MuscleMeat

Geen zin in vakantie

Jezus, je had een k*t moet hebben. Zeikwijf.

Gewoon genieten. Wtf doe je moeilijk over 4 dagen.

4 dagen is te lang, ik zou maar 4 uur gaan, strax raak je nog verbrand

4 dagen pfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

4 dagen op vakantie :roflol:

Stel je niet aan! Dan maar 4 dagen niet cutten. Ook leuk voor je familie dat je als een debieltje gaat gedragen. Gewoon chill :p

Jesus 4 dagen, ontspan je gewoon de komende 4 dagen en ga daarna weer keihard knallen in de gym !

jezus man aansteller. Ga die 4 dagen leven alsof het je laatste dagen zijn. Zit die te stressen om zijn dieet. Ga je de olympia draaien?

4 dagen en dan naar de 20% gaan, moet je het wel heel bont maken. Zie dat je op 18% staat net. nou gewoon genieten joh. na die 4 dagen kun je er weer voor gaan

4 dagen stressen is slechter voor je dan 4 dagen ontspanning goed voor je kan zijn.

Stelletje kippen ook :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Gister wat vrienden gebelt dat ik wrs niet mee zou gaan.. Zowat alles wat jullie zeiden, zeiden hun ook tegen me omg fml. Uiteindelijk hadden ze mij toch overgehaald, omdat we in de buurt van zo'n biologische organische Franse boerderij ofzo gaan zitten, waar ik mijn kip ei en melk kan halen, daarnaast ga ik iedereochtend zo'n 7km hardlopen, + 45min aan BW oefeningn, ik neem idd ook wat whey mee. Ik word zo opgehaald.. heb wel een wat dubbele gevoel over???

Gister wat vrienden gebelt dat ik wrs niet mee zou gaan.. Zowat alles wat jullie zeiden, zeiden hun ook tegen me omg fml. Uiteindelijk hadden ze mij toch overgehaald, omdat we in de buurt van zo'n biologische organische Franse boerderij ofzo gaan zitten, waar ik mijn kip ei en melk kan halen, daarnaast ga ik iedereochtend zo'n 7km hardlopen, + 45min aan BW oefeningn, ik neem idd ook wat whey mee. Ik word zo opgehaald.. heb wel een wat dubbele gevoel over???

De macdonalds in Frankrijk schijnt heel goed te zijn, probeer eens uit zou ik zeggen :)

Heb gehoord dat de lucht in Frankrijk heel slecht voor je gains is, dus vergeet daar niet een pot van mee te nemen!

Maak van die 4 dagen gewoon high carb days :)

zuip je helemaal kapot, dan hoef je het aftakelingsproces niet bewust mee te maken.

Ik ga een week, heb al valium gekregen van de dokter om een beetje rustig te worden. De vorige vakantie mezelf elke dag in slaap gehuild. Dieptepunt bereikte ik al bij de douane toen ze mn whey en crea in beslag namen omdat het voedingsmiddelen zijn volgens hen. Ik raakte volledig in paniek en mocht bijna niet mee met de vlucht omdat ze me een risicofactor vonden, zo emotioneel. Ik dacht, dan koop ik daar wel nieuwe, maar toen ik eenmaal daar na lang zoeken een supplementenwinkel had gevonden spraken ze alleen maar frans. Ik kan alleen toilet en croissant zeggen en hij snapte er niks. Weer huilen, toen gaf hij me uit medelijden maar zn croissantje uit zn broodtrommel, en dat maakte het alleen maar erger, ik kon alleen maar denken aan de snelle carbs, verzadigde vet en de lage eiwitten in dat stomme broodje. Ik ben maar even een plasje gaan doen op het toilet en toen vertrokken.

Veel sterkte brah! ik zal aan je denken!

zuip je helemaal kapot, dan hoef je het aftakelingsproces niet bewust mee te maken.

Ik ga een week, heb al valium gekregen van de dokter om een beetje rustig te worden. De vorige vakantie mezelf elke dag in slaap gehuild. Dieptepunt bereikte ik al bij de douane toen ze mn whey en crea in beslag namen omdat het voedingsmiddelen zijn volgens hen. Ik raakte volledig in paniek en mocht bijna niet mee met de vlucht omdat ze me een risicofactor vonden, zo emotioneel. Ik dacht, dan koop ik daar wel nieuwe, maar toen ik eenmaal daar na lang zoeken een supplementenwinkel had gevonden spraken ze alleen maar frans. Ik kan alleen toilet en croissant zeggen en hij snapte er niks. Weer huilen, toen gaf hij me uit medelijden maar zn croissantje uit zn broodtrommel, en dat maakte het alleen maar erger, ik kon alleen maar denken aan de snelle carbs, verzadigde vet en de lage eiwitten in dat stomme broodje. Ik ben maar even een plasje gaan doen op het toilet en toen vertrokken.

:roflol:

prachtig :D

NotSureIfSerious.jpg

lol whut zielig

Pasop dat je niet naar de 25% schiet, kan snel gaan in 4 dagen..

:D

Zoals de rest zegt, ga genieten!

Maar gezien je tweede post, waarin het je nog steeds niet lekker zit...

Laat je eetplan varen!

Eet 3x per dag, zo kun je gewoon normaal eten en hoef je niet zo moeilijk te doen, als je 3x per dag een maal van 800 kcal eet, kom je op 2400 kcal uit.

Daarnaast btje sporten, nou, heb je nog ruimte voor een paar biertjes wellicht ;)

Terug
Naar boven