MuscleMeat

geen respect krijgen van anderen

kijk mijn buik man, probeer voeding te letten, fitness iedere dag... nooit een van de magerste geweest, haha :D

2 fouten, je probeert je voeding te letten ( op, aan, in je voeding? ) en je fitnesst. Verander dit door ik let op mijn voeding en ik bodybuild en je bent al een stuk beter in de richting.

• Topic Starter Topic Starter
ik neem gewoon mijn eiwittenshake. niet iedere dag maar toch vaak. ben nu bezig met Creatine. Bijna afgelopen.

PS sorry dat ik zo dramatisch typ :grumble:

Creatine, why? Eerst maar je voeding en dergelijke in orde hebben. Een eiwitshakeje gaat niet voldoende zijn voor je totale eiwitinname. Bij jouw gewicht moet je denken aan zo'n 150 gram eiwit per dag. Een shake is 22-44 gram of zo, hangt af van het aantal maatscheppen wat je neemt.

Voeg wat van de volgende dingen toe:
Bak magere kwark à 450-500gr met ~40gr eiwit (hangt af van merk, vind zelf c1000 erg lekker)
Handje noten
Paar eieren

Ikzelf krijg ongeveer dit binnen aan eiwit, standaard en onafhankelijk van avondeten e.d.
600ml magere melk ~24gr
56gr whey ~44gr
5 eieren ~30gr
450gr magere kwark ~35gr

Vaak komt daar 200gr kip van musclemeat bij tegenwoordig.

kijk met zo'n instelling gaat het inderdaad niet lukken.
je kan hier op t forum genoeg kennis opdoen om het WEL voor elkaar te krijgen (moet je alle kankercellen/trolls wel negeren natuurlijk).
blijf hard trainen, en verdiep je kennis in voeding. dat je dit topic opent betekent in ieder geval wel dat je er iets aan wilt doen!

rara, ben er net en ken ze al...
en ja zal me beter inzetten en positief praten over dat ik t wel wil. is alleen k*tmoeilijk, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen want jullie zullen een heel stuk slanker en gespierder uitzien...

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 21:56 ----------

Creatine, why? Eerst maar je voeding en dergelijke in orde hebben. Een eiwitshakeje gaat niet voldoende zijn voor je totale eiwitinname. Bij jouw gewicht moet je denken aan zo'n 150 gram eiwit per dag. Een shake is 22-44 gram of zo, hangt af van het aantal maatscheppen wat je neemt.

Voeg wat van de volgende dingen toe:
Bak magere kwark à 450-500gr met ~40gr eiwit (hangt af van merk, vind zelf c1000 erg lekker)
Handje noten
Paar eieren

Ikzelf krijg ongeveer dit binnen aan eiwit, standaard en onafhankelijk van avondeten e.d.
600ml magere melk ~24gr
56gr whey ~44gr
5 eieren ~30gr
450gr magere kwark ~35gr

Vaak komt daar 200gr kip van musclemeat bij tegenwoordig.

Creatine heeft wel geholpen vind ik (mijn mening). ehm ik heb deze:
http://www.bardolino.nl/combat-powder.html
(die dagen dat ik m neem) smiddags en na trainen/voor t slapen gaan...
Maar denk je niet dat als ik DAT eet wat jij eet, ik niet binnenkort heel wat kg's (extra ??? ) bijkom?

en ja zal me beter inzetten en positief praten over dat ik t wel wil. is alleen k*tmoeilijk, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen want jullie zullen een heel stuk slanker en gespierder uitzien...

Huhu waar een wil is is een weg. Ik ben ongeneeslijk ziek, loop al 8 jaar met 2 blessures die voor geen mogelijkheid weg willen, regelmatig ziek en heb toch, al zeg ik het zelf, aardig wat voor elkaar gekregen. Alles is mogelijk.

---------- Post added 24 September 2013 at 23:57 ----------

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 21:56 ----------

Creatine heeft wel geholpen vind ik (mijn mening). ehm ik heb deze:
http://www.bardolino.nl/combat-powder.html
(die dagen dat ik m neem) smiddags en na trainen/voor t slapen gaan...
Maar denk je niet dat als ik DAT eet wat jij eet, ik niet binnenkort heel wat kg's (extra ??? ) bijkom?

Nee.

sommigen maken er grapjes over op school of rot opmerkingen te maken. nu begin ik aan mezelf te twijfelen of het nog wel vet is of borstspieren want ik train me rot. En mijn biceps zeggen ze dat er een vet laag op zit, terwijl ik een mini beetje vel kan trekken. Maar ik zie mijn scheiding tussen mijn borsten maar weet niet of dit nu borstspieren zijn en dat ook mijn onderkant een scheiding krijgt ofdat t nu is dat t vet is zoals ze zeggen en het er gewoon op lijkt, ben nu k*t onzeker. ik til 60kg bankdrukken. doe nu bijna een jaar fitness. gr DJ4C0
Omdat je teveel behoefte hebt aan het respect van anderen, krijg je het niet. Je zet de meningen van andere mensen over jou op een voetstuk, en je hecht daar veel teveel waarde aan. In mijn geval was het feit dat ik niet zo ben als de rest de reden dat men mij vele jaren respectloos behandelde. Ik ben zo vaak vernederd op school vroeger en als je maar lang genoeg getergd word, is het op een gegeven moment niet zo moeilijk meer om pesters te willen neersteken. Mijn haat tegen pesters is nogal extreem maar ik houd me goed aan de wet om 2 redenen, te weten: 1. zo'n pester heeft ook mensen die van hem of haar houden en deze mensen zullen ook hevig lijden als ik wraak zou nemen, terwijl die dat niet verdiend hebben. 2. De geschiedenis van de mensheid leert dat wraak en geweld alleen met nog meer wraak en geweld vergolden zal worden. En nog meer ellende in deze wereld brengen dan er al is, dat wil ik zeker niet. Dus hoewel ik verbitterd ben, kies ik ervoor om zoveel mogelijk respect, compassie, liefde en vrijgevigheid in deze wereld te brengen. Mijn spiritualiteit helpt me daarin. Mijn haat stop ik wel in het beluisteren van Deicide en het maken van freaky posts.

Alle mensen zijn even onbelangrijk, denk dus aan die ene quote uit fightclub "We are all part of the same compostheap!". Je hoeft niet door iedereen aardig gevonden te worden, zelfs al ben je de coolste, rijkste en meest succesvolle gast in de wereld, dan zul je nog steeds bakken aan negatieve meningen van andere mensen over je heen krijgen. Uit jaloezie of het feit dat ze je het gewoon niet gunnen, of zelfs omdat je huidskleur, religie of gezicht hen niet aanstaat. Leer dus schijt te hebben aan de rest en wees gewoon jezelf.
http://www.youtube.com/watch?v=tL-BA86UhoE

Omdat je teveel behoefte hebt aan het respect van anderen, krijg je het niet. Je zet de meningen van andere mensen over jou op een voetstuk, en je hecht daar veel teveel waarde aan. In mijn geval was het feit dat ik niet zo ben als de rest de reden dat men mij vele jaren respectloos behandelde. Ik ben zo vaak vernederd op school vroeger en als je maar lang genoeg getergd word, is het op een gegeven moment niet zo moeilijk meer om pesters te willen neersteken. Mijn haat tegen pesters is nogal extreem maar ik houd me goed aan de wet om 2 redenen, te weten: 1. zo'n pester heeft ook mensen die van hem of haar houden en deze mensen zullen ook hevig lijden als ik wraak zou nemen, terwijl die dat niet verdiend hebben. 2. De geschiedenis van de mensheid leert dat wraak en geweld alleen met nog meer wraak en geweld vergolden zal worden. En nog meer ellende in deze wereld brengen dan er al is, dat wil ik zeker niet. Dus hoewel ik verbitterd ben, kies ik ervoor om zoveel mogelijk respect, compassie, liefde en vrijgevigheid in deze wereld te brengen. Mijn spiritualiteit helpt me daarin. Mijn haat stop ik wel in het beluisteren van Deicide en het maken van freaky posts.

Alle mensen zijn even onbelangrijk, denk dus aan die ene quote uit fightclub "We are all part of the same compostheap!". Je hoeft niet door iedereen aardig gevonden te worden, zelfs al ben je de coolste, rijkste en meest succesvolle gast in de wereld, dan zul je nog steeds bakken aan negatieve meningen van andere mensen over je heen krijgen. Uit jaloezie of het feit dat ze je het gewoon niet gunnen, of zelfs omdat je huidskleur, religie of gezicht hen niet aanstaat. Leer dus schijt te hebben aan de rest en wees gewoon jezelf.
boy-that-escalated-quickly.jpg

Trench, er zit een mysterieuze vorm van wijsheid in jou

Vet en beginnende spiergroei, het is niet of of, bij spiergroei komt ook vet kijken, tenzij je leangained, maar dat is gewoon k*t.

Bulk gewoon 500 kcals boven je onderhoud, als je jezelf heeel dik vind ga je cutten et voila, word je buff

Vet en beginnende spiergroei, het is niet of of, bij spiergroei komt ook vet kijken, tenzij je leangained, maar dat is gewoon k*t.

Bulk gewoon 500 kcals boven je onderhoud, als je jezelf heeel dik vind ga je cutten et voila, word je buff

Nee heel dik niet maar er mag wel wat vanaf, zeker mijn buik.
cutten = licht gewicht veel keer doen, toch?

Nee heel dik niet maar er mag wel wat vanaf, zeker mijn buik.
cutten = licht gewicht veel keer doen, toch?

Je kunt beter eerst even de stickies leven, de bovenste paar onderwerpen in de categorie vetverlies en in de categorie training.
Cutten = vetverlies (afvallen).

Je kijkt op de hoofdpagina. Dan klik je op bijvoorbeeld Voeding. Dan krijg je een lijstje met allerlei topics. De eerste 5 (ofzo) zijn stickies, staat er geloof ik ook bij. Dat zijn topics zoals 'hoe begin je een voedingsschema' en 'starten met cutten'.
Kan nu geen links geven helaas.
Succes.

Dus kort samengevat:

Stekers gonna Steek & Haterz gonna Hate ?

Voor Trenchmouth , zal je wel leuk vinden...

http://www.youtube.com/watch?v=_hdr2S43Wi4

Humanity what have you ever done for me?
Denounced and cursed since my birth for I am not like thee
(Volledige lyrics staan in youtube description)

Je kijkt op de hoofdpagina. Dan klik je op bijvoorbeeld Voeding. Dan krijg je een lijstje met allerlei topics. De eerste 5 (ofzo) zijn stickies, staat er geloof ik ook bij. Dat zijn topics zoals 'hoe begin je een voedingsschema' en 'starten met cutten'.
Kan nu geen links geven helaas.
Succes.

Ja snapte ik maar is gewoon hetzelfde als FAQ. Ik ga proberen meer eiwitten te eten en minder avondeten en boterhammen. eet zwz altijd bruine, pitjes brood. grtz

:roflol:

Jij snapt er echt helemaal niks van he

Aboo eraf, die kerel is niet te redden

Heb je wel eens een IQ test gedaan?

Ja snapte ik maar is gewoon hetzelfde als FAQ. Ik ga proberen meer eiwitten te eten en minder avondeten en boterhammen. eet zwz altijd bruine, pitjes brood. grtz

Ben jij een ezel? zwz wel fz. Het wil er niet in bij jou hè?
Ga je nu nog minder eten? Je eet al niets. Je avondeten is gewoon in orde en aangezien je niet op jezelf woont moet je je daar niet druk om maken. Gewoon het voeding waar je wel invloed op hebt zelf doen. Oftewel: brood weg, salami weg. Ei, kip, kalkoen, rijst etc. erbij. Nogmaals: lees stickies.

Nee, het is NIET hetzelfde als FAQ. Het zijn topics die zijn vastgezet (sticky) om ons te informeren over voeding en trainingen ed.
Lees éérst de sticky's. écht..
Dán pas je voeding veranderen..

Terug
Naar boven