- Waardering
- 2.135
Waarom arme Palestijnen?
Ze hebben nooit de tweestatenoplossing willen accepteren, laatst zijn ze zelfs niet naar de onderhalingstafel gekomen.
WAT? Een regelrechte schande is het!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom arme Palestijnen?
Ze hebben nooit de tweestatenoplossing willen accepteren, laatst zijn ze zelfs niet naar de onderhalingstafel gekomen.

Hadden ze voor 1945 niet zo opstandig geweest dan hadden ze het nu ook niet zo slecht hoor.Hadden ze in 1948 de tweestatenoplossing geaccepteerd ipv Israël aan te vallen, zaten ze er nu lang niet zo slecht voor
@Tbeest,Ik moet me helemaal geen zorgen er om maken.. en jij moet kappen met je stome topics.
Hadden ze voor 1945 niet zo opstandig geweest dan hadden ze het nu ook niet zo slecht hoor.
Duits is een mooie taal hoor. Waarom zo anti-Duits?Zonder de Joden spraken wij trouwens nu Duits, het zijn zij die Amerika hebben overtuigd mee te vechten tegen de Duitsers
(en uit dankbaarheid kregen ze een stukje grond van Engeland)
Kan iemand mij mss aflossen? Meso is niet komen updagen.09 maart 2013 16:00-17:00 ovosnovo
09 maart 2013 17:00-18:00 gewoonlekkel
09 maart 2013 18:00-02:00 mesoectosaurus
10 maart 2013 02:00-08:00 moraalridder

Geen probleem. Ik zal hier even rondhangen tot hij komt.Kan iemand mij mss aflossen, meso is niet komen updagen.![]()
Mooi, zal je die Israelische vlag zo ff mailen.Geen probleem. Ik zal hier even rondhangen tot hij komt.
Duits is een mooie taal hoor. Waarom zo anti-Duits?
Net als de 17 700 000 Russische doden.Ik ben helemaal niet anti duits, vind ik een mooi land
Alleen de holocaust is natuurlijk een zwart litteken op dat land
Megaphone, Giyus.org’s software, is delivering real time alerts about key articles, videos, blogs, surveys and update messages from the coalition to community members. Members can easily voice their opinions and work together to support Israel on the public opinion front.
Giyus.org is a coalition of Jewish and pro-Israeli organizations working together to help the Jewish community voice its opinion in an effective, active manner. It has put on its flag a goal to improve the channels of communications between the different organizations, their members, the state of Israel and the outside world.
Giyus.org was first founded by WUJS and is now supported and operated by our partners. It is a non-for-profit organization that is supported by donations. If you wish to donate please contact us here. We appreciate all help offered. Thank you.
Wat moet dit voorstellen?