MuscleMeat

Geen gewenste reultaten

Bezoekers in dit topic

Klopt wat je zegt .Ben ook van mening niet bijkomen eet je te weinig. Val je niet af eet je te veel .zo simpel is het normaal ook .Heb ook al meer gegeten dan 4700 dit is het schema dat ik nu aan het doen ben met de bedoeling nog paar keer 300kcal bij te doen . Heb al meer dan 6000 kcal gegeten ook kwam op de 95 kg en wat men begeleider toen ook deed er veranderd gewoon niks meer (Dit hou ik dan ook strikt aan 7/7 zonder zever van ik kreeg men eten ni op of ben vergeten te eten )
Je hebt dus een coach. Waarom stel je hier vragen als je iemand betaalt die voor jouw je schema's maakt en je begeleid.
Als je je eten niet op krijgt of vergeet te eten (als ik je goed begrijp), geef je zelf aan wat het issue is. 6000 zou wel genoeg moeten zijn m.i. Heb je geen rekenfout gemaakt, zoals bijvoorbeeld gekookt vs ongekookt gewogen (rijst, pasta)?
 
Post eens een dag eten? dan kunnen we meekijken. Misschien toch ergens een foutje.
Als jij x per dag 100 gr rijst eet en je rekent ongekookt terwijl t gekookt is dan is dat als een verschil van 1400-500 = 900 kcal.
Ik doe maar een gooi :dunno:
 
Ik geloof er geen reet van dat jij 6000 calorieën uberhaupt geprobeerd hebt.
Je zit namelijk nu op 4700 zeg je en je denkt een onderhoud te hebben van 3400.. waarom zou je dan uberhaupt op 6000 hebben gezeten?
Je probeert gewoon dingen te bedenken waardoor je geen resultaten behaalt maar het probleem zit hem gewoon in het feit dat je te weinig eet.
En ook al zou je 6000 hebben gegeten, dan eet je maar 6500. Meer meer meer en als je dat niet kunt dan moet je maar met geen resultaat leren leven.
 
Skatermarvin heeft ook weleens 10.000 kcals gegeten en is ook een skinny ecto. :trollface:
Ow wacht, dit is niet het reltopic.
 
Ja alles is ongekookt gewogen 100 gram rijst is ongekookt 220 gram daar ga ok echt geen fout bij maken .(begeleider is 1,5jaar geleden gestorven patrick croonen) zelf hij snapte niet dat ik niet bij kwam . Maar goed blijkbaar gelooft niet iedereen dit . Men collega heeft net het zelfde probleem . Komt ook niet bij heeft lang begeleiding gevolgd bij Frank de blanken . En bij sigi Segers .Dit zijn toch ook niet de minste . Mss werken we gewoon te hard we zullen het daar maar op houden . Enigste fout dat ik kan bedenken is te weinig rust 6/7 werken en 5 a 6 keer trainen.
 
Mss werken we gewoon te hard we zullen het daar maar op houden . Enigste fout dat ik kan bedenken is te weinig rust 6/7 werken en 5 a 6 keer trainen.

Hou jij het daar maar op :thumb: delusional.
Houd ik het op te weinig eten.
Veel succes met je kuren zonder gains verder trouwens!
 
Ja alles is ongekookt gewogen 100 gram rijst is ongekookt 220 gram daar ga ok echt geen fout bij maken .(begeleider is 1,5jaar geleden gestorven patrick croonen) zelf hij snapte niet dat ik niet bij kwam . Maar goed blijkbaar gelooft niet iedereen dit . Men collega heeft net het zelfde probleem . Komt ook niet bij heeft lang begeleiding gevolgd bij Frank de blanken . En bij sigi Segers .Dit zijn toch ook niet de minste . Mss werken we gewoon te hard we zullen het daar maar op houden . Enigste fout dat ik kan bedenken is te weinig rust 6/7 werken en 5 a 6 keer trainen.
Post nou gewoon eens wat je NU eet op een dag. Gewichten met macro's.
 
het spek is vervangen door kip nu dit scheelt wel 500 kcal. De peppers pak ik niet meer
20200109_214431.jpg
 
Oké dat ga ik in het weekend veranderen aan het schema .Alvast bedankt !!
 
:roflol:
 
Wel geld weg gegooid als je begeleider je tegen betaling zo'n eetschema voorschoteld, 400 gram eiwit en dan 293 gram koolhydraten. Daar zou ik droger op worden :p
Als je hier in de voedingssectie meeleest leer je waarschijnlijk meer over voeding dan die coach je heeft kunnen bijbrengen.
 
Meer en anders eten idd, het is al gezegd
 
Post eens een dag eten? dan kunnen we meekijken. Misschien toch ergens een foutje.
Als jij x per dag 100 gr rijst eet en je rekent ongekookt terwijl t gekookt is dan is dat als een verschil van 1400-500 = 900 kcal.
Ik doe maar een gooi :dunno:
ik begrijp de berekening niet misschien een nul teveel?
 
ik begrijp de berekening niet misschien een nul teveel?
100 gram ongekookte rijst is ca. 350 kcal. 100 gram gekookte rijst zal daar ongeveer een derde van zijn.
 
Ga eens wat meer kh eten ipv 400 gr eiwitten
De grap is dat je het aantal KH zelfs niet moest berekenen maar gewoon al zag zonder enige moeite dat het te weinig was :)
 
Klopt wat jullie zeggen, maar we hebben het vroeger ook geprobeerd met meer KH te eten en minder eiwitten .op een gegeven moment moet je iets anders proberen ..Dit jaar nog een cursus gaan volgen bij een vrij bekend iemand . Daar waren ook mensen die wedstrijd doen ,die ook bena niets bij kwamen .mijn mening over heel dit gedoe is toch genetica . Oke eet je 6000 kcal zal je idd bij komen maar om moddervet te staan daar heb ik ook niets aan . Btw. Heb men eiwitten laten zakken .KH terug verhoogd . Doe er om de 2 weken 300 kcal bij zullen wel zien waar we uitkomen .
 
En verhoog je vetten. Ik zie er veel te weinig van. Lijnzaad, olijfolie etc. Tikt ook aan qua calorieën.
 
Laatst bewerkt:
1 gram per kg ongveer .zit met dit schema toch een deel over de 90 gram vet
 
Back
Naar boven