XXL Nutrition

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 237
  • Weergaven 15K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Van een (mogelijk) gediscrimineerde hier geboren Ghanese vrouw naar moslims, het is maar een kleine stap.

Face it boys, jullie zijn gewoon bang.
 
Het gaat er niet zo zeer om hoe extreem moslims zijn, als het alleen om terroristen ging waren er niet zoveel problemen.Want moslims met een bom om de middel zien we alleen op tv of in het nieuws.

Het gaat om het totaalplaatje, steeds meer allochtonen in europa dat veel problemen met zich meebrengt.Wij in nederland zitten nu nog wel aardig goed maar het zal er net uit gaan zien als sommige andere europese landen.


Over vernietigen gesproken, hoe het ooit zover heeft kunnen komen.....

Kijk trouwens eens op nederlandse zenders hoevaak daar iets op is over allochtonen, het lijkt normaal te worden.Zoals gister zep ik er langs en word er laten zien hoe mooi een moskee wel niet is van binnen.Een programma over marokko..... De moslims worden nog zo populair dat onze tv zenders erop aangepast worden lijkt me soms.Als je ze op straat niet ziet is het wel op tv.



haha inderdaad ja. Je ziet nu ook steeds meer van die vakantie reclames naar marokko.

Ik zat vandeweek toevallig opsporing verzocht te kijken, en het was serieus alleen maar ''dader 1 lichtgetinte huidskleur'' waarop het volgende incident kwam; ''de dader is van noord afrikaanse afkomst'' etc etc etc....

Ik denk dat je dat maar eens moet gaan ''facen'' ericr
 
This thread is getting demented.

Plz kill.
 
haha inderdaad ja. Je ziet nu ook steeds meer van die vakantie reclames naar marokko.

Ik zat vandeweek toevallig opsporing verzocht te kijken, en het was serieus alleen maar ''dader 1 lichtgetinte huidskleur'' waarop het volgende incident kwam; ''de dader is van noord afrikaanse afkomst'' etc etc etc....

Ik denk dat je dat maar eens moet gaan ''facen'' ericr

Heb het al een keer zeer grondig uitgezocht. De verhouding was 1/3 getint, 1/3 mediterraans, 1/3 blank. De verhoudingen zijn dus wel zoek maar niet in die mate zoals het vaak wordt voorgesteld. '90% van de misdaad wordt gepleegd door allochtonen' en dat soort geneuzel.

Face it, een redelijk aantal hier zijn niet alleen bezorgd maar ook gewoon pure xenofoben die het liefst een volledig blank Nederland zien. Pubertjes die gaan vertellen wat het beste voor Nederland is.
 
Heb het al een keer zeer grondig uitgezocht. De verhouding was 1/3 getint, 1/3 mediterraans, 1/3 blank. De verhoudingen zijn dus wel zoek maar niet in die mate zoals het vaak wordt voorgesteld. '90% van de misdaad wordt gepleegd door allochtonen' en dat soort geneuzel.

Face it, een redelijk aantal hier zijn niet alleen bezorgd maar ook gewoon pure xenofoben die het liefst een volledig blank Nederland zien. Pubertjes die gaan vertellen wat het beste voor Nederland is.

Hmm dus jij zegt eigelijk dat 66% van de misdaden gepleegd word door allochtonen. Zou idd welleens kunnen kloppen: http://www.nujij.nl/allochtonen-zorgen-voor-61-procent-van-de.787524.lynkx

Paar leuke quote's van dat bericht:

Allochtonen zorgen voor 61% van de Nederlandse misdaad? En dat te bedenken dat 20% van de nederlandse bevolking allochtoon is. Dus dat groepje (20% van de bevolking) is verantwoordelijk voor 61% van alle misdaden in dit land... hmm wat een verhoudingen.. zal wel toeval zijn he

@Henkie: je hebt gelijk. Maar het is verspilde moeite, ze zullen nooit toegeven - want dat betekent dat er iets ingrijpend zal moeten gaan veranderen in Nederland.

Ja, en als je het nu nog niet GELOOFD, kijk dan maar eens naar opsporing verzocht. Hoeveel blanke verdachten worden er gezocht?
 
pfff
@ Gatespaaier
Ben jij er zo'n eentje die in grafieken denkt? Denk je nu echt dat het kleurtje van de huid van een mens bepaald of hij/ zij crimineel is; ja of nee? Dat er een verband bestaat tussen huidskleur en criminele genen?
Opsporing Verzocht is geen afspiegeling van de daders in crimineel Nederland. Het zijn zaken waar de politie wat meer moeite bij heeft; en waar ze wel een stelletje klikkers in kunnen gebruiken. Dat jongens met een Marokkaanse of Antilliaanse achtergrond vaker stoute dingen doen dan hun Hollandse leeftijdsgenoten; begrijp ik ook wel. Alleen je moet niet overdrijven...
 
Oh my god face het toch is een keer stelletje allochtonen lovers, het grootste gedeelte ervan brengt gewoon overlast in NL en voert geen tering uit, oprotten ermee, ga is lekker tussen dat zooitje wonen en kijken of je na een jaartje nog zo praat.
 
Nee Realist, dat percentage klopt niet. Er worden nog steeds meer autochtonen veroordeeld en er worden ook nog steeds meer autochtonen verdacht van een misdrijf. Procentueel is er echter wel een groter aantal criminelen onder bepaalde groepen allochtonen. Absoluut gezien en ook naar totale verhouding worden er nog steeds meer autochtonen dan allochtonen gedetineerd.

Dit soort cijfers zijn al tig keer voorbij gekomen in andere discussies en het idee dat allochtonen zorgen voor de hoofdmoot van de criminaliteit klopt niet. Maar goed daar ging deze discussie niet over.

Jouw opmerking 'over het grootste gedeelte' zegt verder natuurlijk genoeg, je naam zou geen Realist moeten zijn maar Hysterist.
 
Nee Realist, dat percentage klopt niet. Er worden nog steeds meer autochtonen veroordeeld en er worden ook nog steeds meer autochtonen verdacht van een misdrijf. Procentueel is er echter wel een groter aantal criminelen onder bepaalde groepen allochtonen. Absoluut gezien en ook naar totale verhouding worden er nog steeds meer autochtonen dan allochtonen gedetineerd.

Dit soort cijfers zijn al tig keer voorbij gekomen in andere discussies en het idee dat allochtonen zorgen voor de hoofdmoot van de criminaliteit klopt niet. Maar goed daar ging deze discussie niet over.

Jouw opmerking 'over het grootste gedeelte' zegt verder natuurlijk genoeg, je naam zou geen Realist moeten zijn maar Hysterist.

Gek dat de blankere buurten anders 10x veiliger zijn om te wonen dan de "allochtone" buurten, en dat iedereen er over klaagt, en dat het een teringzooi is, dat er vaak steek of schietpartijen plaats vinden, veel diefstal gepleegd worden, etc etc.

Ik snap echt niet dat er Nederlandse mensen zijn die allochtonen zo kunnen verdedigen, tenzij je er zelf 1 probeerd te zijn.

En tuurlijk er zitten ook goeie tussen, maar het meerendeel heb je gewoon last van.

Afgelopen keer stond ik met een Turk te praten, die superaardig was geen probleem, echt moeite deed om geaccepteerd te worden zeg maar, zo 1, dan denk ik dat is een goeie, waarom kunnen ze allemaal dan niet zo zijn?
 
Voor de miljardste keer, ik zal nooit een crimineel verdedigen. Allochtoon of autochtoon. Maar om alles en iedereen over 1 kam te scheren is te bezopen voor woorden.
 
Oh my god face het toch is een keer stelletje allochtonen lovers, het grootste gedeelte ervan brengt gewoon overlast in NL en voert geen tering uit, oprotten ermee, ga is lekker tussen dat zooitje wonen en kijken of je na een jaartje nog zo praat.

Sinds ik in Nederland woon; woon ik in buurten die grotendeels uit allochtone Nederlanders bestaat. Dus ik weet waar ik het over hebt.

Gek dat de blankere buurten anders 10x veiliger zijn om te wonen dan de "allochtone" buurten, en dat iedereen er over klaagt, en dat het een teringzooi is, dat er vaak steek of schietpartijen plaats vinden, veel diefstal gepleegd worden, etc etc.

Ik snap echt niet dat er Nederlandse mensen zijn die allochtonen zo kunnen verdedigen, tenzij je er zelf 1 probeerd te zijn.

Ik ben ook niet altijd blij met de buurt waar ik woon. Maar dat ligt niet aan de mensen die er wonen; maar aan de mensen die het daar voor het zeggen hebben!
Maar waarom mag een Hollander geen allochtonen verdedigen? Moeten ze allemaal zo denken als jou?! Ik ben zelf allochtoon (danwel niet uit een zogenoemde probleemgroep), en heb genoeg Hollandse vrienden. Zij hebben verder leren kijken dan iemands huidskleur. Zij zijn ermee opgegroeid en weten niet beter dat niet ieder zoals hen is. Naar mijn mening lopen mensen uit het land achter. Dat komt nog wel, als zij over vijftig jaar er ook achter zijn dat ze hier niet alleen wonen. En dat ze tot het besef komen dat niet alles wat in de krant staat klopt, en dat meneer Wilders een leugenaar is.
 
