XXL Nutrition

Géén weer voor een BB' er

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor degenen die zich gedragen als een wijf omdat het een paar dagen koud is.

EricR zei:
Voor degenen die zich gedragen als een wijf omdat het een paar dagen koud is.
Je kan toch goed merken dat EricR gay is... :p ;)

Maar koud of niet, je kan merken dat iedereen chagerijnig is.
Damn ik zit in de verkoopbranche en krijg nauwelijks afspraken gezet en iedereen is chagerijnig :mad:

Daarom gun ik mezelf een weekje vrij om het er lekker van te nemen :D
Trainen, lekker luieren, beetje rondhangen hier op dbb, heerlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen is chagerijnig.
Zie je niet in de zomer.

Iedereen baalt van de weersomstandigheden die openbaar vervoer, personenauto's en voetgangers kwelt.
Wie liever de winter ziet dan de zomer heeft een hekel aan high testlevels en schaars geklede dames.

OFWEL je bent homo OFWEL je hoort thuis in een Arabisch land waar ze allemaal gesluierd lopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deebiesie vuile plaspopke :D

off topic:nog op gesprek geweest?

Morgenmiddag mijn Zeeuwse Zaligheid.

Ze was 2 dagen met vakantie.

KIJK EENS DIT IS OOK WEER ECHT WINTERTIME HARDCORE VOOR DE BB-BOYS:

Tientallen auto's botsen in dichte mist op elkaar

ANDELST/GORINCHEM - Op rijksweg A15 van Rotterdam naar Nijmegen zijn vrijdagmorgen in zeer dichte mist op verschillende plekken ernstige ongevallen gebeurd. Daarbij zijn twee personen om het leven gekomen en raakten tientallen mensen gewond. Het zwaarste ongeluk deed zich rond 10.00 uur voor bij knooppunt Gorinchem. Eerder op de ochtend reden meer dan tachtig auto's en vrachtwagens in zeer dichte mist op elkaar ter hoogte van Andelst.

In korte tijd deden zich daar vijftien aanrijdingen voor met talloze gewonden. Bij knooppunt Gorinchem botsten zes voertuigen op elkaar, waaronder vier vrachtwagens, een bestelauto en een auto. Dat gebeurde op de parallelrijbaan bij de afslag naar de A27 richting Breda. Twee personen overleden aan hun verwondingen.

Gewonden

Op de hoofdrijbaan van de A15 richting Nijmegen botsten even later in een file van kijkers verschillende voertuigen op elkaar. Hierbij zijn volgens een politiewoordvoerster twee gewonden gevallen. De politie heeft de A15 tussen Rotterdam en Gorinchem deels afgesloten en adviseert Gorinchem te mijden.

De andere aanrijdingen op de A15 gebeurden bij Andelst richting Nijmegen tussen de knooppunten Deil en Valburg. De problemen begonnen met een ongeval waarbij ongeveer twintig auto's waren betrokken. Hierbij raakten veertien mensen gewond, waarvan er tien bekneld zaten. Volgens een woordvoerder van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) reden de automobilisten te hard in de dichte mist en hielden ze te weinig afstand.

Daarna volgde de ene na de andere aanrijding. Volgens het KLPD ging het in totaal om ongevallen op vijftien verschillende locaties waarbij zestig personenauto's, twee bestelauto's en 22 vrachtwagens waren betrokken. Een bestuurder werd geschept toen hij zijn auto verliet. In totaal raakten er 22 mensen gewond, onder wie verschillende zwaargewonden. Ze zijn overgebracht naar meerdere ziekenhuizen in de omgeving.

De weg is afgesloten en verkeer wordt vanaf knooppunt Deil omgeleid via Utrecht. Ook op de toegangswegen A50, A325 en A12 ontstonden files. Op de A50 ontstonden op tien plekken aanrijdingen waarbij dertig voertuigen waren betrokken. Een automobilist raakte gewond nadat zijn voertuig tussen twee vrachtwagens terecht kwam. Het KLPD verwacht dat tegen 13.30 uur alle wrakken geborgen zijn en de weg weerkan worden vrijgegeven.

Dichte mist

De ANWB waarschuwt de hele ochtend al voor zeer dichte mist, waarbij het zicht op enkele plaatsen onder de 50 meter ligt. In de loop van de dag trekken weer nieuwe sneeuwbuien over het land. De ANWB verwacht dan ook een iets drukkere vrijdagavondspits.

:thumbs: Echt super-jaargetijde die winter hoor! Harrrrdcorrrrre!! :thumb:

K*t weer is het man deebiesie maar daar merk jij niets van op de fiets en in de bus :D

potverdomme, blijkbaar vond een gastje het fun om een sneeuwbal naar me te gooien terwijl ik aan het fietsen was door die k*tsneeuw, als ik 'm in m'n hande had, zou ik es deadliften met z'n nek :mad:

Godver, wat een t*ring weer inderdaad

Ik sluit me alsnog aan bij DBC en trek mijn eerste post in dit topic bij deze terug.

