MuscleMeat

Geert wenst je een goed 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
ÉÉN VOLK, ÉÉN RIJK ÉÉN WILDERS:rolleyes:

Goh daar hebben we Wilders weer.

Ik snap nooit echt goed waarom mensen beoordeeld worden op wat zij vinden en niet op wat voor oplossingen hij/zij aanbiedt. Wanneer meer mensen op deze manier zouden kijken naar Nederland/De politiek (vooral kijken naar het grote plaatje), dan zou men inzien dat Wilders onderdeel uitmaakt van zijn eigen gestelde probleem (en misschien wel een versterkende factor daarin is).

Helaas lezen de meeste mensen liever dit soort "Wilders"-verhaaltjes over bepaalde "belachelijke" toestanden die niet vernieuwend zijn en alleen maar dienen om een afkeer te krijgen tegen alles wat niet-Wilders is.

Dat eenderde van de bevolking in 2050 uit allochtonen bestaat wordt door die partijen natuurlijk als een multiculturele verrijking gezien.

Klasse Wilders! Vooral al die allochtonen blijven beledigen. Laat ze maar weten dat ze niet welkom zijn! Splijt de twee groepen maar nog meer, zodat je in je volgende column weer lekker je gal kan spuwen op onze mede landgenoten.

Wat een verschrikkelijke idioot is die man toch. Werkelijk ongelovelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Als Saoedie-Arabie in 2050 voor 1/3 uit westerlingen zou bestaan, dat zouden de inwoners en regering van dat land ook niet pikken, zeker niet als hun eigen cultuur omver gelopen zou worden. Of zullen we zeggen: Omver gekropen, want zo snel gaat het nu eenmaal niet maar dat het gebeurt, dat is wel duidelijk zo langzamerhand.

Mensen in elk land of elke regio met een eigen cultuur en eigen opvattingen van mensenrechten en maatschappelijk verplichtingen zouden het een gruwel vinden als alles over een aantal decennia anders wordt.
Anders dan zij hebben opgebouwd.

Ik zou het ook niet prettig vinden voor Moslims als in 2050 de hele Arabische regio voor 1/3 uit Westerlingen bestaat met hun geheel eigen opvattigen over godsdienst en maatschappij. Zal wat worden zeg. Gelukkig nemen Arabische staten op tijd maatregelen daartegen; door strak vast te houden aan eigen normen en waarden. Misschien wordt het tijd dat wij dat ook eens gaan doen.
Mag je best trots op zijn, iig je niet voor schamen.

Het is hoog tijd dat er een einde komt aan de 'weg met ons' cultuur.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ha jaaaaa!! :D:D:D

En nu gaan we met z'n allen op straat lopen protesteren omdat een kamerlid van ons is beledigd met spotprenten en dan slaan we onszelf op de hoofden tot bloedens toe als vergiffenis vragend en zweren we wwwrrraaak en dood aan iedere tekenaar in Nederland! :roflol:

Stumperds. :)

Ik ga maar eens slapen. Ff die column uitprinten en in bed lezen. Wss haal ik het einde niet voordat ik slaap, wat een slaapverwekkend gebeuren. Lijkt wel housemuziek. Een repeterend patroontje met een catchy melodietje om de mensen een beetje te boeien.
Diepgang van een papieren bootje.

@DBC01 ; idd , niets aan toe te voegen

@thomas19 ; Door al die linkse activisten die duidelijk met oogkleppen op door het leven gaan om alle problemen langs-zij niet te hoeven zien, zijn we nu al zover gekomen dat we zoals DBC01 het al noemde een "weg met ons cultuur" hebben ontwikkeld ,... door alleen maar toe te geven aan hun ( ja idd , wij /zij ) gewoontes en eisen zullen we een land creëren waar niet "het volk" regeerd maar enkel de zwakkere/minderheden omdat hun ondergewaardeerd worden en daarom gediscrimineerd en achtergesteld,... Pure onzin !! Iedereen is gelijk dus heeft zich ook aan dezelfde regels te houden ! Geen uitzonderingen !!
waarom een halal-ziekenhuis ? waarom een moslim-school ? etc etc ,...
Allemaal gelijk = allemaal in 1 ziekenhuis = allemaal op 1 school !
Niet een eigen alles , dan ben je niet meer geloofwaardig als je zegt dat je "gelijk" behandeld wilt worden !!

'T is toch te gek voor woorden dat iemand die in gevangenschap zit zoveel voor elkaar kan krijgen :mad: !! 't zijn gvd pure hotels die gevangenissen van ons ! Pure onzin ! Als hij het niet eens is met de regels/gang van zaken in de gavangenis had hij moeten zorgen dat hij daar niet terecht zou komen ! ( if you can't do the time , don't do the crime )
Die vent hadden ze gewoon z'n gang moeten laten gaan met zijn hongerstaking. Kijken of hij echt staat voor wat ie zegt :D ( schilt ons weer ruimte en geld :D ) Samir A en z'n vriendjes maken gewoon misbruik van onze goedheid en onbenuligheid van de linkse goedzakken :D

Allochtonen beledigen thomas19 ???
Waar in dat stukje beledigd hij een allochtoon ?
't enig wat hij zegt is de realiteit dat in 2050 1/3 allochtoon zal zijn !
Dit is zeker geen directe belediging, enkel een constatering die wel gevolgen kan hebben als je naar cijfers gaat kijken .
Zoals wel bekend is is het werkeloosheidscijfer onder allochtonen hoger dan onder autochtonen ,.... dus 1+1=2 als de allochtone bevolking zal groeien ;)
Dus wel degelijk iets om rekening mee te houden d8 ik zo .
Ook dit is dus geen belediging maar enkel een constatering van feiten.

Beledingend zou zijn als je zou zeggen ; je bent allochtoon DUS werk je niet en ben je crimineel !
Nou sry jongen maar dat heb ik hem nog nooit horen zeggen !!!
Hij constateerd feiten en brengt deze onder de aandacht om mensen alert te maken op dingen die normaal snel in de doofpan worden gestopt omdat er hier een sfeer heerst van "op minderheden mag je geen commentaar hebben"

Daarbij komt dat als je al zijn punten eens doorneemt je zult zien dat hij ook commentaar levert op andere dingen als allochtonen ,...
Ik zeg niet dat je het met hem eens moet zijn ( ben ik ook niet met alles ) maar hem negeren en afstraffen op zijn opvattingen en gedachten is hetzelfde als de discriminatie waar jullie zo hard over schreeuwen ;)

Iedereen is gelijk !! en dan moet ook iedereen gelijk behandeld worden, ongeacht ras, kleur, geaardheid of wat dan ook ! Maar ook moet iedereen gewezen kunnen worden op zijn of haar fouten, en ja ook Wilders mag daarop gewezen worden !!! maar in dit stukje zie ik geen aanwijzing daartoe ;)

Laatst bewerkt:
@XXL'tje

Er zijn best onderwerpen waar ik het eens ben met Wilders, maar waar het mij omgaat is het hele figuur Wilders (en natuurlijk ook veel van zijn partijpunten). Door middel van angst en in te spelen op bepaalde simpele gevoelens probeert hij (met succes) stemmen te winnen. Hij vergeet erbij dat hij daarbij alleen maar zorgt voor een grotere verdeling tussen de groepen waar het juist niet zo goed mee gaat.

Hij noemt zichzelf anti-islam en krijgt 9 zetels. Honderduizende mensen zijn het blijkbaar met hem eens. Vervolgens zeiken zij dat die moslims niet goed intergreren . Nu wil ik Wilders daarvan niet de schuld geven (dat is immers ook niet zo), maar met dat soort uitspraken en het imago wat je daarmee opbouwd vererger je het probleem alleen maar. Daarom zei ik in mijn eerdere post ook dat ik het jammer vond dat mensen teveel beoordeeld worden om wat zij vinden in plaats van wat voor oplossingen zij aandragen.

Als Saoedie-Arabie in 2050 voor 1/3 uit westerlingen zou bestaan, dat zouden de inwoners en regering van dat land ook niet pikken, zeker niet als hun eigen cultuur omver gelopen zou worden. Of zullen we zeggen: Omver gekropen, want zo snel gaat het nu eenmaal niet maar dat het gebeurt, dat is wel duidelijk zo langzamerhand.

Mensen in elk land of elke regio met een eigen cultuur en eigen opvattingen van mensenrechten en maatschappelijk verplichtingen zouden het een gruwel vinden als alles over een aantal decennia anders wordt.
Anders dan zij hebben opgebouwd.

Ik zou het ook niet prettig vinden voor Moslims als in 2050 de hele Arabische regio voor 1/3 uit Westerlingen bestaat met hun geheel eigen opvattigen over godsdienst en maatschappij. Zal wat worden zeg. Gelukkig nemen Arabische staten op tijd maatregelen daartegen; door strak vast te houden aan eigen normen en waarden. Misschien wordt het tijd dat wij dat ook eens gaan doen.
Mag je best trots op zijn, iig je niet voor schamen.

Het is hoog tijd dat er een einde komt aan de 'weg met ons' cultuur.

De angst dat wij in 2050 belangrijke stukken van de grondwet moeten veranderen, omdat 1/3 van de mensen (de allochtonen) bepaalde veranderingen willen doorvoeren waardoor wij terug keren naar de middeleeuwen, vind ik niet reeel. Daarnaast ben ik niet van mening dat wij onze cultuur opgeven of op moeten geven om ruimte te maken. Of zijn de plannen om de vrije pinksterdag af te schaffen in ruil voor een vrije dag voor het suikerfeest toch nog doorgekomen?

anne frank draait zich om in haar graf :rolleyes:

probleem is dat geert alles wat hij roept niet waar kan maken
en zijn stemmers te dom zijn om dit te snappen
en tevens niet beseffen dat 5 middelmatige rechtse partijen slechter is voor rechts dan 1 grote.

Wat een gelul, denk je dat dat alleen voor PVDV geldt? Voor SP precies hetzelfde, men stemt voor mooie woorden...... Maar in de praktijk.
Niks nieuws.

Beter dan één Allah, één Jihad en 12849204820 moskeeën :rolleyes:

als je leven op aarde totaal nutteloos is wel ja :thumbup:
geert roept dingen die hij niet waar kan maken en houdt van sfeermakerij, had hij niet met hirsi ali naar amerika moeten gaan? daar staan ze er misschien wat meer voor open:rolleyes:

geert roept dingen die hij niet waar kan maken en houdt van sfeermakerij, had hij niet met hirsi ali naar amerika moeten gaan? daar staan ze er misschien wat meer voor open:rolleyes:

SP is ook begonnen met niks en roepen ook alleen maar. Hoeven zich nooit te bewijzen, ook nu weer niet.
Rechts is gewoon groeiende, omdat er veel onvrede is.
En ik snap die onvrede wel. Alleen is dit niet alleen te wijten aan allochtonen, maar het grote aantal niet aangepaste allochtonen is daar wel mede schuldig aan.

Als je vraagt aan 1000 mensen welke groepen zij de meeste problemen mee hebben zal bij 9 van de 10 de volgende uitslag geven:
Marokanen
Turken
Andere moslimlanden (Iran/Irak)
Antilianen
Afrikanen

En aan de andere kant hoor je bijna nooit iets over aziaten en van Surinamers ook relatief weinig.

Heeft natuurlijk ook wel een oorzaak lijkt mij.

Hier staan mensen er ook voor open bro, had je dat nog niet in de gaten? En die sfeer hoeft hij niet te maken, die sfeer wordt al decennia lang gezet door jouw moslim matties.

Hij constateerd feiten en brengt deze onder de aandacht om mensen alert te maken op dingen die normaal snel in de doofpan worden gestopt omdat er hier een sfeer heerst van "op minderheden mag je geen commentaar hebben"
Dat valt tegenwoordig ook onder racisme en haatzaaien, in België is het net zo. Ze hebben er zelfs de grondwet voor aangepast :(

SP is ook begonnen met niks en roepen ook alleen maar. Hoeven zich nooit te bewijzen, ook nu weer niet.
Rechts is gewoon groeiende, omdat er veel onvrede is.
En ik snap die onvrede wel. Alleen is dit niet alleen te wijten aan allochtonen, maar het grote aantal niet aangepaste allochtonen is daar wel mede schuldig aan.

Als je vraagt aan 1000 mensen welke groepen zij de meeste problemen mee hebben zal bij 9 van de 10 de volgende uitslag geven:
Marokanen
Turken
Andere moslimlanden (Iran/Irak)
Antilianen
Afrikanen

En aan de andere kant hoor je bijna nooit iets over aziaten en van Surinamers ook relatief weinig.

Heeft natuurlijk ook wel een oorzaak lijkt mij.

Lees je eerst eens in op de SP voordat je weer onzin gaat roepen. De SP is begonnen als lokale partij en hebben in het verleden vooral lokaal hun steentje bijgedragen aan sociale omstandigheden, door praktische aktie, niet alleen door schreeuwen. Bijv het openen van artsencentra in loondienst, hulp in de wijken etc. De SP is bij uitstek juist een zeer aktieve partij en niet alleen in het gooien van tomaten bro.

Geschiedenis van de SP in vogelvlucht

om het je wat makkelijker te maken, zie de link hierboven.

Hoe denk je overigens dat 9 van de 10 mensen aan die cijfers komt? En vraag ze dan eens een praktisch voorbeeld te geven, waaruit duidelijk blijkt dat ze echt last hebben van Marokkanen. Wel toevallig dat ik dan die ene van de 10 ben die absoluut niet kan zeggen meer last te hebben van allochtonen dan autochtonen. Evenals mn complete vriendengroep, studiekring en familie. Alleen de bejaarden die ik spreek zijn erg argwanend naar allochtonen, wat de boer niet kent, dat eet hij niet.
Don't underestimate the media.

Hoe denk je overigens dat 9 van de 10 mensen aan die cijfers komt? En vraag ze dan eens een praktisch voorbeeld te geven, waaruit duidelijk blijkt dat ze echt last hebben van Marokkanen. Wel toevallig dat ik dan die ene van de 10 ben die absoluut niet kan zeggen meer last te hebben van allochtonen dan autochtonen. Evenals mn complete vriendengroep, studiekring en familie. Alleen de bejaarden die ik spreek zijn erg argwanend naar allochtonen, wat de boer niet kent, dat eet hij niet.
Don't underestimate the media.

Beetje flauw om te doen alsof alleen Wilders stemmers niet alles kunnen onderbouwen waar hun partij voor staat. Je kan hetzelfde zeggen over mensen die op SP stemmen, 9 van de 10 zal ook vrij snel met de mond vol tanden staan als je doorvraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven