Fitness Seller

Géén weer voor een BB' er

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Dit is geen weer voor een BB'er.

Als ik nu uit de training kom voel ik me gebroken, op een nare manier.
Alles verloopt traag, stram en pijnlijk. De kou is moordend en vergt veel van je energie. Dit is geen weer voor iemand die z'n lijf graag opbouwt; dit weer breekt je af.

De zomer...de zomer! In de zomer kom ik altijd terug van de sportschool in euforie; ik heb dan hard getraind, voel me super, en fiets nog even een avondrondje door het bos en geniet van de rokjes op straat. Ik kom uitgelaten thuis en vertel het liefst aan iedereen hoe soepel, lekker en sportief ik me voel.

Maar DIT weer...dit weer is funest. :(

Call me opa, call me ouwe, je kan me wat: Als je te kiezen had was het nu ook hartje zomer! :mad:

je hebt gelijk ,
kijk maar eens uit het raam je voelt je gelijk beroert .
als het zonnetje schijnt heb ik zelf altijd meer motivatie en voel me lekkerder ,
maarja boeie de lente komt eraan ;) paaitijd

Vind het met de kou wel meevallen. Getooid in een dikke schipperstrui+ leren jas blijft mijn torso lekker warm. Alleen zijn de knietjes wat gevoeliger met dit weer, vooral als we ons dalijk staande moeten houden op de glibberige stoepen word er veel van de beentjes gewenst.

Maar wat je zegt: de zomer zou geen kwaad kunnen. Zonnetje op de bol, vrolijke mensen, lekker naar buiten...enz enz... :o

Had ook al es een topic gemaakt over deze k*ttijd. Zal ook blij zijn als het weer zomer wordt idd :)

ik kan er alleen maar om lachen de winter heeft ook zijn mooien kanten
liever dit ipv regen

Ik heb het absoluut niet koud en heb dan ook geen last van spieren die vast zitten. Trainen ging zojuist weer als een zonnetje. Maar dat de zomer een mooiere tijd is ben ik met jullie eens.

Ik wacht ook op de zomer...

zon, zee en een beetje strand...

:cool:

klote weer inderdaad. Ik heb ook nog een koudje gevat gisteravond tijdens hardlopen buiten en voel me vandaag verrot. Besloten om vandaag extra rustdag te nemen en morgen weer keihard te trainen. Ik ga nu al slapen, slaap ze hihi

in een koude omgeving presteert het lichaam over het algemeen beter dan in een warme omgeving. dit geld zowel voor ana als aerobische activiteiten. en een isotone of hypotone drank heeft ook meer positieve invloed op je prestaties/uithoudingsvermogen in een koude omgeving :)

maar idd.. ik houd er ook niet van :)

Wat een k*tweer inderdaad. Dat de zomer maar snel komt. Lekker weertje, mooie dames en vakantie. Nothing beats that.

En in de zomer is het zeker weer te warm om te trainen ??? Geloof me, dit is het ideale weer om te trainen, eten en groeien.

1 woord: k*tweer
Zomer :bow: Kijk er nu al naar uit. En dan is het veel leuker om naar de gym te rijden met de fiets, lekker 12km met de zon op m'n bol. :cool:

Geef mij ook maar zomer :)
Als het maar niet al te warm is in de gym...

Ik kom net uit de gym, lekker naar huis gelopen man, je kunt me niet zeggen dat die besneeuwde omgeving je niks doet !!

Naja ik vind het wel ff chillend, maar als ik denk aan die korte rokjes dan schieten de hormonen me al weer door het lijf.

:D

leGionellz zei:
Naja ik vind het wel ff chillend, maar als ik denk aan die korte rokjes dan schieten de hormonen me al weer door het lijf.

:D
Vandaar dat ik in de zomer altijd beter groei ;)

Hja dat wel, in de zomer zijn er weer een hoop mensen die weer hun voedsel niet meer wegkrijgen, door de warmte loom zijn geworden enz. Tis niet alleen zwart en wit ;)

Beetje kou is goed, juist door die kou heb ik nog meer zin om te knallen als het weer beter wordt. We zitten al in maart, voor je het weet heb je de eerste mooie dagen al te pakken.

Ik heb nooit last gehad van niet kunnen eten of minder kunnen eten in de zomer...

weer of geen weer...ik ga altijd trainen :cool:
vandaag 5 km gelopen naar de gym.,.

Terug
Naar boven