XXL Nutrition

Geert Wilders tijdens Jihaat Debat

Moslims hebben Wilders zelf gecreerd met het vervelende gedrag van een kleine groep (marokaanse moslims) die het verpest voor de rest. Als Wilders 10 jaar geleden had geroepen dat "minder chinezen" dan had hij nu niet zoveel stemmen gehad.

Klein :roflol:

Ik begrijp niet dat mensen nog over politiek en samenleving discussiren hier op DBB, gezien het niveau van de gemiddelde comment.

• Like
Waarderingen: mat
damn, dacht 't altijd al dat de meeste moslims er hetzelfde gedachtengoed op nahouden als die terroristen.

Als zo'n "gematigde" moslim wat zegt is het: "Ja, ik begrijp die terroristen wel" .

Vrij vertaald, : "ik zou het zelf ook doen maar ik heb het best relaxed zo met m'n subsidies en uitkering" .

En altijd maar dat gezeik, altijd beledigd zijn om de meest onbenullige dingen.

Nee ik ben er wel klaar mee, moslims mogen wat mij betreft allemaal lekker verhuizen naar Jemen of zo. Kunnen ze in hun ideale wereld (sharia) leven toch ?

Maar dat doen ze dan weer niet om de een of andere reden.

Je vind TV slecht? een stuk hardware met als doel het decoderen van video/audio en het afspelen van video/audio? Je hebt honderden, zo niet duizenden kanalen, om nog maar te zwijgen over alle consoles en bluray/dvd spelers met bijbehorende discs die je er op aan kan sluiten et cetera.

Ik snap niet helemaal hoe je TV slecht kan vinden?
Vind je computerbeeldschermen dan ook slecht? smartphone schermen?

Uit heel dat stuk tekst haal je alleen dat, haha.
Heb inmiddels al een jaar of 4 geen tv en het bevalt me wel.
Ga er verder niet op in, het was meer als voorbeeld bedoelt, dat je niet een hele groep mensen op deze manier moet beoordelen.

'De struisvogelbrigade van Rutten II'

:roflol:

Wordt tijd dat we streven naar een agnostische staat (religieus neutraal), verheerlijking of propaganderen van religie of simpelweg het uitdrukken hiervan past niet meer in onze democratische rechtsstaat.

Een goede Kerk, Moskee of Synagoge staat in brand.

4fca62d818613316ce009927.jpg

Wat ze in 0:55-1:10 zegt klopt al helemaal niks van. Hoe vaak worden moslims en de islam niet zwart gemaakt door de media in de V.S. en Nederland? En dan lees je altijd honderd comments dat alle moslims een kutvolk zijn, terroristen etc. etc. Dat is ook wel te verwachten als elke kans om moslims zwart te maken wordt aangegrepen door de media. En dat was nou net het punt van die moslimse vrouw.

Verder zegt ze heel veel maar inhoudelijk is het allemaal politieke onzin. Ben overigens wel benieuwd hoe zij een poll hebben gehouden die representatief is voor 1,8 biljoen moslims en hoe zij dan hebben gemeten welke moslims "radicaal" zijn. En wat daar precies mee bedoelt wordt. Cijfertjes en leugens vertellen is erg makkelijk. Maar met feiten komen en hun bronnen publiekelijk maken hebben ze nogal moeite mee in de politiek.

Wat ze in 0:55-1:10 zegt klopt al helemaal niks van. Hoe vaak worden moslims en de islam niet zwart gemaakt door de media in de V.S. en Nederland? En dan lees je altijd honderd comments dat alle moslims een kutvolk zijn, terroristen etc. etc. Dat is ook wel te verwachten als elke kans om moslims zwart te maken wordt aangegrepen door de media. En dat was nou net het punt van die moslimse vrouw.

Verder zegt ze heel veel maar inhoudelijk is het allemaal politieke onzin. Ben overigens wel benieuwd hoe zij een poll hebben gehouden die representatief is voor 1,8 biljoen moslims en hoe zij dan hebben gemeten welke moslims "radicaal" zijn. En wat daar precies mee bedoelt wordt. Cijfertjes en leugens vertellen is erg makkelijk. Maar met feiten komen en hun bronnen publiekelijk maken hebben ze nogal moeite mee in de politiek.

1,8 biljoen (=1800 miljard) moslims? Altijd al gedacht dat die strontvliegjes ook aanhangers van de islam waren, ze denken natuurlijk ook net zoveel na als de gemiddelde moslim.

Als de moslims hier in Nederland echt zo erg waren volgens al die angst zaaiers.
Dan zou er op elke hoek van de straat wel een bomaanslag gepleegd worden. :roflol:
Gaat echt helemaal nergens meer over dit.
Heb zelf echt nog nooit problemen gehad met moslims, maar door het creeren van deze angst, creer je wel een probleem.

Ja maar die probleem Marokkaantjes dan, ik geef toe dat dit een probleem is, maar dit staat totaal los van de islam.
Ieder heeft zijn mening, maar ik zie nog altijd heel veel racisme in Nederland en dat zeg ik als volbloed Nederlander.
Wanneer je 20x solliciteert maar geen baan krijgt, geen stage krijgt vanwege je huidskleur of Arabische naam, dan begrijp ik dat het frustrerend is.
Je groeit op in een materialistische wereld, waar geld op nr. 1 staat, maar je komt niet aan een baan.
En nee het zijn geen slachtoffers ofzo, maar je moet het wel van 2 kanten bekijken.

1,8 biljoen (=1800 miljard) moslims? Altijd al gedacht dat die strontvliegjes ook aanhangers van de islam waren, ze denken natuurlijk ook net zoveel na als de gemiddelde moslim.

1 billion = 1000 million voor zover ik weet in het Engels.

Niet in het Nederlands bro :)

Terug
Naar boven