Fitness Seller

Geert Wilders: Zijn beste en grappigste uitspraken

Racistisch wil ik het niet noemen, omdat ze niet de koran willen verbieden e.d., en Wilders slaat hier wel eens de plank mis vind ik. De NVU heeft wel veel ''extreme aanhang'', maar dat hebben Ajax en Feyenoord ook. Maar dat is geen reden om het niet met hun eens te kunnen zijn.

Een paar fantastische standpunten van de NVU:

Herinvoering voor de doodstraf om te beginnen voor kinderverkrachters en moordende pedofielen

Nieuw artikel 1 van de Grondwet: Germaans-christelijke cultuur moet in Nederland dominant blijven

Het gezin is de hoeksteen van de volksgemeenschap

Trouwen kan alleen plaatsvinden tussen man en vrouw, homocoïtusuelen mannen en lesbische vrouwen kunnen wel een geregistreerd partnerschap krijgen, maar niet trouwen

Geen export van uitkeringen en kinderbijslag buiten de EU

Sluiting van gebedshuizen waar wordt opgeroepen tot geweld

Uitzetten van geloofsverspreiders die oproepen tot geweld

Uitzetten van alle terroristen die opleidingen hebben gehad in buitenlandse trainingskampen

en nog veel meer: http://www.nvu.info/vpp.html

:roflol:

Ik zeg niet dat ik op 1 van die partijen ga stemmen, ik kijk gewoon naar de wereld om mij heen, ik zie veel dingen gebeuren/veranderen. Ik vind gewoon dat deze 2 partijen daar heel goed op inspelen. Als ik wel eens door mijn stad loop of in de metro zit voel ik me net een buitenlander, dit kan niet de bedoeling zijn.

Ben ik het mee eens, dat ziet iedereen die zijn ogen open heeft. Wilders heeft daarin ook een functie, door het provoceren, herhaaldelijk noemen en zijn soort humor (iedereen zijn smaak, ik vind het dommig, ordinair en lomp) Met Wilders zijn standpunten kan je het eens of oneens zijn maar hij blijft een democraat, nergens gebruikt hij woorden als gevechtsopdracht of politiek soldaat. En jou avatar is duidelijk, je roept op lid te worden van een militante club als de NVU.

De reden die je hiervoor hebt zijn waarschijnlijk gewoon oprecht, je maakt je zorgen om je leefmilieu en jou stad. Helemaal goed! Maar als lid van de NVU ben jij niets meer als actie vee, wil jij aan het front staan van een club tegenover even extreme AFA leden? Die strijd is jonge gasten zoals jij, extreem links en rechts, die stenen gooien en ontvangen en extreem linkse kopstukken en extreem rechtse neo-nazi's die opdrachten geven. Wil jij een pion zijn in dat spel?

Ik dank dat je je tijd nuttiger kan besteden wat het leefmilieu in je stad betreft. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Graag gedaan, je past prima bij de NVU daar is iedereen gehandicapt.

Het is maar wat je gehandicapt noemt, ik vind het weer behoorlijk gehandicapt als je geen ruggengraat toont en besluit na 4 maanden krachttraining te gaan kuren. Dus wat dat betreft pas jij ook wel bij de NVU??

• Like
Waarderingen: Ymir
Net als bij voetbal zitten de beste bondscoaches thuis achter de tv.
Blijkbaar kan jij het beter, dus waarom sta jij niet daar?
Als je weet dat je daar niet hoort te staan dan doet een weldenkend mens dat niet.

Als je al die falers van de PVV langs ziet komen, check zeker die filmpjes van ericr en haal die roze bril van je hoofd dan zie je dat ze niet weten waar ze het over hebben (niet eens weten welke moties ze hebben ingediend :roflol:). Ze kunnen praten als brugman, maar het heeft geen inhoud.

Helaas missen ze een chromosoom want ze hebben niet door dat ook zij niet in de politiek thuis horen. Dat is ook de enige reden dat ze zo populair zijn. Ze lullen onzin en dat willen de mensen horen, echte politiek begrijpen zowel de pvv als hun kiezers niet.

Laatst bewerkt:
:roflol: heerlijk dit

Natuurlijk zijn z'n ideeën verachtelijk, maar hij kan het wel goed uitleggen en blijft altijd entertainend. :D

Het is maar wat je gehandicapt noemt, ik vind het weer behoorlijk gehandicapt als je geen ruggengraat toont en besluit na 4 maanden krachttraining te gaan kuren. Dus wat dat betreft pas jij ook wel bij de NVU??

train een keertje met mij en probeer mij persoonlijk te overtuigen.
Wie weet hoe een koe een haas vangt...

Mijn held :)

ochjee.. weer zo'n wilders bash topic..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(al heb ik toch ook wel een beetje moeten lachen..)

Hij is tegen de “fascistische” militaire acties van de Verenigde Staten tegen Irak en Afghanistan en hetgene wat er is gebeurd in de Abu Ghraib-gevangenis. Ook zegt hij dat hij Osama bin Laden als een vrijheidsstrijder ziet

Toffe held heb jij Winterpeen. :lol:

als je mensen met dyslexie gehandicapt noemt, ben je een randdebiel.

Dat klopt, mensen met dyslexie lopen in onze hedendaagse maatschappij tegen geen enkel probleem aan. Extra tijd bij tentamens? Positieve discriminatie!
Vroeg opsporen op de basisschool? Kweken van sociale hangmatliggers!

Dyslexie lijkt me een redelijke handicap. Nu is de gemiddelde NVU aanhanger heel wat ernstiger gehandicapt en is gelijkstelling absoluut een belediging voor de gemiddelde dyslecte persoon.

Dat klopt, mensen met dyslexie lopen in onze hedendaagse maatschappij tegen geen enkel probleem aan. Extra tijd bij tentamens? Positieve discriminatie!
Vroeg opsporen op de basisschool? Kweken van sociale hangmatliggers!

Dyslexie lijkt me een redelijke handicap. Nu is de gemiddelde NVU aanhanger heel wat ernstiger gehandicapt en is gelijkstelling absoluut een belediging voor de gemiddelde dyslecte persoon.

je weet dat ik de context bedoel waar in hij dat woord gebruikt tov dyslexie :cool:

Terug
Naar boven