El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Door die jas lijk ik groterDat donsjak was echter monsterlijk groot en warm. Zelfs ruim boven de 5500 meter liep ik nog te zweten.

Artikel voor in de krant: Sneeuw viseert oude man!DBC01 zei:God wat een lol, wat een heerlijkheid, wat een zaligheid, die sneeuwpret! U mag er zeker even uit om de nodige voorbereidingen te treffen voor vastgevroren sloten etc., man wat verheug ik me op zaterdagavond als ik een heldendood ga sterven in de vrieskou voor die tiener-etters- bah! Urenlang verpieteren aan de deur met dit weer maar oh wat lekker fris en prettig, dat winterweer!
Fietste ik net naar de gym, valt er door een windvlaag een halve kilo sneeuw in een brok uit een boom en raadt eens, ja hoor, verdomme, ik krijg em vól op mijn net geknipte knar! Ik kon bijna een nekkraag gaan bestellen, wat een dreun!![]()
dr. Gonzo zei:Ik probeerde vandaag tijden het uitlaten van de hond zijn tennisbal weg te schoppen. Gevolg: (licht) gekneust stuitje.
Ik zit nu ook in een nogal vreemde houding op mijn stoel![]()
Hond keek ook ff raar zeker? 
denysis zei:Werd je niet duizelig op zo een grote hoogte? En dan nog een hele nacht overnachten ook de kou kan je je nog tegen kleden - maar dat hoogteverschil zal toch duizeligheid veroorzaken. Ik zag toen ik de Matterhorn van 3800 meter aan het beklimmen was af en toe al even zwart voor mijn ogen.
DBC01 zei:God wat een lol, wat een heerlijkheid, wat een zaligheid, die sneeuwpret! U mag er zeker even uit om de nodige voorbereidingen te treffen voor vastgevroren sloten etc., man wat verheug ik me op zaterdagavond als ik een heldendood ga sterven in de vrieskou voor die tiener-etters- bah! Urenlang verpieteren aan de deur met dit weer maar oh wat lekker fris en prettig, dat winterweer!
Fietste ik net naar de gym, valt er door een windvlaag een halve kilo sneeuw in een brok uit een boom en raadt eens, ja hoor, verdomme, ik krijg em vól op mijn net geknipte knar! Ik kon bijna een nekkraag gaan bestellen, wat een dreun!![]()

SR1985 zei:
"vermoedelijk onder invloed van anabolica"Je moet wat Sneeuw verspreiden alvorens het opnieuw aan MightyDuck te geven.MightyDuck zei:

DBC01 zei:Net terug van m'n werk.
Heenweg: Chaotische taferelen op het station, massa's gestrande mensen die wachten op een werkende trein. Diverse verbindingen zijn uitgevallen. Terugweg: Diverse treinen in en uitgegaan; rijden niet meer, koppelen mislukt door de vrieskou, nóg meer mensen ver van huis en haard, mensen zijn moe, willen dat het gezeik is afgelopen, spekgladde perrons en slippende bussen.
Eenmaal thuis bijna winterhanden van de vrieskou, minstens -15 vannacht, koude pijnlijke knieen, maar oh oh oh wat goed voor je man, de winter! Echt een top-jaargetijde waar we met z'n allen erg veel plezier van ondervinden!

)SCREWBEAST zei:Wat denk je van auto rijden dat dat leuk was
enne ik reed om 3:45 weg in zeeland naar brussel en het was -13 (heb er een foto van geschoten)
DBC01 zei:Net terug van m'n werk.
Heenweg: Chaotische taferelen op het station, massa's gestrande mensen die wachten op een werkende trein. Diverse verbindingen zijn uitgevallen. Terugweg: Diverse treinen in en uitgegaan; rijden niet meer, koppelen mislukt door de vrieskou, nóg meer mensen ver van huis en haard, mensen zijn moe, willen dat het gezeik is afgelopen, spekgladde perrons en slippende bussen.
Eenmaal thuis bijna winterhanden van de vrieskou, minstens -15 vannacht, koude pijnlijke knieen, maar oh oh oh wat goed voor je man, de winter! Echt een top-jaargetijde waar we met z'n allen erg veel plezier van ondervinden!

DBC01 zei: