XXL Nutrition

Geertje slaat door

Peiling Peiling Slaat Geert door?

• Totaal stemmers
    139
Het wachten is op de M-ster.

ik stem voor een keppeltjestax.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

En iedereen weer over hem praten, precies wat hij wilde bereiken. Denk je nou echt dat hij gek is en serieus dit plan wil doorvoeren. Hij is slimmer dan de meesten hier denken. Achter al dit circus zit wel structuur en een "goed" plan. Ben het niet altijd 100% met hem eens, maar met welke partij is dat wel zo? Mijn stem heeft hij. ;)

assumption, the mother of al ****ups

Wijze woorden riggard.

Ik dacht dat Geert de bureaucratie wilde terugbrengen en de politie échte boeven laten vangen.

Wat een hap lucht is die vent ook.

Hadden ze in belgie maar zo'n ideën!

hij is een held

Hahaha die Wilders toch :roflol:

Is wel een goed voorbeeld omal die onzinnige belastingen in Nederland aan te kaarten. Beetje jammer, dat hij het op deze manier brengt.

Dan moet je ook een boete geven aan mensen die een pet/hoed/sjaal,etc. dragen.

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

je bedoelt zeker ritard

Wel wat overdreven als het serieus bedoeld was. Het kwam voor mij echt over als een grapje.

Wel wat overdreven als het serieus bedoeld was. Het kwam voor mij echt over als een grapje.

Was idd meer als grap bedoeld net als al die belachelijke belastingen in Nederland. Jammer dat het meerendeel van de mensen meteen de telegraaf en sites zoals geensT.nl geloven.

Certified r*tard.

En hij knalt omlaag in de peilingen:

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
En hij knalt omlaag in de peilingen:

[Link niet meer beschikbaar]

De fans zullen dan zeggen: "peilingen zeggen niks wacht maar totdat er verkiezingen zijn"

Peilingen omhoog dan zeggen ze: " zie je wel, het volk is het volledig eens met Geertje"

Hoewel ik het plan te extreem vind en het eigenlijk gewoon niet realiseerbaar is, zal ik de laatste zijn die er tegen zou zijn denk ik, maar goed, iedere simpele ziel weet natuurlijk dat dit er nooit door kan komen.

Hij heeft wel meer goede ideeen naar mijn mening.. het lijkt erg extreem maar dat komt volgens mij omdat de rest nooit hun bek open hebben durven trekken.

Terug
Naar boven