- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja EricR, dat weten we nu wel, hoe jij over Wilders denkt.
EricR sluit zijn ogen net zoals de man op zijn foto. Dat je het over sommige dingen niet met hem eens bent wil ik best nog wel begrijpen, maar kennelijk geef je hem zelfs in dit filmpje ongelijk. Zelfs een niet-pvv stemmer zou Wilders hierin nog gelijk geven en dat die hier niet voor veroordeeld hoeft te worden.
Zeg ik dan dat hij veroordeeld moet worden? Ik zeg alleen dat hij meent de waarheid te verkondigen en ik die claim vrij discutabel vind. Waarheidverkondigers vind je vaak in de hoek van extremisten of wereldvreemde grachtengordelhobbyisten. Dat laatste is Wilders niet en in feite is zo'n hobbyist ook vaak een extremist.
Had het ff voor je opgezocht, maar dit soort taferelen krijg je dus als het zo doorgaat. http://www.telegraaf.nl/binnenland/5845503/__Subsidie_uitjes_Marokkanen__.html
En dit is maar één van de velen
Een woordvoerder van de gemeente zegt dat het bij het bedrag van 63.000 euro om een waarderingssubsidie ging. Dat wil zeggen dat MAST zelf mag bepalen wat zij met het geld doet.
Misschien maar beter de subsidiekraan dichtdraaien.
Nog een vraagje he DBB elite-racist, deel jij wel de mening van Wilders als het gaat om het vreemdelingenvraagstuk, vrijheid van meningsuiting e.d. of heb je het gewoon niet zo op de manier hoe hij het over brengt?
Ben het hier wel mee eens. Vond de speech alleen wat overdreven. Alsof hij in het parlement spreekt en hij burgers probeert te overtuigen oid. Denk niet dat dat veel indruk heeft op iemand daar. Daarnaast wel een goede zet van die buitenlandse experts. Want buiten Nederland is men vaak veel minder zacht voor de islam.Wilders voor- of tegenstander dit was een goede speech weliswaar voorgekauwd door de juristen.
Daarnaast is het hele proces een grote aanfluiting!
Er zijn maar weinig punten van de PVV waar ik het mee eens ben. Al die grote woorden van Wilders maken het er niet beter op. Hij heeft gevoel voor drama maar als ik drama wil zien ga ik wel naar een toneelvoorstelling.
Ik zou zeggen kom is naar de ''grote'' stad en zie wat voor ellende de multiculturele samenleving met zich mee brengt.Wilders voor- of tegenstander dit was een goede speech weliswaar voorgekauwd door de juristen.
Daarnaast is het hele proces een grote aanfluiting!
Kom je uit Urk ofzo dan? Of heb je 20 jaar onder een steen geleefd?Ik zou zeggen kom is naar de ''grote'' stad en zie wat voor ellende de multiculturele samenleving met zich mee brengt.
Laat ik nou net heel mijn leven al wonen en werken in een grote stad (naar Nederlandse begrippen). Natuurlijk zie ik ook de negatieve zaken maar het wordt vaak voorgesteld alsof Nederland is vervallen tot een soort van oorlogsgebied.