XXL Nutrition

Geert Wilders: Zijn beste en grappigste uitspraken

Grote stad = Te veel opgeschoten jongeren + te veel Wilders aanhangers.

Ideale en zeer explosieve mix voor maatschappelijke wanorde en ongeregeldheden.

Beide groepen moetn bestreden worden :p;)

Lol. Wilders en zijn partij. Voor idioten, door idioten.

Wat me wel opvalt is dat al die volendammers die op wilders stemmen nog nooit een turk hebben gezien???

Ik stem zowiezo Wilders al is het alleen maar omdat in Nederland hypocrisie heerst als het om vrijheid van meningsuiting gaat. Er is vrijheid op links maar op rechts zijn er grenzen en dat is vreemd in een democratie.. Hopelijk zal Wilders net als Fortyun de lat weer iets naar rechts leggen zodat er ooit politieke vrijheid is.

Wat ik me ook afvraag, krijgen wij geen problemen met de Unie als Wilders aan de macht komt???

wilders zegt iig wel wat hij denkt, daarvoor kan je de man op zijn minst wel voor respecteren. ook al heeft hij geen fatsoensnormen meegekregen en ben je er niet mee eens wat hij zegt.

balkenende probeert gewoon vriendjes te blijven met iedereen, dat kun je toch geen leiderschap noemen.

Wat me wel opvalt is dat al die volendammers die op wilders stemmen nog nooit een turk hebben gezien???

Bullshit, ben zelf een Volendammer. :) We hebben hier een aantal Marokkanen en Turken (ook uit het nabijgelegen Edam), en ondanks dat ze een hele kleine minderheid vormen, flikken ze het om heel wat HATERZ hier te creeeren. Ben zelf ook nogal in "aanraking" geweest met die paar Marokkanen, niet vrijwillig overigens. :) Ze vroegen er letterlijk om. Er lopen echt maar 4-5 Marokkanen hier rond die normaal zijn en waar je een normaal gesprek mee kan voeren. ;)

Alle Marokkanen en Turken die hier in het dorp (en in Edam) wonen, zijn stuk voor stuk tuig, op echt enkelen na, vandaar de vele PVV-aanhangers hier.

Laatst bewerkt:
Wat een mong**l die de mos..

Bullshit, ben zelf een Volendammer. :) We hebben hier een aantal Marokkanen en Turken (ook uit het nabijgelegen Edam), en ondanks dat ze een hele kleine minderheid vormen, flikken ze het om heel wat HATERZ hier te creeeren. Ben zelf ook nogal in "aanraking" geweest met die paar Marokkanen, niet vrijwillig overigens. :) Ze vroegen er letterlijk om. Er lopen echt maar 4-5 Marokkanen hier rond die normaal zijn en waar je een normaal gesprek mee kan voeren. ;)

Alle Marokkanen en Turken die hier in het dorp (en in Edam) wonen, zijn stuk voor stuk tuig, op echt enkelen na, vandaar de vele PVV-aanhangers hier.

Ik ben regelmatig in Volendam geweest...ik moet zeggen dat ik uit jouw verhaal begrijp er op 4-5 MArokkanenen na dus in Volendam een prima integratie heeft plaatsgevonden ;) :P :D

Op rfl 7 was hij laatst ook weer.

"Balkenende heeft de ruggegraat van een banaan" Mijn dag was weer goed :P.

Terug
Naar boven