AndroidHealthClinic

Geert Wilders tijdens Jihaat Debat

Maar dat is wat 0,01 van de moslims die daar loopt? Denk dat je met gemak evenveel of meer mensen hier met een KKK/Nazi mentaliteit kan vinden. Waarschijnlijk heeft zelfs die pedofielen vereniging Martijn nog meer leden dan dat er daar rondliepen. Gewoon opsluiten wie de wet breekt en verder die idioten geen aandacht geven.
ik ben net zo goed van mening dat al dat generaliseren van Wilders en consorten belachelijk is, maar je moet wel inzien dat moslimextremisten wel gemiddeld een stuk gevaarlijker zijn. Ik kan me namelijk geen politieke moorden of vliegtuigen in gebouwen of bommen in treinstations herinneren waar nazi's oid achter zaten(inb4 WW2 opmerkingen). je ziet bij moslimextremisme toch snel een terroristische instelling die je bij andere soorten niet ziet.

Goeie speech weer eens. En of elk zinnetje en detail nou klopt daargelaten, wat bepaalde zaken heeft hij een heel goed punt.

Lui die met een ISIS vlag zwaaien direct het land uitknikkeren
En hou ze idd vooral niet tegen aan de grens... Uitwuiven zoals Wilders zegt en niet meer binnen laten.

Wie zijn de slachtoffers van isis ? Moslims
Wie strijdt er nu tegen isis ? Moslims
Wie haat de isis ? rest van de wereld
Wie is er zo bang van de isis ? Westerlingen

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Driekwart van de turkse en marokkaanse moslims in nl vindt jihadisten helden? Sure :roflol:
Wil dat "onderzoek" wel eens zien

De ene jihadist is ook de andere niet. Zo hebben amerika/eu en andere moslimlanden de 'jihadisten' gesteund die streden tegen gaddafi in libie. Ook de strijders tegen assad hebben we (amerika/eu) nog een jaar geleden nog openlijk gesteund. In de media werd het geframed als 'vrijheidstrijders' vs tiran.

Dus als er moslims jihadisten steunen, dan denken ze aan deze groep mensen. Als je hen expliciet zou vragen, steun je isis, dan zouden ze afkeurend reageren. Sowieso is slachten van onschuldige mensen not done, evenals hen dwingen te bekeren, etc etc maar ze zouden wel een deel van isis ideologie delen als het gaat om amerika (in irak) te bestrijden omdat zoiets gewoon zelf-verdediging is.
Je moet je inbeelden dat er hier om de hoek een saudi arabische legerbasis is. Is dat normaal ? Tuurlijk niet, gewoon ophoepelen. Wel, zo redeneren vele sunni irakezen ook. De christenen, sjitten en yezidi's steunen natuurlijk amerika, omdat amerika hen 'veiligheid' verschaft. (veiligheid tussen haakjes omdat al die minorites zwaar afgeslacht worden nog steeds)

maar je moet wel inzien dat moslimextremisten wel gemiddeld een stuk gevaarlijker zijn. Ik kan me namelijk geen politieke moorden of vliegtuigen in gebouwen of bommen in treinstations herinneren waar nazi's oid achter zaten(inb4 WW2 opmerkingen). je ziet bij moslimextremisme toch snel een terroristische instelling die je bij andere soorten niet ziet.

Wut. ??? Ontzettend veel geweldsincidenten met neonazi's en dergelijke. Heeft vooral te maken met het feit dat nazi's dusdanig laf zijn dat hun geweld relatief kleinschalig blijft en zij makkelijke doelwitten uitzoeken. (Eenzame buitenlander/homo/oud persoon/vrouw/enz) Figuren als Breivik enzo nog daargelaten maar dat is misschien ook niet echt een nazi in de gebruikelijke zin van het woord.
Dat moslims of wat daar voor door moet gaan zich bereid zijn op te offeren moet je ze nageven. :)

Raar beeld van de geschiedenis en werkelijkheid heb je dan. Er zijn enorm veel aanslagen geweest vanuit allerlei stromingen na ww2 zelfs in eigen land.
Het is niet zo dat de vliegtuigen en moslimbommen ons links en rechts om te oren vliegen. Zeker hier in het westen doen zij qua terrorisme niet echt harder hun best dan andere idioten met wat voor waanideen dan ook.
Komt nog bij dat als een of andere westerse gek of zelfs groepering iets doet dat niet altijd gelijk het stempel terrorisme krijgt maar alles wat maar naar islam ruikt wel. Terrorisme is ook pas echt erg geworden na 9/11 lijkt wel en "terrorisme" plakken we ergens op als ons dat zo uitkomt.

alle geloven moeten gewoon oprotten.

alle moslims, joden en ook zeker dat christentuig gewoon t uit land fl*kkeren. wtf heb je nou weer aan een geloof? miljarden mensen zijn er door vermoord, en nog willen mensen hun geloof als het beste verkondigen. fl**ker toch op man

en ja je kan een discussie aangaan met mij, maar ik zal toch nooit gaan geloven in een of andere misselijke pedofiel die al 3000 jaar dood is. ik vind het allemaal prima, zolang ik er maar geen last van heb, en ik heb er voortaan last van dus gewoon opt*fen:mad:

yes mad.
heel erg mad

Religie is idd vergif, maar alle mensen zo beoordelen kan niet.
Ik ''vind'' tv slecht, vind ik nu direct iedereen die tv kijkt ook slecht? zo werkt het dus niet.
Jammer dat door de haat op religie, spiritualiteit ook gelijk de klappen krijgt, omdat dit volgens vele in verband staat.
Ik snap je frustratie en haat op christenen/moslims/joden, maar stop je energie in het zoeken naar de bron van religie.
Waar het dus vandaan komt en wie heeft nu echt de controle over religie en waarom?
Koop alle ''heilige'' boeken en ga ze analyseren, koop boeken die de analyse al hebben gedaan en ga ze lezen.
Kopen hoeft vaak niet eens, goed zoeken en je hebt een pdf.

ik ben net zo goed van mening dat al dat generaliseren van Wilders en consorten belachelijk is, maar je moet wel inzien dat moslimextremisten wel gemiddeld een stuk gevaarlijker zijn. Ik kan me namelijk geen politieke moorden of vliegtuigen in gebouwen of bommen in treinstations herinneren waar nazi's oid achter zaten(inb4 WW2 opmerkingen). je ziet bij moslimextremisme toch snel een terroristische instelling die je bij andere soorten niet ziet.

Nu zijn het de moslims die grote problemen veroorzaken in de wereld, dat is nu actueel en hun hebben momenteel een grote achterban en macht. Maar ook hun tijd zal eindigen. Ik zie het gewoon als fases. Zo'n twee honderd jaar terug verdiende Nederland nog volop aan slavernij.. Daarvoor waren het de christenen met hun kruistochten etc.. etc.. Vrijwel elke bevolkingsgroep heeft wel een zwart verleden.

Over 20 jaar kan het totaal anders zijn. Eerst heerste hier in Nederland ook veel meer racisme tegen zwarten (Antillianen) en turken, en nu zie je dat dat ook veel verminderd is.

Al die racistische opmerkingen in topics op DBB en zelfs op Facebook bij nieuwsberichten over moslims maken mij eerlijk gezegd gewoon doodsbang. Haat en racisme wordt aangewakkerd tot het punt waarop mensen daar gewoon eerlijk over uitkomen op Facebook. Van "alle marrokanen het land uit" gaat het naar alle "buitenlanders" het land uit in de comments. Er worden daar zoveel misselijkmakende dingen gezegd en het generaliseren blijft maar doorgaan. En dat maakt mij nou juist bang. Gelukkig heb ik zelden te maken met openlijke racisme door hoe ik mijzelf presenteer en gedraag. Maar dat kan in de toekomst nog wel is veranderen.

