CQ_Demolisher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een goede jas hebt, dan heb je geen das nodig. Een muts? Da's voor kale koppen. Of vanaf min 10. Maar dat is het hier niet snel. En zeker niet overdag. Het enige waar ik aan moet denken is 'handschoenen niet vergeten'.DBC01 zei:En das om . En muts op.
Weet je hoeveel (&*(&*ING attributen je wel niet moet meenemen eer je de deur uit kan? Dáár heb ik zo'n hekel aan. Je moet aan werkelijk álles denken: Hoe koud is het? Koud genoeg voor handschoenen? Dan wel extra kleding? Muts misschien? Sjaal erbij? Je moet je compleet verkleden om maar naar buiten te kunnen, belachelijk. En ook weer alles wegstoppen in je jas als je aankomt en de héle teringzooi weer aandoen als je weggaat.
Weet je hoe lang uik bezig ben om me voor te bereiden op een avond deur? Man een compleet thermopak komt er nog bij kijken!
Doe mij maar een shirtje en een broekje, slippers en wegwezen.
). Splendid zei:Als je een goede jas hebt, dan heb je geen das nodig. Een muts? Da's voor kale koppen. Of vanaf min 10. Maar dat is het hier niet snel. En zeker niet overdag. Het enige waar ik aan moet denken is 'handschoenen niet vergeten'.
Daar staat tegenover die heerlijke tinteling op je gezicht, bijvoorbeeld. Lekker binnenkomen in een warme ruimte. Als je inademt voel je de extra zuurstof (tenzij je naast een vieze dieselbus staat).
In de zomer; shirtje, broekje, slippers en wegwezen? Waar laat je je portemonnee? Je sleutels? Je telefoon? Je discman/mp3-speler? Allemaal is zo'n verwijfd tasje? Of in je broekzakje? Getver nee, dat klotst allemaal zo, een blok aan je been.
Nog een voordeel van koud weer: je hebt altijd genoeg opbergruimte. Want in een jas past altijd meer dan in een broekzak!
Zomer is op zijn allerheerlijkst als je vakantie hebt. Buiten dat is de zomer alleen maar k*t. Bah, werken met mooi weer, hoe k*t is dat?

Mars zei:Faggets met jullie zomer, doe maar donker weer dat is hardcoreeeeeeeeeeeeeeeeee.

Emile zei:Ik vind de winter maar klote. Met de auto is het niks maar ik heb geen last met trainen. Voor mijn huis is het met de auto een grote glijbaan. Komende maandag moet ik naar groningen toe, ik hoop dat het een beetje beter weer is.
Maar de zomer is het beste en dan begint slowakije dichterbij te komen. Het wordt drie weken bratislava dus 3 weken lang feesten en zeer mooie vrouwen![]()
DBC01 zei:Arroganter is een beter woord.
En dan nog mauwen dat ze met 32 jaar, een baan en huis zich 'zo alleen voelen'.![]()
Want er is nergens zo'n enorm single-overschot onder vrouwen van 26-36 als in Nederland.
Hoe zou dát nou toch komen?
In de winter verbruikt je lichaam meer energie aan het op temperatuur blijven, ideaal voor cuttensanniejj zei:Zomer is gewoon beter.. je metabolisme zal ook toenemen!
Voor je lesmateriaal heb je al een rugzak bij je, dus dan kan je net zo goed je telefoon en je spelertje etc meenemen. Maar, dan zit je dus wéér met extra ballast, buiten je broekje, shirtje, slippertjes... Getver, zo'n zak op je rug, krijg je zo'n plakrug van. Bah.MightyDuck zei:Er zit een kern van waarheid in betreffende het stukje over electronische apparatuur. Maar hee, zijn dat primaire behoeften? Als ik naar buiten ga doe ik dat met een doel, om sociale contacten te onderhouden of naar school te gaan.
Indien ik naar school ga neem ik onderweg mijn lesmateriaal door, wat ik savonds thuis uiteraard niet gedaan heb omdat ik toen te druk was met muziek luisteren op mijn discman/mp3 speler of bellen met mijn telefoon.
*zucht*MightyDuck zei:Ga ik ergens anders heen dan vermaeck ende amuseer ik mij met het contact met de personen die ik ontmoet, in plaats van als een infantiel van het sociaal leven onttrokken wezen naar die rare dopjes in mijn oren te luisteren. Dat zou namelijk suggereren dat ik bijvoorbeeld mensenschuw ben en mij daarom verschuil achter een ik-reageer-niet-excuus dat discman/mp3 heet.
Of gewoon een middenweg, zoals 99,9% van de Nederlandse man, incluis mijzelf. Een normale broek, met een normale broekzak. En een normale sleutelbos, met een voordeursleutel, een poortsleutel, een achterdeursleutel en een fietssleutel. Tja, in de stad kan je helaas niet volstaan met slechts een sleutel. Daar zal je je moeten wapenen tegen inbrekers en ander gespuis.MightyDuck zei:Sleutels kun je in elke broek wel kwijt tenzij je als een echt breezah mannetje een ultra hippe maar helaas zak-loze broek koopt, uiteraard met bijpassende opgerolde pijpjes, of wanneer je als een wannabee homocoïtusuele monsieur een sleutelbos vol hangertjes beertjes en allerhande tierlantijntjes hebt.
Iedereen weet dat roken je afweermechanisme aantast. Ik heb in de winter nooit last van een snotneus. Gebarsten lippen? Dan zou je wat vaker moeten zoenen, dat stimuleert de doorbloeding. Met jouw geweldige sociale vaardigheden zou dat geen probleem moeten zijn. Tranen? Ik snap heel goed dat verdrietig bent hoor.MightyDuck zei:Wat betreft die frisse winter lucht, wanneer ik door de stad loop en het ook maar een ietwat waait worden de tranen die door de snijdende wind op komen zetten in no time ijs koud, mijn lippen beginnen te barsten en het ergst van alles, mijn neus loopt vol snot en mijn zakken zitten vol zakdoeken zodat er sowieso geen plaats zou zijn voor een discman/mp3.
Ze passen overal in ja. Een olifant past ook overal in, als je maar genoeg propt. Het gaat erom dat je zo'n ding toch weer meeneemt. En dat klotst in je broekzak of je borstzakje. Tenzij je zo'n heerlijk strakke broek of shirt draagt. Maar dat is geen toevoeging op je zomerse gevoel, dergelijke benauwende kledij. Dat jij daar wel graag in gezien wilt worden, verklaart ook je beklemmende kennis van breezerartikelen.MightyDuck zei:Over het gebruik van een telefoon in de zomer kunnen we kort zijn, schaf een modern model telefoon aan en ze passen overal in, van een strakke jean tot een borstzakje van een luchtig hemd. Of koop zo'n klik tasje voor aan je riem, als we toch breezerig bezig zijn.
Samengevat: Als jij door de winterse koude loopt, met een rugzak vol met zware boeken, met een aangetast afweermechanisme door het roken, druk om je heen schreeuwend zoekend naar contacten, met een angstvallige blik in je ogen om niet nagewezen te wordne door je breezeruiterlijk, dan snap ik wel dat je geen lol beleeft aan de winter!MightyDuck zei:Tot zover mijn ontkrachting van deze geneuglijke zaken des winters, rest ons te erkennen dat de zomer, door genoemde invloeden op de menselijke gemoedstoestand en de plezierige warmte toch het prettigste seizoen is.
![]()