Opzouten met die sneeuw en kou, ik wil NU lente.

Liep net vanuit de gym naar huis en was het ineens zat haha.

doe mij dan maar gelijk de zomer :D
lekker zon, zee en strand en WIJFFE :D:D:D

Ik zal wel raar zijn, maar ik heb dit veel liever dan 30 graden in de zomer en 's nachts niet kunnen slapen van de hitte.

Brutez zei:
En in de zomer is het zeker weer te warm om te trainen ??? Geloof me, dit is het ideale weer om te trainen, eten en groeien.

Perfect om te cutten, je lichaam gebruikt dan veel energie om op temperatuur te blijven.

EricR zei:
Die hele ****ing winter stelt toch geen hol voor, paar koude dagen en dat was het dan. Is toch mooi zo'n cyclus, in de winter beuken om er in de zomer weer te staan. Alle dagen zon worden de meesten toch maar lui van want dan is het weer te warm om trainen. Zijn we nou mannen of mietjes ! :mad:

Papkindjes zetten dan ook nog eens de verwarming hoger, juist iets wat virussen heerlijk vinden. Gevolg verkoudheden en griepjes. Trek gewoon een trui extra aan ! Genicht over die mieterige winters in Nederland.

Juist. Ik heb ergens gewoond waar het overdag gewoon -20-30 was en dat weken lang. Vanaf october al sneeuw en dat t/m april, soms zelfs in mei. een nacht sneeuw en ik stond de volgende ochtend al tot halverwege m'n kuiten in de sneeuw.

Dikke jas aan en een muts op m'n kale kop. Meer heb ik in NL niet nodig.

potverdomme, blijkbaar vond een gastje het fun om een sneeuwbal naar me te gooien terwijl ik aan het fietsen was door die k*tsneeuw, als ik 'm in m'n hande had, zou ik es deadliften met z'n nek
Godver, wat een t*ring weer inderdaad

Ik sluit me alsnog aan bij DBC en trek mijn eerste post in dit topic bij deze terug.

Opzouten met die sneeuw en kou, ik wil NU lente.

Liep net vanuit de gym naar huis en was het ineens zat haha.

En zo zijn er wel meer mensen die het, zeker nu na een paar dagen al zat zijn maar niet durven toegeven dat ze inmiddels bálen als een stekker van dit kloteweer.

's zomers een man, 's winters een man!

Oh wat vreselijk goed voor ons allemaal en wát een plezier ervaren wij met de winter (deel 657)

Minder treinen in westen en midden van Nederland

Uitgegeven: 5 maart 2005 00:15
UTRECHT - De NS zet voor de tweede achtereenvolgende dag minder treinen in. Als gevolg van de strenge vorst zullen tussen Utrecht en Den Haag en tussen Utrecht en Rotterdam zaterdag minder treinen rijden. Dat maakte ProRail vrijdag bekend.

Door het koude weer kampen de spoorwegen met meer defecte treinen en kunnen minder treinstellen gekoppeld en ontkoppeld worden. Reizigers moeten rekening houden met vertragingen tot een half uur.

Vervoersmaatschappij Connexxion heeft wegens de weersomstandigheden vrijdagavond vanaf 21.00 uur de bussen in Leiden, Bollenstreek en Het Groene Hart in de remise gehouden. In de rest van Zuid-Holland en Noord-Holland rijden de bussen onregelmatig. Het is nog niet bekend of de bussen zaterdagochtend weer gaan rijden.

DBC01 zei:
Oh wat vreselijk goed voor ons allemaal en wát een plezier ervaren wij met de winter (deel 657)

Minder treinen in westen en midden van Nederland

Uitgegeven: 5 maart 2005 00:15
UTRECHT - De NS zet voor de tweede achtereenvolgende dag minder treinen in. Als gevolg van de strenge vorst zullen tussen Utrecht en Den Haag en tussen Utrecht en Rotterdam zaterdag minder treinen rijden. Dat maakte ProRail vrijdag bekend.

Door het koude weer kampen de spoorwegen met meer defecte treinen en kunnen minder treinstellen gekoppeld en ontkoppeld worden. Reizigers moeten rekening houden met vertragingen tot een half uur.

Vervoersmaatschappij Connexxion heeft wegens de weersomstandigheden vrijdagavond vanaf 21.00 uur de bussen in Leiden, Bollenstreek en Het Groene Hart in de remise gehouden. In de rest van Zuid-Holland en Noord-Holland rijden de bussen onregelmatig. Het is nog niet bekend of de bussen zaterdagochtend weer gaan rijden.

Tja, beetje triest dat het in NL altijd zo loopt. Ze zijn hier altijd zo slecht voorbereid. Als er hier in NL eens een grote natuurramp plaats vind zijn we echt de lul. Beetje sneeuw en vorst en heel 't land ligt op z'n gat. :rolleyes:

Terug
Naar boven