Als ik zulke opmerkingen lees zet het me ook wel is aan het denken hoe dat invloed op mijzelf heeft gehad zonder dat ik het door had. Want veruit de meeste racisten zullen nooit in het openbaar hun standpunt durven te tonen of verdedigen. Dat gaat vrijwel altijd achter ruggen om of onbewust.

Ik vermijd daarom ook liever dit soort topics. Wat mij betreft kunnen probleemgroepen niet specifiek genoeg genoemd worden. Want achteraf zeggen dat je "alleen de criminele Marokkanen bedoeld" is wel een heel makkelijk excuus natuurlijk.

ergens heeft hij natuurlijk wel gelijk, men heeft altijd zijn kop in het zand gestoken tov radicalisering en islamextremisme.(zelfs na Theo van Gogh etc. is er feitelijk weinig veranderd qua landelijke wetgeving) Want stel je voor dat je er eens iets van zegt, dan ben je meteen een racist en een xenofoob.
En nu is al dat extremisme uitgewassen tot van die idioten die met Isis vlaggen en weet ik veel wat door de randstad paraderen en terrorisme steunen. Dat had je kunnen zien aankomen, maar ja, je staat als (links) politicus liever bekend als een multiculti moslimknuffelaar dan als racist, zeker omdat je stemmen vaak uit die hoek komen.

al dat gelul dat elke moslim Isis steunt en al dat arbitrair citeren van de koran als duivels geschrift is natuurlijk onzinnig gezwets.

Moslimextremisme is al decenia lang een hot issue, al sinds de 3 wtc toren naar beneden struikelden was Islam en moslims het nieuwe kwaad. Links en rechts gingen daarbij altijd in debat. Waar er geen verandering in komt, en ook niet in de toekomst zal veranderen, is hoe het probleem op te lossen. Links zegt hen knuffelen, en rechts zegt hen nog meer misbruiken.

Links erkent dat we uiteindelijk MOETEN samenleven en dat het dus best werkt als we elkaar niet constant dissen. Want als je enkel negatief praat over een andere, dan zal die ook negatief terug reageren en dat is gewoon frustrerend voor beide groepen.

Het klopt dat autochtonen te snel de stempel racist gedrukt krijgen, maar elke sociale groep heeft daar last van. Moslims krijgen dan weer heel snel de stempel 'fundamentalist' uitgedrukt of 'extremist', of 'niet geintegreerd' als hij een bepaalde aspect van de 'nederlandse cultuur' nalaat etc.

Links en rechts zullen nooit tot een compromis komen hoe we het probleem nou het beste oplossen. We zijn daar allemaal de dupe van, maar tzijn vooral toch de moslims en de tokkies (want die moeten samenleven met de moslims :D).

Als ik zulke opmerkingen lees zet het me ook wel is aan het denken hoe dat invloed op mijzelf heeft gehad zonder dat ik het door had. Want veruit de meeste racisten zullen nooit in het openbaar hun standpunt durven te tonen of verdedigen. Dat gaat vrijwel altijd achter ruggen om of onbewust.

3 aspecten zorgen ervoor dat het op internet echt erger is dan real life: tis anoniem, landelijk (mensen buiten de stad zijn racistischer dan binnen de stad maar met hen zal je ook geen last hebben) en platform om je racisme te uiten.

Onder berichten van isis zullen alle vuile racisten naar boven komen en op hun borst kloppen: zie je nu wel, we hebben het voorspeld, bla bla bla.
Links georienteerde mensen moeten hier in defensie schieten en dat doet de mens van nature niet graag. Dus ga je veel meer racisten zien dan links georienteerden en het lijkt alsof gans nederland in een racistische hive mind ziet.

Wacht maar tot een rechts extremist een aanslag pleegt (a la anders breivik). Dan kruipen de links georienteerden uit hun schelp en kloppen ze zich op hun borst: zie je wel waar rechts extremisme naartoe leidt!
En je ziet heel weinig racisten in dergelijke threads, ze kruipen allemaal weg uit schaamte.
Dan lijkt holland opeens een utopia :D

Ik trek me niks van aan van de racisten. Irl zijn het ook altijd de grootste losers, mensen die je nooit serieus zou nemen en gewoon negeren. Op het internet lijkt iedereens mening van belang.

edit: vanaf 8 min wordt wilders gezeik interessant, daar stelt ie zn oplossingen voor:

- erken dat de islam het probleem is ==> never gonna happen, da ontaard in een heksenjacht, da gaat ons nog meer extremisten bezorgen
- sluit de grenzen voor moslims ==> gewoonweg idioot, je kan toch niet zomaar mensen een halt toeroepen omdat ze een bepaalde geloof hebben ?
- start een deislamisering => zelfde als puntje 1
- sluit salafistische moskeen ==> mogelijks kan dit wel ja, geen mening
- pak jihadstrijders hun paspoort af ==> niet alle jihadstrijders zijn naar isis gegaan, van isis kan je dat wel doen, no problemo
- pak hun paspoort af, ook al zijn ze enkel nederlander ==> haha, 100 nee
- jihadstrijders niet tegenhouden, laat ze lekker gaan ==> idioot natuurlijk, 0 empathie tov anderen die wilders
- steun aan isis = land uit ==> ja kan, definieer steun precies and we'll talk. Geert wilders praat over een isis vlag :D Natuurlijk ga je dergelijke types het land niet uitzetten.

En daarom wordt wilders niet serieus genomen, zijn oplossingen zijn gewoonweg te retarded.

Laatst bewerkt:
Dankjewel Geert, genoten op de vroege ochtend :)

Tsss... Wat zou De Wever hier allemaal van zeggen?

Je vind TV slecht? een stuk hardware met als doel het decoderen van video/audio en het afspelen van video/audio? Je hebt honderden, zo niet duizenden kanalen, om nog maar te zwijgen over alle consoles en bluray/dvd spelers met bijbehorende discs die je er op aan kan sluiten et cetera.

Ik snap niet helemaal hoe je TV slecht kan vinden?
Vind je computerbeeldschermen dan ook slecht? smartphone schermen?

Het probleem is de vrijheid die wordt gegeven aan de islam in Nederland. Die vrijheid in combinatie met een eisende islam in dit geval. Dat is een foute combinatie die de dictators in het Midden Oosten en Noord Afrika maar al te goed begrepen.

Die zijn afgezet of bedreigd en zie, de islam wordt actiever dan ooit in die gebieden. Men moet eigenlijk zeggen je kunt je godsdienst tot op dit (bepaald) punt belijden in de praktijk maar dan kom je in de knel (dat zie je bijvoorbeeld met de burqa) met vrijheid in onze westerse maatschappij. Onze vrijheden en democratie worden tegen 'ons' gebruikt.

Ik ben altijd van mening dat ik Wilders niet ideaal vind, maar de beweging, de grote lijn die zijn partij nastreeft is wel de goede kant op.

Wij zijn van 1 gastarbeider uit een islamitisch land gekomen tot honderden moskeen, ISIS strijders, Mohammed B, hofstadgroep, Al Kaida strijders die hier zijn gevormd er mag nu wel eens gezegd worden, moslims het is tijd om te stoppen met expansie in Nederland. Maar de meeste politieke partijen blijven zeer tolerant en die boodschap betekend niks men dnekt: 'we blijven tolerant voor moslims en hopen zo dat alles goed komt" maar in NL doen we al vanaf het begin aardig en zie tot waar we kwamen ? Radicale imams, jongeren imam's invloeden vanuit de oliestaten.

Wanneer ziet men in dat die methode niet de correcte was, de islam in Nederland heeft net als de multiculturele samenleving tot zekere hoogte gefaald. De islam is stap voor stap gegroeid maar niemand ziet tot hoe ver eigenlijk doordat het zo langzaam gebeurde.

We kijken er feitelijk niet van op als er een zelfmoordaanslag plaatsvind in ons land. Nederland is gewaarschuwd door diverse politici maar de idealistische, politiek correcte meerderheid blijft geloven in een onrealistische 'vredige' samenleving.

Laatst bewerkt:
Het probleem is de vrijheid die wordt gegeven aan de islam in Nederland. Die vrijheid in combinatie met een eisende islam in dit geval. Dat is een foute combinatie die de dictators in het Midden Oosten en Noord Afrika maar al te goed begrepen. Die zijn afgezet of bedreigd en zie, de islam wordt actiever dan ooit in die gebieden. Men moet eigenlijk zeggen je kunt je godsdienst tot op dit (bepaald) punt belijden in de praktijk maar dan kom je in de knel (dat zie je bijvoorbeeld met de burqa) met vrijheid in onze westerse maatschappij. Onze vrijheden en democratie worden tegen 'ons' gebruikt. Ik ben altijd van mening dat ik Wilders niet ideaal vind, maar de beweging, de grote lijn die zijn partij nastreeft is wel de goede kant op. Wij zijn van 1 gastarbeider uit een islamitisch land gekomen tot honderden moskeen, ISIS strijders, Mohammed B, hofstadgroep, Al Kaida strijders die hier zijn gevormd er mag nu wel eens gezegd worden, moslims het is tijd om te stoppen met expansie in Nederland. Maar de meeste politieke partijen blijven zeer tolerant en die boodschap betekend niks men dnekt: 'we blijven tolerant voor moslims en hopen zo dat alles goed komt" maar in NL doen we al vanaf het begin aardig en zie tot waar we kwamen ? Radicale imams, jongeren imam's invloeden vanuit de oliestaten. Wanneer ziet men in dat die methode niet de correcte was, de islam in Nederland heeft net als de multiculturele samenleving tot zekere hoogte gefaald. De islam is stap voor stap gegroeid maar niemand ziet tot hoe ver eigenlijk doordat het zo langzaam gebeurde. We kijken er feitelijk niet van op als er een zelfmoordaanslag plaatsvind in ons land. Nederland is gewaarschuwd door diverse politici maar de idealistische, politiek correcte meerderheid blijft geloven in een onrealistische 'vredige' samenleving.

Nederland zit op een eiland? Je overschat de rol van Nederland (dat doen angstige mensen wel vaker) in het denken en doen van de eventueel radicaliserende moslim enorm.

Generaliseren lukt je ook goed. Miljoen moslims en hooguit een handjevol geradicaliseerde jongeren/"moslimstrijders" wat wel heel erg weinig is mocht dat vanuit religieuze achtergrond gestimuleerd worden. Maar het zijn vooral pubers/Killy die ergens bij willen horen, doel in hun leven zoeken en een subcultuur gekozen hebben met hulp van zeer dubieuze ronselaars die op zulke jongeren azen en als dit het niet geworden was wellicht op andere manieren ontspoord zouden raken. Criminaliteit enz. Net zoals veel Nederlandse jongeren (ook al geen lieverdjes) maar waar je verder niet zo veel over hoort.

En ja hoor de boerka. :roflol: Op een half miljoen lopen er hier in Nederland krap honderd die zo'n ding op willen.

Klinkt goed hoor je verhaal. De islam dit, de islam dat. In werkelijkheid slaat het weer helemaal nergens op. Is het vooral weer bedoeld om mensen bang te maken. Net als ..een terrorist.

• Like
Waarderingen: mat
Moslims hebben Wilders zelf gecreerd met het vervelende gedrag van een kleine groep (marokaanse moslims) die het verpest voor de rest. Als Wilders 10 jaar geleden had geroepen dat "minder chinezen" dan had hij nu niet zoveel stemmen gehad.

Terug
Naar boven