Nee Realist, dat percentage klopt niet. Er worden nog steeds meer autochtonen veroordeeld en er worden ook nog steeds meer autochtonen verdacht van een misdrijf. Procentueel is er echter wel een groter aantal criminelen onder bepaalde groepen allochtonen. Absoluut gezien en ook naar totale verhouding worden er nog steeds meer autochtonen dan allochtonen gedetineerd.

Dit soort cijfers zijn al tig keer voorbij gekomen in andere discussies en het idee dat allochtonen zorgen voor de hoofdmoot van de criminaliteit klopt niet. Maar goed daar ging deze discussie niet over.

Jouw opmerking 'over het grootste gedeelte' zegt verder natuurlijk genoeg, je naam zou geen Realist moeten zijn maar Hysterist.

altijd gelijk, en altijd om je kunnen lachen..............hoe flik je dat toch weer Eric?
:D
 
Leuk om te zien hoe EricR in zijn eigen droomwereldje leeft, realist is ook niet achterlijk.Allochtonen wijken zijn bijna altijd crimineel en dit hadden we nooit gehad als ze hier niet waren gekomen, en die cijfers van je zijn linkse cijfers.

Je gaat ons toch niet vertellen dat autochtonen meer crimineel zijn dan allochtonen, haha wat een grap.

Hij weet het verschil al niet tussen een echte nederlander en een niet nederland want volgens hem is er geen verschil.Het lijkt wel of zijn zijn kop bij elke allochtone misdaad verder het zand in drukt.

Een grote grap die hele ericR.
 
Adolffan, de grootste grap ben je natuurlijk zelf. Je komt niet veel verder dan op de man spelen terwijl je objectieve cijfers in twijfel trekt omdat ze niet in je straatje passen.

Als je nou eens leest dan zie je dat ik zeg in absolute zin autochtonen crimineler zijn dan allochtonen en dat naar verhouding in de gevangenis nog steeds meer autochtonen gehuisvest zijn. Echter zijn allochtonen op zich wel crimineler, althans binnen bepaalde groepen. Dat is dan ook miljard keer voorbij gekomen en ik heb nooit anders beweerd.

Misdadigers zijn tuig, allochtoon of autochtoon. Als het mogelijk is zouden allochtone misdadigers er van mij uitgedonderd mogen worden. Maar dan wel binnen wettelijke grenzen. We leven namelijk in een beschaving en niet in de wereld van onderbuikmannetjes als Arnoldfan.

Probleem van jou, Arnoldfan is dat je bij een posting van mij gelijk de gordijnen in vliegt en je alleen maar leest wat je wil lezen. Jammer dat bij jou verder de nuance ontbreekt, vrees dat ook met het ouder worden dat niet meer goed komt. Verrot blijft verrot.
 
Ik kom net uit een appartementencomplex dat grenst aan een straat waar alleen pauperwoningen staan vrijwel alleen bewoond door of grote gezinnen Turken of allerlei gasten uit verschillende Afrikaanse landen. De enige last die ik daar in 3 jaar heb gehad was van die enige blanke dronkaard die af en toe in het wilde weg ging lopen schreeuwen op straat en ruzie stond te schoppen met voorbijgangers. Alle incidenten die er zich afspeelden rondom die buurt waren altijd veroorzaakt door blanken, bijvoorbeeld dat nieuwe jonge stel dat er net een weekje woonde en op straat elkaar op de bek stonden te rossen.

Ohja, ik vergeet bijna die Turkse kleuters die een paar keer per week aan m'n bel beneden drukten en dan gekke geluiden gingen maken door de intercom, uitzetten of met terugwerkende kracht aborteren zeg ik je!
 
Ik kom net uit een appartementencomplex dat grenst aan een straat waar alleen pauperwoningen staan vrijwel alleen bewoond door of grote gezinnen Turken of allerlei gasten uit verschillende Afrikaanse landen. De enige last die ik daar in 3 jaar heb gehad was van die enige blanke dronkaard die af en toe in het wilde weg ging lopen schreeuwen op straat en ruzie stond te schoppen met voorbijgangers. Alle incidenten die er zich afspeelden rondom die buurt waren altijd veroorzaakt door blanken, bijvoorbeeld dat nieuwe jonge stel dat er net een weekje woonde en op straat elkaar op de bek stonden te rossen.

Ohja, ik vergeet bijna die Turkse kleuters die een paar keer per week aan m'n bel beneden drukten en dan gekke geluiden gingen maken door de intercom, uitzetten of met terugwerkende kracht aborteren zeg ik je!

:thumbs:
 
Back
Naar boven