maar daar kan je heel makkelijk achter komen gewoon ff naar CZ bellen en vragen van hoe en wat.

vind het belachelijk je betaald cz elke maand 105 euri.. ga nooit naar de dokter behalve die keer dat ik pijn kreeg in mijn lies. Ontsteking in de spieren (lies) . Nu snap je het al in NL moet je je medicijnen betalen tot 150 euro. dus als je pijnstillers krijg van 11 euri moet je nog maar 139 euro betalen.. nu zit ik met een probleem. wil foto's maken van mijn lies om te kijken of er nergens een breuk zit. je snapt het al dit gaat dus veel geld kosten.. en dat heb ik niet. dik k*t in nederland wonen?

waarvoor betalen we cz? voor die oude vrouwen en dikke mensen die pillen slikken als hardcore mensen bij nightmare.. jezus zeg. durf gewon niet naar het ziekenhuis voor de rekening :P triest? ja

Als het vergoed wordt in de aanvullende verzekering dan zal het je niets kosten.

Voor studenten vind ik die nieuwe regeling zowieso best van de pot gerukt.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik gebruik al een tijdje medicijnen die onder de basisverzekering vallen (dus 100% vergoed). Met een recept kan ik die gewoon bij de apotheek zo meekrijgen. Dus vorige maand weer een deel van mijn medicijnen gehaald.
Nu kreeg ik deze week van mijn verzekering een acceptgiro of ik een een deel van de kosten van die medicijnen even terug wil betalen in het kader van die 150 euro eigen risico.

Ik denk dat wanneer je je eigen risico moet aanspereken voor foto's in het ziekenhuis, dit eerst door je verzekering wordt betaald en jij later een deel aan je verzekering mag terug betalen...

ik ben in beide landen verzekerd en kan alleen maar zeggen dat het in Belgie veel en veel beter geregeld is en daarbij ook stukken goedkoper ;maar ja ik ben dus gewoon verplicht om het in Nederland ook te betalen verdomme...verdomme begint het hier gruwelijk te hagelen

Achja zijn altijd landen waar het beroerder is. Ga maar is in amerika kijken. Was gisteren programma op tv over gasten die terug kwamen uit irak en op straat zwerven nu.

Je hoeft het niet zelf te betalen. Als je maar door word verwezen door een docter.
Het is hoogstens dat het van je eigen risico afgaat het eind van het jaar.
Dus dan krijg je minder of miss niets terug.
Maar je hoeft foto's volgens mij nooit zelf te betalen.
Maar daar kan je heel makkelijk achter komen gewoon ff naar CZ bellen en vragen van hoe en wat.

Je betaalt alle kosten (m.u.v. huisartsconsult) zelf tot een bedrag van minimaal 150. maak je meer kosten dan 150 euro dan wordt het door de verzekeraar vergoed.

zo ben je minder geneigd om naar een arts te gaan en dus betaal je elke maand 110 euro die in de zakken van verzekeraars (lees: zakkenvullers) verdwijnt.

Kijk Sicko maar eens van Michael Moore, gaan wij met geprivatiseerde ziektekostenverzekering ook heen. En dan te bedenken dat de sukkels niet eens winst kunnen maken op de premies. De hele administratieve afhandeling kan via internet, maar dat krijgen ze maar niet voor elkaar.......

Gelukkig heb ik in het afgelopen jaar ruim een ton aan ze verdiend, mijn premie is voor de komende jaren door mijn eigen ziektekostenverzekeraar weer uitbetaald in de vorm van adviesuurtjes :roflol:

België :hedbang:

jij bepaalt niet of er een foto word gemaakt. Er is niet eens een foto voor nodig om het zo ook maar even te zeggen dus wat doe je moeilijk. amen en trainse

Als je geen symptomen hebt van een liesbreuk dan is er geen reden om die te maken. Waarom ga je uberhaupt nog naar een dokter als je zelf weet wat het beste is. Jij bent het toonbeeld van een claimende patient.

Terug
Naar boven