- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor degenen die zich gedragen als een wijf omdat het een paar dagen koud is.

Je kan toch goed merken dat EricR gay is...EricR zei:Voor degenen die zich gedragen als een wijf omdat het een paar dagen koud is.

DBC01 zei:Morgenmiddag mijn Zeeuwse Zaligheid.
Ze was 2 dagen met vakantie.

Black Knight zei:

Brutez zei:En in de zomer is het zeker weer te warm om te trainenGeloof me, dit is het ideale weer om te trainen, eten en groeien.
EricR zei:Die hele ****ing winter stelt toch geen hol voor, paar koude dagen en dat was het dan. Is toch mooi zo'n cyclus, in de winter beuken om er in de zomer weer te staan. Alle dagen zon worden de meesten toch maar lui van want dan is het weer te warm om trainen. Zijn we nou mannen of mietjes !![]()
Papkindjes zetten dan ook nog eens de verwarming hoger, juist iets wat virussen heerlijk vinden. Gevolg verkoudheden en griepjes. Trek gewoon een trui extra aan ! Genicht over die mieterige winters in Nederland.
potverdomme, blijkbaar vond een gastje het fun om een sneeuwbal naar me te gooien terwijl ik aan het fietsen was door die k*tsneeuw, als ik 'm in m'n hande had, zou ik es deadliften met z'n nek
Godver, wat een t*ring weer inderdaad
Ik sluit me alsnog aan bij DBC en trek mijn eerste post in dit topic bij deze terug.
Opzouten met die sneeuw en kou, ik wil NU lente.
Liep net vanuit de gym naar huis en was het ineens zat haha.
DBC01 zei:Oh wat vreselijk goed voor ons allemaal en wát een plezier ervaren wij met de winter (deel 657)
Minder treinen in westen en midden van Nederland
Uitgegeven: 5 maart 2005 00:15
UTRECHT - De NS zet voor de tweede achtereenvolgende dag minder treinen in. Als gevolg van de strenge vorst zullen tussen Utrecht en Den Haag en tussen Utrecht en Rotterdam zaterdag minder treinen rijden. Dat maakte ProRail vrijdag bekend.
Door het koude weer kampen de spoorwegen met meer defecte treinen en kunnen minder treinstellen gekoppeld en ontkoppeld worden. Reizigers moeten rekening houden met vertragingen tot een half uur.
Vervoersmaatschappij Connexxion heeft wegens de weersomstandigheden vrijdagavond vanaf 21.00 uur de bussen in Leiden, Bollenstreek en Het Groene Hart in de remise gehouden. In de rest van Zuid-Holland en Noord-Holland rijden de bussen onregelmatig. Het is nog niet bekend of de bussen zaterdagochtend weer gaan rijden.