El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje flauw om te doen alsof alleen Wilders stemmers niet alles kunnen onderbouwen waar hun partij voor staat. Je kan hetzelfde zeggen over mensen die op SP stemmen, 9 van de 10 zal ook vrij snel met de mond vol tanden staan als je doorvraagt.
De enorme toeloop van mensen die SP stemden is vooral te danken aan meelopers. Als je nieuwe SP stemmers vraagt waaróm SP dan wijzen ze naar de partner/buurman/collega ->Doet het ook dus....leek me wel okay dan...

Mensen kijken gewoon naar tv, media, wat politiekers op straat doen denk ik. Zag je in Antwerpen ook, die verdraagzaamheid optredes hebben Janssens doen winnen, niet zijn goed bestuur want het was vooral VLD die hard gewerkt heeft, maar geen marketing = geen succes in de politiek.

Veel ontevreden stemmers stemden indertijd op Fortuyn, en nu is die omslag geweest naar SP en over 4 jaar zul je wel zien dat het naar rechts toetrekt.
Dan hebben we nog een resterend aantal ontevreden kiezers en dat heeft vooral (wederom) op Wilders gestemd. Nou en? Blijkt dus dat er steeds meer mensen dezelfde gedachten krijgen over wat er anders moet.
Of Wilders daar praktische oplossingen voor heeft? Nee maar wie heeft dat wel? Marijnissen? Bos? Politiek is vaak allemaal mooi gelul en eerdat er daadwerkelijk iets wordt gedaan aan het (2e en 3e generatie) allochtonenprobleem zijn we héél ver de jaartelling in.
D'r waren een aantal punten bij op het program van Wilders die ik erg onzinnig vond, zelfs tegen was.
De man spreekt mij niet aan, als je Pim zag was je gedwongen om te luisteren, hij wilde en eiste alle aandacht als hij z'n mond open deed.
Maar Wilders' verschijning is zo....zwak?
Wel ongelofelijk heldhaftig dat ie ondanks alles gewoon doorgaat met zijn ideeen. Dat is legaal namelijk. Zijn ideeen en zijn partij zijn gewoon legaal en dus moet dat altijd doorgang kunnen vinden.
Het ergst is dat we inmiddels datgene waar menig (overgroot)vader/moeder voor gevochten heeft, zijn verloren: Vrijheid van meningsuiting.
Die volledige vrijheid van meningsuiting van pakweg 15 jaar geleden hebben we al op moeten geven. Bestaat niet meer. Is te gevaarlijk.
Dát is héél erg. En het gekke is: Als het maar langzaam genoeg gaat doen we er zelfs niks tegen! We gaan terug in de tijd en worden gedwongen ons woord aan te passen aan vreemde mensen die niet willen dat wij zo open zijn tegen elkander.
Want als iemand 's hedendaags kritiek heeft op een ander wordt dat niet beantwoord met een weerwoord of des noods een rechtszaak maar een mes of een kogel. We moeten koste wat kost vermijden dat we ons laten meeslepen in middeleeuwse gedachtengoed als 'heilige strijd', we kunnen het toch wel af met weerwoord zoals 10 jaar geleden?

D'r waren een aantal punten bij die ik erg onzinnig vond, zelfs tegen was.
De man spreekt mij niet aan, als je Pim zag was je gedwongen om te luisteren, hij wilde en eiste alle aandacht als hij z'n mond open deed.
Maar Wilders' verschijning is zo....zwak?
Wel ongelofelijk heldhaftig dat ie ondanks alles gewoon doorgaat met zijn ideeen. Dat is legaal namelijk. Zijn ideeen en zijn partij zijn gewoon legaal en dus moet dat altijd doorgang kunnen vinden.
Het ergst is dat we inmiddels datgene waar menig (overgroot)vader/moeder voor gevochten heeft, zijn verloren. Vrijheid van meningsuiting.
Want als iemand 's hedendaags kritiek heeft op een ander wordt dat niet beantwoord met een weerwoord of des noods een rechtszaak maar een mes of een kogel. We moeten koste wat kost vermijden dat we ons laten meeslepen in middeleeuwse gedachtengoed als 'heilige strijd', we kunnen het toch wel af met weerwoord zoals 10 jaar geleden?
Dergelijke mensen hoeven geen gelijk te hebben om mensen achter zich te krijgen. Die bespelen het gevoel als een harp, uiterst precies. 
Discussieer, kwebbel, blèr, gebruik desnoods een megafoon (...) maar echt gevaarlijk wordt het pas als iemand's megafoon of pen wordt afgepakt omdát ie niet meer kan of mag zeggen wat 15 jaar geleden nog wel kon.Wéérwoord m'n beschte.Discussieer, kwebbel, blèr, gebruik desnoods een megafoon (...) maar echt gevaarlijk wordt het pas als iemand's megafoon of pen wordt afgepakt omdát ie niet meer kan of mag zeggen wat 15 jaar geleden nog wel kon.
Discussieren is prima.
Zodra je kritisch wordt naar alochtonen c.q. Molims dán wordt er al gauw gezinspeeld op kogels, executies en dodenlijsten.
Ja, Islam= vrede![]()
)dat was niet het punt van mn post. Tuurlijk verwacht ik niet van een Wilders stemmer dat hij/zij zijn partijprogramma kent.....
Het punt was dat de publieke opinie gewoon absoluut niet leidend is, als deze zo zwaar wordt beinvloed door de media. Het ging me er van de de 9 van de 10 mensen (als het er al zoveel zijn) er hooguit 1-3 echte troubles zal hebben en daar een praktisch voorbeeld van kan geven, waaruit blijkt dat het moslim zijn van hun 'tegenpartij' bepalend was.
Er zijn zeker problemen met bijv sommige fundamentele moskeen, ik zal dat zeker niet ontkennen, maar wat te denken van het MBO? Dat is imo een VEEL GROTER probleem. (overigens ook een punt in het programma van wilders, mbt de ambachtsscholen)
Maar het is wel duidelijk dat bij de Wildersstemmers er hoofdzakelijk één ding voorop staat. De moslims. En daar word ik zo moe van. Net of de moslims het allemaal hebben gedaan. Waarom hoor ik hem nooit over zijn standpunten voor dieren, waar ik het helemaal mee eens ben?

Wat moslims zijn voor Wilders, zijn de 'rijken' voor Marijnissen.![]()
Hier staan mensen er ook voor open bro, had je dat nog niet in de gaten? En die sfeer hoeft hij niet te maken, die sfeer wordt al decennia lang gezet door jouw moslim matties.

denk dat die mensen die je mijn moslim-matties noemt niet mijn matties zijn, maar leuk dat je dat voor me bepaald schat![]()