MuscleMeat

Géén weer voor een BB' er

juist wat gaan lopen in de sneeuw :D

trekt de longen goed open

• Topic Starter Topic Starter
Misschien komt het door mn jaren in Spanje...

Ik kan hier niet aan wennen.

Maar iig bedankt voor de hartverwarmende reacties en medeleven, ik ga er morgen weer vol tegenaan! :)

Ik vind dit weer ook niks. Ben nu alleen blij dat ik in Limburg woon en niet in het noorden van het land. Op een ander forum waar ik zit postte iemand foto's van hoeveel sneeuw daar nu lag. Er lag echt abnormaal veel sneeuw. Levensgevaarlijk om dan met de auto te rijden.

Koude is beter, in de winter ga ik altijd voluit voor kracht en intensiteit - in de zomer opt gemak anders word je een wandelende douche!

En ja, bij 25+ graden ist verdomd moeilijk om een shake een dag in je tas te houden of direct na training een halve liter melk binnen te gooien.

Maar bruin laat je spieren zo mooi uitkomen, je kan met mouwloze tshirts trainen, in je blote kas, zonnebrilletje op over 't straat showen, beachpartys afschuimen en je voelt je zo verdomd lekker als de zon schijnt... dus geef mij maar warm! :cool:

Voordeel van de zomer is dat je testlevels omhoog gaan, is het niet door de korte jurkjes dan wel door de zon. Maar de winter is prima om knalhard de basis te leggen voor een mooie zomer.

doe mij ook maar de zomer weer!

abs ripped, buikje bruin, met maten naar het strand:

I love it :)

K heb er geen problemen mee, train ook gewoon in mn homegym waar het bijna vriest :).

Ja denet ook weer even in de sneeuw naar huis gelopen (in drie kwartier) Opzich wel grappig om te zien, maar een zon doet me meer goed. En het is ook beter voor je testo ja ..

Faggets met jullie zomer, doe maar donker weer dat is hardcoreeeeeeeeeeeeeeeeee.

Zoooooooooooooooooooomeerrrrr

straks loopt iedereen weer te janken dat het te warm is :cool:

lol mars :D

Huillie. :cool:

Ik train in de winter gewoon even goed (zo niet beter) als in de zomer. :)

Frenkpie zei:
in een koude omgeving presteert het lichaam over het algemeen beter dan in een warme omgeving. dit geld zowel voor ana als aerobische activiteiten. en een isotone of hypotone drank heeft ook meer positieve invloed op je prestaties/uithoudingsvermogen in een koude omgeving :)

maar idd.. ik houd er ook niet van :)
hey frenkpie op welke school zit jij eigenlijk?

Koud? Heerlijk! En dat meen ik.

Gewoon een lekkere trui aan. Een dikke jas. Handschoentjes aan. Heerlijk.

Weet je wat het is? Lente vind ik ook heerlijk. En zomer ook. Net als de herfst. Alles is heerlijk.

Elk seizoen heeft mindere dingen. Hét grote nadeel aan de zomer vind ik dat je bij het minste of het geringste al zweet. Bah, effe een stukje stevig doorlopen omdat je anders de trein ofzo mist. Meteen een dikke zweetstreep in je bilnaad. Neem je brood mee in je rugzakje, kom je daar aan, is je vlees op kamertemperatuur. Bah, dat smaakt echt goor. En al die k*tvliegen en wespen.

lol alles is heerlijk ;) :D

Koude is beter, in de winter ga ik altijd voluit voor kracht en intensiteit - in de zomer opt gemak anders word je een wandelende douche!

Koude is beter? Wat is er zo goed aan koude als je zelf al voelt dat alles minder functioneert? Ik denk dat het heel persoonsgebonden is. IK heb te lang mogen genieten van perfect BB-weer in Spanje (zie Thailand, ook zon, goede maaltijden en hoge testelevels :D ) Het is een droog feit dat je eerst nogeens moet acclimatiseren in de sportschool voordat je begint met die kou die je net op je donder hebt gehad.
En 's zomers met de warmte is alles al warm en soepel, draait alles als een zonnetje! :)

Gewoon een lekkere trui aan. Een dikke jas. Handschoentjes aan. Heerlijk.
En das om . En muts op.

Weet je hoeveel (&*(&*ING attributen je wel niet moet meenemen eer je de deur uit kan? Dáár heb ik zo'n hekel aan. Je moet aan werkelijk álles denken: Hoe koud is het? Koud genoeg voor handschoenen? Dan wel extra kleding? Muts misschien? Sjaal erbij? Je moet je compleet verkleden om maar naar buiten te kunnen, belachelijk. En ook weer alles wegstoppen in je jas als je aankomt en de héle teringzooi weer aandoen als je weggaat.
Weet je hoe lang uik bezig ben om me voor te bereiden op een avond deur? Man een compleet thermopak komt er nog bij kijken!

Doe mij maar een shirtje en een broekje, slippers en wegwezen.

waarom woon je eigenlijk niet meer in Spanje?

Terug
Naar boven