MuscleMeat

Geen mogelijkheid tot squaten

Mikkeltje

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Bij ons in de sportschool is er jammer genoeg geen mogelijkheid om te squatten :mad:. En daar baal ik behoorlijk van. Maar weet iemand misschien een paar goede alternatieve oefeningen? Misschien squat met dumbbells?

Alvast bedankt voor de tips

Staat er geen smithrek @ jullie gym ? Of is er nergens een losse olympische bar te vinden ?

Stang vanuit de bankdruk steunen op je schouders nemen of een andere gym zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik baal erg van onze sportschool, we hebben geen squatrek geen smithmachine geen olympische halters.

Bij ons in de sportschool is er jammer genoeg geen mogelijkheid om te squatten :mad:. En daar baal ik behoorlijk van. Maar weet iemand misschien een paar goede alternatieve oefeningen? Misschien squat met dumbbells?

Alvast bedankt voor de tips

Dat is imo een reden om een nieuwe gym te zoeken. Onmisbaar! Bovendien zijn dat meestal ook geen goede sportscholen voor BB.

Dan moet ik inderdaad maar op zoek gaan naar een nieuwe gym;)
In ieder geval bedankt voor de reacties

belachelijk

gewoon naar een ander gym gaan

Legg press zou ik in jou geval doen, maar een echte vervanger van squats zijn er niet echt..

Dat zal ik ook zeker doen ja;) Ik ben sowieso niet echt tevreden over deze gym: niet kunnen squaten, maar 1 bankdruk bank, en veel stomme ventjes die alleen maar hun buik, borst en armen willen trainen

Leg press deed ik al;) maar denkt iemand dat dumbbell squats goed zijn??

Mwah als er uberhaupt geen olympische halters zijn mis je een hele hoop, zou als het kan een andere gym zoeken.

Andere gym.
Dumbbell squat heeft meer iets weg van de deadlift

oke bedankt voor de reacties, het is dus duidelijk dat ik heel snel een andere gym moet gaan zoeken

Ik had ook een gym zonder squatrek en waar je niet kon bankdrukken.
Ben blij dat ik nu ook naar een andere gym ben gegaan, alleen jammer dat ik die andere voor een jaar heb betaalt

Terug
Naar boven