XXL Nutrition

Geen zin in vakantie

Hoody

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
4.829
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
Hmmm, ik ga morgen naar Frankrijk maar ik heb geen zin, ben net zo lekker bezig met cutten etc. Ik ben bang dat ik weer op 20% bf zit als ik terug kom. Ook zit ik te stressen over eten, wat ik moet meenemen en of Frans eten wel vet arm is zodat het bij mijn cut past. Dus hebben jullie enige tips om niet aan te komen in de vakantie, en geen gains te verliezen? Zat zelf te denken om voor die 4 dagen dat we gaan zelf eten te berreiden die ik dan mee neem in een extra tas(wss zo'n 6 kilo aan eten). Of zou ik gewoon thuis blijven? Of gewoon naar een hotel gaan met een gym? al heb ik daar wel slechte ervaringen mee.. Ik ga trouwens maar 4 dagen op vakantie, zodat ik sneller weer thuis ben en kan knallen :)

Gewoon genieten. Wtf doe je moeilijk over 4 dagen.

4 dagen is te lang, ik zou maar 4 uur gaan, strax raak je nog verbrand

jonge doe gewoon weekje rust dit gaat nergens over geniet daarna terug knallen
ga rondje hardlopen 's ochtens

hahahaha

4 dagen pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ik zou 5 kilo whey meenemen

Stress in catabool dus je raakt nu al je gains al kwijt. Sorry man, volgend jaar beter.

Blijf thuis en ga verder met je cut, dan ga ik wel voor je in de plaats op vakantie.

tip: er is nog een leven naast bbing, jezus christ ga op vakantie en chill um down G

En je zit nu op.... 19,5%?

Want hoe wil je anders in 4 dagen op 20% komen? Mijn god...

troll.jpg

post het hier even zou ik zo zeggen:)

4 dagen op vakantie :roflol:

Stel je niet aan! Dan maar 4 dagen niet cutten. Ook leuk voor je familie dat je als een debieltje gaat gedragen. Gewoon chill :p

Jesus 4 dagen, ontspan je gewoon de komende 4 dagen en ga daarna weer keihard knallen in de gym !

Stel je cut uit, geniet van je vakantie.

Damn

jezus man aansteller. Ga die 4 dagen leven alsof het je laatste dagen zijn. Zit die te stressen om zijn dieet. Ga je de olympia draaien?

Bang zijn voor vet in de cut? :eek: Niet goed de stickies gelezen blijkbaar

4 dagen en dan naar de 20% gaan, moet je het wel heel bont maken. Zie dat je op 18% staat net. nou gewoon genieten joh. na die 4 dagen kun je er weer voor gaan

Laatst bewerkt:
4 dagen stressen is slechter voor je dan 4 dagen ontspanning goed voor je kan zijn.

Terug
Naar boven