Fitness Seller

Geen hoofddoek op pasfoto!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom die regels nu zo streng interpreteren, ik heb altijd geleerd dat regels er zijn om te overtreden mits toelaatbaar in dat ene specifieke geval.

sterker nog: je kan helemaal niet elke regel altijd handhaven...

maar in deze snap ik ook niet waarom de gemeente zo moeilijk heeft gedaan...

• Topic Starter Topic Starter
Edit: waaarom doen ze dat meiske niet een pruik op? probleem ook opgelost...
Leer eens eerst de regels van een pasfoto ipv je grote mond open te trekken over dit arme kind en haar ouders die het supermoeilijk hebben. Je mag helemaal geen pruiken of andere mogelijke vermomming dragen op een pasfoto. Alles wat los zit moet je aanvragen dmv medisch formulier. Allochtonen mogen gewoon een hoofddoek dragen zonder enige documenten. Ipv je allochtonen vrienden te verdedigen misschien eens wat emphatie tonen.

ff offtopic

eigelijk vind ik het wel belachelijk al dat gezeur en gedoe
als ze in ons land willen komen, dan moeten ze eerst de regels leren kennen wat wel in niet mag, en dus moeten ze hier in nederland al die buitenlandse grappen afschaffen, en als die buitenlanders dan nog zonodig hier willen wonen, moeten HUN aanpassen, en wij niet aan hun.
trouwens nederland is vol. grensen hadden allang gesloten moeten zijn

:clap:

Leer eens eerst de regels van een pasfoto ipv je grote mond open te trekken over dit arme kind en haar ouders die het supermoeilijk hebben. Je mag helemaal geen pruiken of andere mogelijke vermomming dragen op een pasfoto. Alles wat los zit moet je aanvragen dmv medisch formulier. Allochtonen mogen gewoon een hoofddoek dragen zonder enige documenten. Ipv je allochtonen vrienden te verdedigen misschien eens wat emphatie tonen.

grote mond? allochtonen vrienden? :roflol: dude.... :rolleyes:

ik heb best emphatie met dat meiske en dr familie, tis zwaar k*t voor haar dat ze ziek is..

maar als jij nou eens dat bericht (en wat ik eerder schreef) leest in plaats van meteen xenofoob te reageren op alles wat niet blank is...

Dit soort reacties is precies de reden dat ik de bron er niet bij zet. Had ik het de eerste keer niet gedaan dan had jij het trouwens nooit geweten bij dit artikel. Het VB koppelt dit alleen aan hoofddoekjes omdat iedereen dat zou doen (behalve dan de extreem-linkse kliek). Het is heel klaar en duidelijk dat allochtonen van de linkse wetten meer rechten krijgen dan anderen die het veel meer verdienen. Dát is pas triest.

Nooit geweten? Bij jou hoef je toch nooit te raden waar iets vandaan komt, dus zo moeilijk is het niet.

Jouw wereldvisie is pas triest, alles wijten aan allochtonen. Heb je dan zo'n waardeloos leven?

Nooit geweten? Bij jou hoef je toch nooit te raden waar iets vandaan komt, dus zo moeilijk is het niet.

Jouw wereldvisie is pas triest, alles wijten aan allochtonen. Heb je dan zo'n waardeloos leven?

Niet alles valt te verwijten aan allochtonen alleen de slechte dingen, je weet toch?

• Topic Starter Topic Starter

En dáár ga je nou net de mist in, want als je goed leest dan klaag ik meestal het wanbeleid aan, niet de allochtonen. Feit dat allochtonen / immigranten hier beter behandeld worden en meer rechten krijgen dan autochtonen. Bij de leiding van het land zit het fout. Ik heb niets tegen allochtonen die zich aanpassen en zich gedragen en integreren in onze samenleving. Trouwens ook in deze zaak gaat het om de regeltjes, waar lees jij dat ik de hier de vinger wijs naar de allochtoon? Als er discriminatie is tegenover autochtonen mag het niet gezegd worden volgens jou?

Kerel, je betrekt er in alles allochtonen bij. Dit artikel is er tekenend en een aangepaste poll van een paar weken terug zegt ook genoeg.

Allochtonen = problemen, zo komt het over bij wat jij neerzet.

Discriminatie tegenover autochtonen is hier niet aan de orde, dit is gewoon toepassen van regeltjes. Regeltjes waar hier regelmatig op wordt voorgestaan, maar als het niet uitkomt moet er maar van worden afgeweken?

De regel is inderdaad redelijk krom, maar pas bij uitzonderingen komt vaak aan het licht hoe krom zulke regelgeving is. Je kan namelijk niet een wet of regel maken die alle gevallen afdekt en daarbij ook rekening houdt met iedere uitzondering. Lullig, maar inherent aan het opstellen van regels.

Dit soort reacties is precies de reden dat ik de bron er niet bij zet. Had ik het de eerste keer niet gedaan dan had jij het trouwens nooit geweten bij dit artikel. Het VB koppelt dit alleen aan hoofddoekjes omdat iedereen dat zou doen (behalve dan de extreem-linkse kliek). Het is heel klaar en duidelijk dat allochtonen van de linkse wetten meer rechten krijgen dan anderen die het veel meer verdienen. Dát is pas triest.

:rolleyes:

Die bron is echt geen kanttekening meer, zorgt ervoor dat je de context hebt waarin je dit moet lezen... zoals je bij een grafiek waarden op de x- en y-as moet zetten om hem te kunnen interpreteren!

Als het VB iets publiceert weet je al zo wie de dader zal zijn...

Kerel, je betrekt er in alles allochtonen bij. Dit artikel is er tekenend en een aangepaste poll van een paar weken terug zegt ook genoeg.

Allochtonen = problemen, zo komt het over bij wat jij neerzet.

Discriminatie tegenover autochtonen is hier niet aan de orde, dit is gewoon toepassen van regeltjes. Regeltjes waar hier regelmatig op wordt voorgestaan, maar als het niet uitkomt moet er maar van worden afgeweken?

De regel is inderdaad redelijk krom, maar pas bij uitzonderingen komt vaak aan het licht hoe krom zulke regelgeving is. Je kan namelijk niet een wet of regel maken die alle gevallen afdekt en daarbij ook rekening houdt met iedere uitzondering. Lullig, maar inherent aan het opstellen van regels.

Hehe precies!

Toepassing van regels :rolleyes:
regels die voor iedereen hetzelfde moeten zijn en geen onderscheid gemaakt mag/moet worden zonder dat daar een gegronde medische reden voor is .

Lijkt mij dat er voor een kanker patientje toch wel een uitzondering gemaakt mag worden en dat haar rede zeer goed berust op (medische) gronden !!!!!

Laatst bewerkt:
Dat vind jij (en ik ook), maar bij het vaststellen van die regels zijn ook de grenzen afgebakend. Goede kans dat er alsnog vanaf wordt geweken, maar dat is niet de bevoegdheid van een ambtenaar bij een gemeentelijke instelling. Die kan niet even per geval bekijken of de regels wat minder strak moeten worden toegepast.

Moslima’s mogen wél met een hoofddoek op de foto. Een meisje met kanker niet.

Je kan lang en kort relativeren, met de mantel der liefde bedekken en in de doofpot stoppen maar de bovenstaande zin haalt het allemaal onderuit. Mensen die lid zijn van een sekte hebben meer rechten dan wie dan ook, geldt trouwens ook voor andere gelovigen dan moslims.

Tja 5 miljard nog wat gelovigen tegen 500 miljoen werkelijke atheisten, die situatie zal dus nog wel vrij lang zo blijven. Welcome to the real world.

