AndroidHealthClinic

Géén weer voor een BB' er

sneeuwen mot het doen en vriezen!!!
we hebben al hete zomers genoeg maar tis de eerste keer in jaren dat het nog eens goed gewinterd heeft
pakken sneeuw wil ik en ijs en vervroren tenen en winterkost en warme chocolademelk en hoofdpijn waneer ik ga joggen, en alle wegen dichtgesneeuw en niemand moet gaan werken ja... ja... jaaaaa.....SNOOOOOWWWWDAAAAAYYYYYYY :D :D :)

En nog steeds zie ik sneeuw als ik mijn gordijn opentrek :mad:

Gisteren bijna tegen een stilstaande auto aangereden.
K*tjochies die sneeuwballen lopen te gooien,
en een smerige pestzooi op de wegen waar gestrooid is.

Ik wilde vanavond eigenlijk 'the day after tomorrow' gaan kijken maar het is hier nu al dagen LIVE 'the day after tomorrow'.
Ik hoef alleen maar voor het raam te gaan zitten en naar buiten te kijken :o

• Topic Starter Topic Starter
Is niet zoals men je wil zien Black Night. Je moet zeggen dat het ijs -en ijskoud is en dat je er niks van voelt en dat je het hardcore vindt, dat je geen mietje bent en dat je juist vreselijk hard gaat met trainen hoe kouder het wordt.

(Dat je niet meer normaal je sportschool kunt bereiken door dit weer en dat je daardoor niet eens aan trainen toekomt moet je niet zeggen dan hè!)

Ach ja, allemaal grootspraak van die 'mannen' om indruk te maken :cool:

Als het erop aan komt doen ze er in de zomer het langst over om de zee in te duiken omdat het water zo 'koud' is, en slaan ze gerust een keertje trainen over 'omdat het zo glad is buiten'.
Sja op die manier heb ik ook geen last van de sneeuw nee.

Damn ik rijd liever in een normaal als ik boodschappen ga doen, houd mijn auto liever schoon en loop graag een iets lager risico op een ongeval.

En verder, een bodybuilder traint voor zijn fysiek en daar is nu weinig van te zien omdat tie met een groot pakket aan kleren ingepakt is. Letterlijk een kleerkast dus :)

En wat doe ik verder met die sneeuw? Sneeuwballen gooien en sneeuwpoppen maken, die tijd heb ik gehad, en mocht het 'mooi' zijn al dat wit dan ben ik daar nu intussen ook wel op uitgekeken.
Nee hoor, alleen maar overlast.

DBC01 zei:
Is niet zoals men je wil zien Black Night. Je moet zeggen dat het ijs -en ijskoud is en dat je er niks van voelt en dat je het hardcore vindt, dat je geen mietje bent en dat je juist vreselijk hard gaat met trainen hoe kouder het wordt.

(Dat je niet meer normaal je sportschool kunt bereiken door dit weer en dat je daardoor niet eens aan trainen toekomt moet je niet zeggen dan hè!)

Zit die sportschool van jou op de Veluwe ofzo? :p

de winter vind ik helemaal niet erg, maar dan bedoel ik niet de gemiddelde nederlandse winter (regen, wind, geen zon). zoals de laatste dagen vind ik prachtig. elke avond met de auto kloten op grote parkeer plaatsen, gaos overal enz enz.

de zomer is natuurlijk veel beter, ik kijk er al weer lang naar uit. anyway ik heb de grootste hekel aan de herst.

Terug
Naar boven