XXL Nutrition

Geert Wilders: Zijn beste en grappigste uitspraken

Haha heerlijk toch

cda= christenen dienen allah
Kopvoddentax!
Te dom voor woorden wat u doet!
Jij stemmen op wouter bos jij krijgen uitkering

Ik vind het wel grappig hoor.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=7ZyXkiQ-vn0&feature=player_embedded

Goed toch?

The Xtralarge, EricR, kom er maar in..

Ik denk als deze man veroordeeld word dat we dan straatbeelden krijgen van moslims die de straat op gaan en dan met zulke geluiden: oeloeloeloe, ja en dat is mooi he want dan breekt de pl**ris los. Hoogst persoonlijk ga ik dan op ze in rijden met de auto, hehe

Hij meent de waarheid te verkondigen, klinkt al net zo erg als degenen die hij meent te moeten bestrijden. De waarheid van Wilders is net zo min de waarheid als de waarheid uit een boekje van duizenden jaren oud.

Ja EricR, dat weten we nu wel, hoe jij over Wilders denkt.

tja, je ogen sluiten voor de werkelijkheid, niet mijn manier van denken.

Ah jij meent dus ook dat Wilders de absolute waarheid verkondigt? Soort van nieuwe religie met een zionistisch sausje er overheen. Ach het is wel kosher in ieder geval, vergeet je keppeltje niet.

EricR sluit zijn ogen net zoals de man op zijn foto. Dat je het over sommige dingen niet met hem eens bent wil ik best nog wel begrijpen, maar kennelijk geef je hem zelfs in dit filmpje ongelijk. Zelfs een niet-pvv stemmer zou Wilders hierin nog gelijk geven en dat die hier niet voor veroordeeld hoeft te worden.

EricR sluit zijn ogen net zoals de man op zijn foto. Dat je het over sommige dingen niet met hem eens bent wil ik best nog wel begrijpen, maar kennelijk geef je hem zelfs in dit filmpje ongelijk. Zelfs een niet-pvv stemmer zou Wilders hierin nog gelijk geven en dat die hier niet voor veroordeeld hoeft te worden.

Zeg ik dan dat hij veroordeeld moet worden? Ik zeg alleen dat hij meent de waarheid te verkondigen en ik die claim vrij discutabel vind. Waarheidverkondigers vind je vaak in de hoek van extremisten of wereldvreemde grachtengordelhobbyisten. Dat laatste is Wilders niet en in feite is zo'n hobbyist ook vaak een extremist.

Zeg ik dan dat hij veroordeeld moet worden? Ik zeg alleen dat hij meent de waarheid te verkondigen en ik die claim vrij discutabel vind. Waarheidverkondigers vind je vaak in de hoek van extremisten of wereldvreemde grachtengordelhobbyisten. Dat laatste is Wilders niet en in feite is zo'n hobbyist ook vaak een extremist.

Had het ff voor je opgezocht, maar dit soort taferelen krijg je dus als het zo doorgaat. http://www.telegraaf.nl/binnenland/5845503/__Subsidie_uitjes_Marokkanen__.html
En dit is maar één van de velen

Had het ff voor je opgezocht, maar dit soort taferelen krijg je dus als het zo doorgaat. http://www.telegraaf.nl/binnenland/5845503/__Subsidie_uitjes_Marokkanen__.html
En dit is maar één van de velen

Een woordvoerder van de gemeente zegt dat het bij het bedrag van 63.000 euro om een waarderingssubsidie ging. Dat wil zeggen dat MAST zelf mag bepalen wat zij met het geld doet.

Misschien maar beter de subsidiekraan dichtdraaien.

Misschien maar beter de subsidiekraan dichtdraaien.

Nog een vraagje he DBB elite-racist, deel jij wel de mening van Wilders als het gaat om het vreemdelingenvraagstuk, vrijheid van meningsuiting e.d. of heb je het gewoon niet zo op de manier hoe hij het over brengt?

Nog een vraagje he DBB elite-racist, deel jij wel de mening van Wilders als het gaat om het vreemdelingenvraagstuk, vrijheid van meningsuiting e.d. of heb je het gewoon niet zo op de manier hoe hij het over brengt?

Er zijn maar weinig punten van de PVV waar ik het mee eens ben. Al die grote woorden van Wilders maken het er niet beter op. Hij heeft gevoel voor drama maar als ik drama wil zien ga ik wel naar een toneelvoorstelling.

Wilders voor- of tegenstander dit was een goede speech weliswaar voorgekauwd door de juristen.

Daarnaast is het hele proces een grote aanfluiting!

