MuscleMeat

Géén weer voor een BB' er

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde nét aan een literair stukje geschiedenis beginnen maar je toon is van dien aard dat ik meen hier niet op in te hoeven gaan. :cool:

jammer :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EricR zei:
Door die jas lijk ik groter :D Dat donsjak was echter monsterlijk groot en warm. Zelfs ruim boven de 5500 meter liep ik nog te zweten.

Werd je niet duizelig op zo een grote hoogte? En dan nog een hele nacht overnachten ook de kou kan je je nog tegen kleden - maar dat hoogteverschil zal toch duizeligheid veroorzaken. Ik zag toen ik de Matterhorn van 3800 meter aan het beklimmen was af en toe al even zwart voor mijn ogen.

Volgens het NRC kan het vanacht wel 15 tot 20 graden gaan vriezen.

Ik zou de autodeuren en het sleutelgat maar alvast gaan invetten als je morgen nog ergens heen wil! Al die half ontdooide sneeuw zal een mooie, harde, hobbelige en vooral gladde massa worden. Ik blijf mooi binnen :)

God wat een lol, wat een heerlijkheid, wat een zaligheid, die sneeuwpret! U mag er zeker even uit om de nodige voorbereidingen te treffen voor vastgevroren sloten etc., man wat verheug ik me op zaterdagavond als ik een heldendood ga sterven in de vrieskou voor die tiener-etters- bah! Urenlang verpieteren aan de deur met dit weer maar oh wat lekker fris en prettig, dat winterweer! :thumb:

Fietste ik net naar de gym, valt er door een windvlaag een halve kilo sneeuw in een brok uit een boom en raadt eens, ja hoor, verdomme, ik krijg em vól op mijn net geknipte knar! Ik kon bijna een nekkraag gaan bestellen, wat een dreun! :(

Ik probeerde vandaag tijden het uitlaten van de hond zijn tennisbal weg te schoppen. Gevolg: (licht) gekneust stuitje.

Ik zit nu ook in een nogal vreemde houding op mijn stoel :roflol:

DBC01 zei:
God wat een lol, wat een heerlijkheid, wat een zaligheid, die sneeuwpret! U mag er zeker even uit om de nodige voorbereidingen te treffen voor vastgevroren sloten etc., man wat verheug ik me op zaterdagavond als ik een heldendood ga sterven in de vrieskou voor die tiener-etters- bah! Urenlang verpieteren aan de deur met dit weer maar oh wat lekker fris en prettig, dat winterweer! :thumb:

Fietste ik net naar de gym, valt er door een windvlaag een halve kilo sneeuw in een brok uit een boom en raadt eens, ja hoor, verdomme, ik krijg em vól op mijn net geknipte knar! Ik kon bijna een nekkraag gaan bestellen, wat een dreun! :(
Artikel voor in de krant: Sneeuw viseert oude man! :thumbup:

dr. Gonzo zei:
Ik probeerde vandaag tijden het uitlaten van de hond zijn tennisbal weg te schoppen. Gevolg: (licht) gekneust stuitje.

Ik zit nu ook in een nogal vreemde houding op mijn stoel :roflol:
:roflol: Hond keek ook ff raar zeker? :D

Ik hoop dat die koud mijn voortplantingsorganen niet aantast :cool:

Het is te hopen dat mijn slot van mijn auto morgen open gaat. Ik ga morgen weer lekker trainen.

denysis zei:
Werd je niet duizelig op zo een grote hoogte? En dan nog een hele nacht overnachten ook de kou kan je je nog tegen kleden - maar dat hoogteverschil zal toch duizeligheid veroorzaken. Ik zag toen ik de Matterhorn van 3800 meter aan het beklimmen was af en toe al even zwart voor mijn ogen.

Ik acclimatiseerde super, heb op geen enkele hoogte echte problemen gehad die direct gerelateerd zijn aan de hoogte. Enige was dat ik in die 2 weken zeer weinig heb geslapen door een te kleine tent en slechte matjes, dat wreekte zich tijdens de toppoging. In 2003 en 1997 ook al op die hoogten geweest en eigenlijk zonder al te veel problemen, gedeeltelijk mazzel hebben dat je lichaam zich aanpast maar ook gedeeltelijk door niet al te snel te stijgen per dag. Ook al overbrugde ik in 1997 binnen 3 dagen totaal 3400 omhoog.

DBC01 zei:

:D :D

SR1985 zei:
Artikel voor in de krant: Sneeuw viseert oude man! :thumbup:

:roflol: "vermoedelijk onder invloed van anabolica"

Net terug van m'n werk.

Heenweg: Chaotische taferelen op het station, massa's gestrande mensen die wachten op een werkende trein. Diverse verbindingen zijn uitgevallen. Terugweg: Diverse treinen in en uitgegaan; rijden niet meer, koppelen mislukt door de vrieskou, nóg meer mensen ver van huis en haard, mensen zijn moe, willen dat het gezeik is afgelopen, spekgladde perrons en slippende bussen.

Eenmaal thuis bijna winterhanden van de vrieskou, minstens -15 vannacht, koude pijnlijke knieen, maar oh oh oh wat goed voor je man, de winter! Echt een top-jaargetijde waar we met z'n allen erg veel plezier van ondervinden!

Ik ben niet lang thuis, maar band was lek en moest lopen naar huis Het was glad en koud.

Nee de winter is niets voor mij. Sneeuw ziet er mooi uit, maar dat is het enige.

ik zou niet snel op wintersport gaan.

DBC01 zei:
Net terug van m'n werk.

Heenweg: Chaotische taferelen op het station, massa's gestrande mensen die wachten op een werkende trein. Diverse verbindingen zijn uitgevallen. Terugweg: Diverse treinen in en uitgegaan; rijden niet meer, koppelen mislukt door de vrieskou, nóg meer mensen ver van huis en haard, mensen zijn moe, willen dat het gezeik is afgelopen, spekgladde perrons en slippende bussen.

Eenmaal thuis bijna winterhanden van de vrieskou, minstens -15 vannacht, koude pijnlijke knieen, maar oh oh oh wat goed voor je man, de winter! Echt een top-jaargetijde waar we met z'n allen erg veel plezier van ondervinden!

Wat denk je van auto rijden dat dat leuk was :D

enne ik reed om 3:45 weg in zeeland naar brussel en het was -13 (heb er een foto van geschoten ;) )

SCREWBEAST zei:
Wat denk je van auto rijden dat dat leuk was :D

enne ik reed om 3:45 weg in zeeland naar brussel en het was -13 (heb er een foto van geschoten ;) )

Maar léuk joh die winter! Echt pret en plezier! Ook voor BB trouwens, ook heel goed!

:thumbd:

DBC01 zei:
Net terug van m'n werk.

Ik wou er op in gaan maar aangezien je zelf al zegt dat we je stukjes niet serieus moeten nemen.... LAAT MAAR! :)

Heerlijke tijd ! De tijd dat de mannen worden gescheiden van de mietjes !

BB doe je toch indoor, dat je iets meer verbrand dan normaal. Ach dan eet je toch wat meer :D

Terug
Naar boven