AndroidHealthClinic

Nieuws Geen zin in allochtonen, kom in Poeldijk wonen

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 237
  • Weergaven 15K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Je bent nu ook aan het schelden, alleen al dat je dat woord in je mond kan nemen,..dat je er aan denkt !!!
Ik draai niks om want ik was de eerste die de vraag stelde.
Maar om je vraag te beantwoorden er is een heleboel met mij gebeurd.
En dat heeft mij gebracht tot waar ik nu ben.
Ik was totaal niet zo op mijn 16e,...maar kan mij voorstellen dat er iets in je jeugd is gebeurd waarom je zo doet.
Het is ook een beetje zo hoe je bent, en je opvoeding is belangrijk.
Je moet weten dat het leven niet zomaar wat is, dat wij mensen niet zomaar wat zijn.
En dat je niet zomaar iets kan denken en doen zonder consequenties.
Dus als je aan jezelf wil werken, buiten je fysieke training, dan moet je wat meer gaan NAdenken,...met een open mind,..en niet je stempel drukken op alles wat afwijkt van jouw gedachten gang.
Er is nog een hoop te leren....
Een gezonde geest in een gezond lichaam...

Ik ben totaal niet in de war,..ik ga het juist steeds helderder zien.
En het gaat bij mij niet alleen om aliens, er is veeeeeeel meer.
Zero point energie bijvoorbeeld,..of water de andere kan op laten draaien zodat het postief geladen wordt....
Doofpot affaires, gewoon alles wat intressant is voor mij.
De mens is een observer en een creator.
Dat ik zou klaarkomen op een alien invasie is te belachelijk voor woorden,.. maar wel grappig, echt een uitspraak voor jou.
En hoezo schijt ik in mijn broek als Nederland onder water zou komen te staan?...buiten je abnormaal extreem puberaal gedrag zou ik haast denken dat geestelijk niet helemaal in orde bent.

amen :roflol: je bent te goed voor deze wereld :roflol:
jordaan gaat je hitten :D :roflol:
 
Goh omdat de allochtonen bij elkaar kruipen moeten de autochtonen hun wijken maar dichtgooien? ... Leve de segregatie dan maar, laten we maar niet meer werken aan spreiding maar alle groepen concentreren bij elkaar. Zo is de ellende ooit begonnen en misschien gaat het vanzelf wel over.

Eric wat praat je nu voor onzin. Mensen van dezelfde cultuur en met dezelfde gewoontes willen graag bijelkaar wonen. Wat is daar mis mee? Een andere cultuur is leuk om even te bekijken, voor op vakantie, maar, als je er dagelijks tussen zit wordt het op een gegeven moment minder en niet leuk. Dan ben je gelijk racist en potentiele oorlogsmisdadiger of zo?

En dan is er begrip voor de immigranten die moeite hebben met het aannemen van de Nederlandse cultuur. Maar als je als Nederlander niet omringt wil worden door een geimporteerde cultuur, nee dan ben je een Tokkie.?

Ja dat klopt toch niet helemaal lijkt me.
 
Eric wat praat je nu voor onzin. Mensen van dezelfde cultuur en met dezelfde gewoontes willen graag bijelkaar wonen. Wat is daar mis mee? Een andere cultuur is leuk om even te bekijken, voor op vakantie, maar, als je er dagelijks tussen zit wordt het op een gegeven moment minder en niet leuk. Dan ben je gelijk racist en potentiele oorlogsmisdadiger of zo?

En dan is er begrip voor de immigranten die moeite hebben met het aannemen van de Nederlandse cultuur. Maar als je als Nederlander niet omringt wil worden door een geimporteerde cultuur, nee dan ben je een Tokkie.?

Ja dat klopt toch niet helemaal lijkt me.

Er is niks mis mee als je graag wil wonen bij soortgenoten maar als er binnen een wijk grote afkeer is van alles wat anders is dan is daar wel wat mis mee. Voor jou misschien een onzinnige stelling maar andersom vind ik jouw stelling ook vrij onzinnig.

Je bent niet gelijk een racist als je niet volledig omringd wil zijn met allochtonen maar als de komst van enkele of zelfs maar 1 allochtoon kan leiden tot grote weerstand dan is er wel wat mis met zo'n wijk. Nu zal het in dit geval misschien overtrokken zijn maar gelet op hoe ik Poeldijk ken en de geslotenheid van het Westland op zich dan durf ik wel de stelling aan te nemen dat er sprake is van tokkiewijken. En nee, niet heel het Westland bestaat uit tokkiewijken.

Je hoeft niet je wijk te laten overspoelen door allochtonen maar daar was hier geen sprake van. Ik heb overigens geen enkel begrip voor immigranten die de Nederlandse cultuur niet willen aannemen. Terugsturen per direct lijkt me een betere oplossing voor degenen die zich volledig afzijdig houden van zaken die in Nederland gewoon zijn. Integreren of optiefen.
 
Laatst bewerkt:
. Terugsturen per direct lijkt me een betere oplossing voor degenen die zich volledig afzijdig houden van zaken die in Nederland gewoon zijn. Integreren of optiefen.

wow eric, zo gek ben je helemaal niet :p
 
Goed, de waarheid zal wel in het midden liggen en ik ben niet bekend in Poeldijk, maar dat Nederlanders bij laten we zeggen West Europeanen willen zitten, daar verwonder ik me niet over.
 
Zelf kom ik uit een boerendorp en woon sinds 3,5 jaar in Eindhoven. Heb nooit een vooroordeel gehad tegenover donkere mensen (als ze er uit zien als smerige ratten of lamlendige kanslozen), maar dat is echt wel veranderd na 2 jaar..

Vroeger zei ik altijd dat ik iedereen waardeer tot het tegendeel is bewezen, nu zeg ik dat ze eerst maar moeten laten zien dat ze fatsoen hebben voor ik ze ook maar enigzins waardeer.

Spijt me zeer, maar ik kan over mezelf zeggen dat als ik zelfs deze kant op ben gegaan dan zit er zeker een kern van waarheid in!
 
Goed, de waarheid zal wel in het midden liggen en ik ben niet bekend in Poeldijk, maar dat Nederlanders bij laten we zeggen West Europeanen willen zitten, daar verwonder ik me niet over.

Dat kan maar in ieder geval kan het er in het Westland vrij rauw aan toe gaan. Las net nog dat het Westland meer dan honderd zuiphokken kent waar de jeugd zich ieder weekend een delirium zuipt. Maar goed dat was vroeger ook al zo in de disco's in het Westland. Die Westlanders zijn net Russen of Britten, lomp en zuipen tot je er bij neervalt.
 
Zelf kom ik uit een boerendorp en woon sinds 3,5 jaar in Eindhoven. Heb nooit een vooroordeel gehad tegenover donkere mensen (als ze er uit zien als smerige ratten of lamlendige kanslozen), maar dat is echt wel veranderd na 2 jaar..

Vroeger zei ik altijd dat ik iedereen waardeer tot het tegendeel is bewezen, nu zeg ik dat ze eerst maar moeten laten zien dat ze fatsoen hebben voor ik ze ook maar enigzins waardeer.

Spijt me zeer, maar ik kan over mezelf zeggen dat als ik zelfs deze kant op ben gegaan dan zit er zeker een kern van waarheid in!


Wees blij dat je hier nu woont, wat denk je als we een tijd verder zijn, nederlanders krijgen lang niet zoveel kinderen als allochtonen.Plus dat er velen de grens overkomen om hier een leven te starten en steeds meer nederlanders emigreren naar het buitenland.

De grote jongens van nederland die voor een mix van culturen zijn zullen er voor zorgen dat het ooit zover komt dat we nergens meer kunnen wonen zoals dat in het verleden was.Wat je er ook van wilt vinden....
 
Links is hypocriet want ze sturen hun kinderen wel naar blanke scholen! (zie Bos).
 
Wees blij dat je hier nu woont, wat denk je als we een tijd verder zijn, nederlanders krijgen lang niet zoveel kinderen als allochtonen.Plus dat er velen de grens overkomen om hier een leven te starten en steeds meer nederlanders emigreren naar het buitenland.
Best een enge gedachte.

Stel je voor dat er over 100 jaar meer allochtonen zijn dan autochtonen. De allochtonen (lees moslims) starten een politieke partij, krijgen de meerderheid en Nederland is verdoemt. Ze kunnen doen en laten wat ze willen. Islam :shake:

Toch fijn dat democratie.
 
Best een enge gedachte.

Stel je voor dat er over 100 jaar meer allochtonen zijn dan autochtonen. De allochtonen (lees moslims) starten een politieke partij, krijgen de meerderheid en Nederland is verdoemt. Ze kunnen doen en laten wat ze willen. Islam :shake:

Toch fijn dat democratie.

Als het zo door gaat gebeurd dit niet over 100 jaar hoor...
 
Stel je voor dat er over 100 jaar meer allochtonen zijn dan autochtonen. De allochtonen (lees moslims) starten een politieke partij, krijgen de meerderheid en Nederland is verdoemt. Ze kunnen doen en laten wat ze willen. Islam :shake:

Toch fijn dat democratie.

Jij denkt dat van de moslims van nu, hun nageslacht over honderd jaar nog steeds de islam aanhangt? Als je ziet; hoeveel jongeren, wiens ouders Islamiet zijn, zelf nog waarde hecht aan hun geloof; dan ben ik daar niet bang voor.
Ook zie ik in mijn omgeving, bijvoorbeeld Marokkanen terugkeren naar Marokko; en echt niet alleen om een bruid uit te zoeken, maar om daar te gaan leven na hun opleiding hier genoten te hebben.
 
Jij denkt dat van de moslims van nu, hun nageslacht over honderd jaar nog steeds de islam aanhangt? Als je ziet; hoeveel jongeren, wiens ouders Islamiet zijn, zelf nog waarde hecht aan hun geloof; dan ben ik daar niet bang voor.
Ook zie ik in mijn omgeving, bijvoorbeeld Marokkanen terugkeren naar Marokko; en echt niet alleen om een bruid uit te zoeken, maar om daar te gaan leven na hun opleiding hier genoten te hebben.
Steek je kop nog maar verder in het zand :)

De realiteit is dat de islam steeds extremer word.
 
Het gaat er niet zo zeer om hoe extreem moslims zijn, als het alleen om terroristen ging waren er niet zoveel problemen.Want moslims met een bom om de middel zien we alleen op tv of in het nieuws.

Het gaat om het totaalplaatje, steeds meer allochtonen in europa dat veel problemen met zich meebrengt.Wij in nederland zitten nu nog wel aardig goed maar het zal er net uit gaan zien als sommige andere europese landen.


Over vernietigen gesproken, hoe het ooit zover heeft kunnen komen.....

Kijk trouwens eens op nederlandse zenders hoevaak daar iets op is over allochtonen, het lijkt normaal te worden.Zoals gister zep ik er langs en word er laten zien hoe mooi een moskee wel niet is van binnen.Een programma over marokko..... De moslims worden nog zo populair dat onze tv zenders erop aangepast worden lijkt me soms.Als je ze op straat niet ziet is het wel op tv.
 
Kijk trouwens eens op nederlandse zenders hoevaak daar iets op is over allochtonen, het lijkt normaal te worden.Zoals gister zep ik er langs en word er laten zien hoe mooi een moskee wel niet is van binnen.Een programma over marokko..... De moslims worden nog zo populair dat onze tv zenders erop aangepast worden lijkt me soms.Als je ze op straat niet ziet is het wel op tv.
Ach, die multiculti crap wordt gewoon door je strot geramd.
 
Back
Naar boven