Vond het een vrij bombastische speech, maar dat is zijn trade-mark.

Wilders voor- of tegenstander dit was een goede speech weliswaar voorgekauwd door de juristen.

Ben het hier wel mee eens. Vond de speech alleen wat overdreven. Alsof hij in het parlement spreekt en hij burgers probeert te overtuigen oid. Denk niet dat dat veel indruk heeft op iemand daar. Daarnaast wel een goede zet van die buitenlandse experts. Want buiten Nederland is men vaak veel minder zacht voor de islam.

Het mocht geen politiek proces worden maar Wilders maakt met zo'n speech het vanzelf tot politiek proces.

Die buitenlandse experts is het rijtje standaard moslimbashers zoals deze ook voorkomen in het broddelwerk Obsession. Uit Nederlandse hoek moet dan de zogenaamde moslimexpert Hans Jansen aan het woord komen, Jansen de strijder voor katholieke waarden en een schrijver van boekjes waar talloze onjuistheden in vermeld staan.

Obsession waar die hele rij aan moslimbashers aan bod komt is dan weer gefinancieerd door een ultrazionistische organisatie uit Israel waarmee we in het geval van Wilders de cirkel weer rond hebben. Als Wilders eens uit een ander vaatje tapte dan zich laten influisteren door figuren als Jansen, Bat Ye'or, de overleden Oriana Fallaci, Wafa Sultan etc zou hij misschien wat aan geloofwaardigheid winnen. Ook al is voor veel van zijn aanhangers zijn geloofwaardigheid boven alle twijfel verheven en vraagt niemand zich af uit welke hoek de fondsen van Wilders komen.

Dat er problemen zijn in de samenleving kan niemand ontkennen. Dat er OOK problemen met Moslims zijn, kan niemand ontkennen. Maar Wilders draagt geen oplossingen aan. Wilders gebruikt onvrede on wakkert deze aan om stemmen te krijgen....hij manipuleert als een kundig demagoog.

Gaat Wilders te ver? Ja...hij gaat te ver. Ik vind hem een gevaar voor de veiligheid van onze samenleving en ik ben echt, echt bang dat als hij aan de macht komt Nederland verwordt tot een doorgeslagen dictatuur. Die man is in geen geval geinteresseerd in de vrijheid van meningsuiting! Ik heb al vaak genoeg zeer, zeer volledig inhoudelijk beargumenteerd waarom.

Gaat Wilders juridisch te ver? Misschien. In mijn ogen wel, maar het is aan de rechtbank om dat te bepalen. Het feit dat Wilders de rechtsgang en de rechtsspraak ter discussie stelt geeft al aan dat hij een gevaar is voor de rechtstaat....en daarmee zichzelf verhefen voelt boven toetsing door de wet. Belachelijk.

Wilders signaleert ook niets nieuws. Alle dingen die hij zegt en constateerd waren al geconstateerd. Hij draagt geen oplossingen aan en biedt ook geen constructief debat. En dat lost de problemen niet op, het polariseert en maakt oplossingen juist minder makkelijk. Het zet mensen tegen elkaar op en zorgt ervoor dat ook gematigden en onafhankelijken in de verdediging worden gedrukt.

De sfeer en het klimaat dat hij mede schept maakt Nederland alles wat het niet is. Niet Moslims zijn een gevaar voor onze identiteit, maar juist dit soort walgelijke demagogen.

Er zijn maar weinig punten van de PVV waar ik het mee eens ben. Al die grote woorden van Wilders maken het er niet beter op. Hij heeft gevoel voor drama maar als ik drama wil zien ga ik wel naar een toneelvoorstelling.

Kom je uit Urk ofzo dan? Of heb je 20 jaar onder een steen geleefd?;) Ik zou zeggen kom is naar de ''grote'' stad en zie wat voor ellende de multiculturele samenleving met zich mee brengt.

inderdaad!

Kom je uit Urk ofzo dan? Of heb je 20 jaar onder een steen geleefd?;) Ik zou zeggen kom is naar de ''grote'' stad en zie wat voor ellende de multiculturele samenleving met zich mee brengt.

Uit Urk of zo :roflol: Laat ik nou net heel mijn leven al wonen en werken in een grote stad (naar Nederlandse begrippen). Natuurlijk zie ik ook de negatieve zaken maar het wordt vaak voorgesteld alsof Nederland is vervallen tot een soort van oorlogsgebied.

Verder is het begrip grote stad in Nederland natuurlijk vrij lachwekkend, geen van onze steden is echt groot en kent de problemen die wel spelen in echt grote steden.

Terug
Naar boven