We bevinden ons momenteel in de alleen-lezenmodus vanwege een update. Kom later nog eens terug.
Fitness Seller

Geen goede resultaten

Sammie08

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hallo,
Ik ben bijna 16 jaar en zit nu zo'n 5 maanden bij de sportschool ik ga 3/4x per week meestal 1 en een half uur. dan wissel ik per dag af schouders/biceps/triceps/buik en rug/borst. ik doe dan meestal 2 sets van telkens 8 en ik bouw het gewicht op tot ik 8 niet meer red. Maar ik heb een vraagje ik merk wel dat ik steeds meer kilo's kan maar niet echt dat me armen wat breeder worden. Ik eet op een dag 4/5 boterhammen en gewoon groenten aardappelen en fruit shake. Heeft iemand tips voor mij? misschien meer eten of een eiwit shake? hoor het graag!

Groeten

Je traint je benen niet. 'Ze' zeggen dat als je je benen traint je groeihormoontjes aanmaakt waardoor je brede armen krijgt

Squats doen voor je benen uiteraard, als je je benen traint groeit je bovenlichaam ook beter.

Je kan ook creatine gebruiken, met eiwit shakes zou ik oppassen is best gevaarlijk spul.

Lees ook de sticky's hier, staat veel info in!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Je traint je benen niet. 'Ze' zeggen dat als je je benen traint je groeihormoontjes aanmaakt waardoor je brede armen krijgt

mooie 6000e post kraft:thumbup:

Sowieso meer eten lol, 6/7 maaltijden per dag.
5 boterhammen is een deel van één van mijn maaltijden :p

Je eet te weinig en je schema slaat nergens op.
Schouders krijgen veel te weinig rust zo en zelfde geld voor armen.
Benen niet trainen is een grote fout :)

Squats doen voor je benen uiteraard, als je je benen traint groeit je bovenlichaam ook beter.

Je kan ook creatine gebruiken, met eiwit shakes zou ik oppassen is best gevaarlijk spul.

Lees ook de sticky's hier, staat veel info in!

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

mooie 6000e post kraft:thumbup:

Luister, deze gast is 15. Toen wist ik er ook geen **** van. Als je dan dit soort troep gaat lullen heb je weer iemand erbij die denkt dat het AAS zijn.

@TS meer vreten!

Luister, deze gast is 15. Toen wist ik er ook geen **** van. Als je dan dit soort troep gaat lullen heb je weer iemand erbij die denkt dat het AAS zijn.

@TS meer vreten!
+1 op beide punten

On Topic: ook een ander trainingschema laten maken, anderhalf uur voor alleen borst en rug is te lang.
Ik raad full-body aan maar als je dat niet wilt maak dan een 3 daagse split van een uurtje per training.
bijv.
Maandag: benen, schouders
Woensdag: rug triceps (en evenuteel onderarmen)
Vrijdag: Borst biceps (en eventueel buik)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo bedankt voor de reacties ik ga dus wel me benen trainen en meer eten.
Ik had ook gehoort dat het beter is om in delen te trainen (dus niet alle spieren op 1 dag) is dat waar? Ik dacht bij mezelf aan:
dag 1: Borst, Triceps, Buik
dag 2: Benen, schouders
dag 3: Rug, Biceps
is dat goed of heeft iemand nog tips?

zo doe ik het ook, behalve buik ... die heb ik al..:(

en een paar liter melk per dag zou ook wel goed voor je zijn

Is het niet goed om triceps en biceps op de zelfde dag te trainen? en rug en borst? dat hoorde ik namelijk.
of maakt dit eigenlijk niet uit hoe je het indeeld als je: biceps, triceps, schouders, buik, rug, benen, borst traint?

je moet echt oppassen met whey man, dat is serieuze shit !

Je moet niet zoveel horen maar een schema samenstellen :)
Lees je in op dit forum, staat meer dan voldoende informatie op en je mag ook zeker wat tijd besteden aan dit gebeuren.
Het is namelijk zo dat elk schema voor iedereen anders werkt.
De een zal inderdaad borst/rug op 1 dag hebben en werkt als een trein voor hem, de ander vind het helemaal niks want kans is groot bij beginner dat je rugtraining eronder gaat lijden.

Zou zelf dus gaan voor: Benen/Schouders, Borst/Triceps en Rug/Biceps, doe daar 1x in de week buik bij en onderarmen eventueel.

Is het niet goed om triceps en biceps op de zelfde dag te trainen? en rug en borst? dat hoorde ik namelijk.
of maakt dit eigenlijk niet uit hoe je het indeeld als je: biceps, triceps, schouders, buik, rug, benen, borst traint?
zo als je indeling in bovenstaande post staat is ie goed.
al kan je de borst dag beter verplaatsen. Maandag is over het algemeen borst dag en dan kan het zijn dat je lang moet wachten op wat je nodig hebt.

Nu nog een schema dat erbij hoort. Post maar ff

gewoon afwisselen.
ene onderzoek zegt: je biceps profiteert van de testosteronrespons na rugtraining.
ander onderzoek: grote biceps??? train hem als eerste.

Bedankt iedereen ik ga een schema samenstellen en dan kijk ik het wel aan of het werkt en natuurlijk goed eten

tip: kijk ook eens rond in het topic voeding (hier kan je veel informatie opdoen voor een goed voedingschema)

Ik had dit bedacht:
Maandag: Borst, Triceps, (onderarmen)
Woensdag: Rug, Biceps (buik)
Vrijdag: Schouders, Benen

Terug
Naar boven