Idd, maar kan er niet een uitzondering zijn voor zo'n geval? Die walgelijke moslims die krijgen alles naar hun hand, maar een echt ziek iemand niet. :(
heb je een rood blokje gegeven :kiss:
Nou, sorry maar ik vind dat ze wel veel voor elkaar krijgen vanwege hun geloof. Zo ook deze situatie, een moslima mag met hoofddoek op de foto, een kankerpatientje niet. Ik vind dat erg jammer en dat bleek ook uit mijn reactie.
en waarom mag dat? heeft dat misschien iets met geloof te maken ??? heeft trouwens niets met de hele situatie te maken dus de vergelijking uit je vorige post was in en in triest.
Haha inderdaad, de moslims worden hier als schuldig aangewezen terwijl ze in feite niks gedaan hebben. Ook al denk ik dat als een hoofddoek verboden wordt op de pasfoto dat ze massaal zullen protesteren ( maar dat is weer iets anders). In dit geval ligt de schuld bij de mensen die de regeltjes maken en niet bij de moslims.
ja idd. meisje zonder haarband op foto => schuld van de moslims :roflol:
:roflol: sowieso is VB een bijna-neo-nazi-netwerk, gek he dat je die mensen met 6balen zout moet nemen als ze wat zeggen? :cool:
:shoot:
Je kan lang en kort relativeren, met de mantel der liefde bedekken en in de doofpot stoppen maar de bovenstaande zin haalt het allemaal onderuit. Mensen die lid zijn van een sekte hebben meer rechten dan wie dan ook, geldt trouwens ook voor andere gelovigen dan moslims.
sekte ???
Toepassing van regels :rolleyes:
regels die voor iedereen hetzelfde moeten zijn en geen onderscheid gemaakt mag/moet worden zonder dat daar een gegronde medische reden voor is .

Lijkt mij dat er voor een kanker patientje toch wel een uitzondering gemaakt mag worden en dat haar rede zeer goed berust op (medische) gronden !!!!!
ze hanteren de regels, dat is op zich een goed punt, maar vind idd dat het een beetje vergaand is. daarnaast wel opvallend dat de ouders ermee naar buiten komen om erover te klagen, maar verder geen moeite doen om het te veranderen, beetje vreemd imo als je het echt zo erg vind. doe dan ook je best je kind dat kleine pleziertje te gunnen.

en owja, wat betreft de topicstarter;
lekkere titel :rolleyes: gefrustreerd ofzo???

Jaja, hier gaan we weer............

De wetten zijn er om gerespecteerd te worden. De gemeente heeft de wet toegepast.
Het is jammer voor het meisje dus wordt het maar eens tijd dat de wetgevers een wet maken die er voor zorgt dat dergelijke uitzonderingen toch worden toegestaan. Ik denk tevens dat het niet zo moeilijk is voor de moeder om aan de huisarts 1 attestje te vragen he.

In de openingspost krijgen de allochtonen maar weer eens de schuld terwijl zij niks hebben misdaan. ALs iemand voor zijn geloof en hoofddoek wil dragen dan is dat toegestaan. Dus Stillstrong, als jij naar de gemeente gaat en zegt da tje voor je geloof, als man, een hoofddoek moet dragen, dan zal dat ook niet geweigerd kunnen worden; Er is hier dus geen sprake van discriminatie.

Trouwens, katholieke nonnetjes en de St-theresia zusters dragen ook een hoofddoek op hun pasfoto.

De locatie zegt al genoeg lijkt me? Waarschijnlijk dagelijks nooit met allochtonen te maken, maar ja.:rolleyes:

Daarom is er in BE natuurlijk zo'n grote stadsvlucht hé... omdat iedereen zo graag dicht bij de allochtonen wilt gaan wonen om de interculturaliteit op te snuiven...

Het gaat er gewoon om dat iedereen gelijk is voor de wet ...
Niet meer en niet minder ... als er voor de ene uitzonderingen mogen
worden gemaakt (moslims) waarom dan niet voor de ander?

Zo creeer je als besturend partij toch onenigheid ...

:rolleyes:

Die bron is echt geen kanttekening meer, zorgt ervoor dat je de context hebt waarin je dit moet lezen... zoals je bij een grafiek waarden op de x- en y-as moet zetten om hem te kunnen interpreteren!

Als het VB iets publiceert weet je al zo wie de dader zal zijn...

VB zegt het tenminste (overdrijft wss ook wel een beetje), de rest zwijgt het dood, welke van de twee kwaden vind jij het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven