MuscleMeat

We moeten ons zorgen maken om Jodenhaat

Stop eens met het posten van dit soort topics , ook al besef je het wss zelf niet maar je probeert jouw visie te extreem op te leggen. Wat zal resulteren in het omgekeerde van waarom je steeds dezelfde gelijkaardige topics/posts plaatst.

@Tbeest,Ik moet me helemaal geen zorgen er om maken.. en jij moet kappen met je stome topics.

• Topic Starter Topic Starter
@Tbeest,Ik moet me helemaal geen zorgen er om maken.. en jij moet kappen met je stome topics.

Dit is geen stom topic, in onze grootsteden worden Joden geslagen, bespuwd en uitgescholen omdat ze Joden zijn. Ja, zoiets heet antisemitisme.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Mar 2013 om 20:35 ----------

Hadden ze voor 1945 niet zo opstandig geweest dan hadden ze het nu ook niet zo slecht hoor.

Zonder de Joden spraken wij trouwens nu Duits, het zijn zij die Amerika hebben overtuigd mee te vechten tegen de Duitsers

(en uit dankbaarheid kregen ze een stukje grond van Engeland)

Zonder de Joden spraken wij trouwens nu Duits, het zijn zij die Amerika hebben overtuigd mee te vechten tegen de Duitsers

(en uit dankbaarheid kregen ze een stukje grond van Engeland)
Duits is een mooie taal hoor. Waarom zo anti-Duits?

Cool stories , iedereen van op DBB zou je topics moeten negeren.

• Topic Starter Topic Starter
Gestopt bij genocide, de Palestijnse bevolking groeit, kunnen we moeilijk spreken van een genocide

www.giyus.org
Megaphone, Giyus.org’s software, is delivering real time alerts about key articles, videos, blogs, surveys and update messages from the coalition to community members. Members can easily voice their opinions and work together to support Israel on the public opinion front.
Giyus.org is a coalition of Jewish and pro-Israeli organizations working together to help the Jewish community voice its opinion in an effective, active manner. It has put on its flag a goal to improve the channels of communications between the different organizations, their members, the state of Israel and the outside world.

Giyus.org was first founded by WUJS and is now supported and operated by our partners. It is a non-for-profit organization that is supported by donations. If you wish to donate please contact us here. We appreciate all help offered. Thank you.

Terug
Naar boven