Fitness Seller

geen vooruitgang

rocky1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
60kg
Vetpercentage
8%
Hallo iedereen, ik fitness nu al ongeveer 7 maanden, en het ging een lange tijd heel goed maar de laatste anderhalve maand lijkt het net alsof ik helemaal geen vooruitgang meer boek. Vandaar dat ik jullie deskundigheid nodig heb!

Ik ben ongeveer 1m76 en weeg 60 kilo, met een vetpercentage van 7,6%.
mijn schema:

maandag (schouders/benen):
-military press
-leg press
-DB lateral raises
-calf raises
alternating DB front raises

dinsdag (rug/biceps):
-pull ups
-bent over row
-seated row
-BB shrugs
-DB curl
-alternating DB hammer curls

woensdag (borst/triceps):
-bench press
-incline bench press
-DB chest flys
-tricep pulldown
-dips

en op vrijdag herhaal ik één van deze drie.

Op een dag eet ik ongeveer:
ontbijt: een boterham en een stuk fruit
middag: 3/4 boterhammen en een stuk fruit
's avonds: gezond avondeten, meestal veel en 250 gram kwark.
en na het sporten altijd een shake.

tips/kritiek/advies/verbeteringen zijn van harte welkom

Meer eten harder trainen, en doe squatten / deadlift

Ligt 100% aan je voeding. Je trainingsschema is niet helemaal perfect maar dat zou niet zoveel uit moeten maken met die stats. Je kan lichamelijk gewoon niet sterker worden als je zo weinig eet. Wat je moet doen is: je kcal behoefte per dag uitrekenen en hier 500kcal bij optellen, en dit iedere dag gaan eten. Niet teveel focussen op gezond en clean enz, maar in eerste instantie je kcal-target zien te halen. Hierdoor zal je redelijk simpel naar 70+ kg moeten kunnen komen.

Meer eten! Begin maar met sws 12boterhammen op een dag te eten met 12 plakken kipfilet

• Topic Starter Topic Starter
Duidelijk dit. Harstikke bedankt!

zeker meer eten je eet VEEL te weinig en zoals al vermeld staat steek zeker deadlift en squat er in!!!

probeer ook eens lunge (oefening niet eten) maar in het begin als je dit nog nooit gedaan heb raad ik aan op te letten met het gewicht en eerst de techniek onder de knie krijgen!!

en ook belangrijk is dat je af en toe je programma aanpast want door variatie spreek je ook andere spieren aan want je bezit heel veel spieren en door altijd de zelfde oefening te doen kan het gebeuren dat je bepaalde spieren niet aanspreekt --> gevolg geen ontwikkeling.

Het kan wel een voor komen dat je een week of 3/4 blijft steken daar moet je niet van verschieten maar 1 maand en een half wordt toch verdacht dus er klopt iets niet!!!

anders is je schema erg goed zou ik zeggen, maar kijk eens rond op het forum je leert veel bij in korte tijd.:)

vragen stuur maar een berichtje

flink bord brinta in de ochtend en flink eiwitten knallen ^^

je eet ook als een klein meisje van 7 jaar

Niet eten, maar vreten. Je hebt duidelijk meer voer nodig.

Terug
Naar boven