Fitness Seller

Geertje slaat door

Peiling Peiling Slaat Geert door?

• Totaal stemmers
    139
En dan zeggen jullie dat Belgie gek is :D

Wilders is niet goed bij zijn hoofd

Nog even en hij stelt voor om 'apartheid' in te voeren.

Klopt, maar PVV laat zich imo het beste vergelijken met SP. Beide willen de "gewone man/mensen" helpen. Kijk naar hun mening wat betreft AOW leeftijd en andere economische standpunten, voorzover ze die hebben.

inderdaad.
Zelfs het nationalisme en protectionisme zie je terug bij beide partijen.

Een eerder linkse en extreem-rechtse partij naast elkaar plaatsen en zeggen dat ze vergelijkbaar zijn :roflol:

Laat het Eric maar niet lezen die stemde ooit SP.

De raakpunten zullen eerder toevallige uitzonderingen zijn. Zo zijn extreem-links en extreem-rechts ook beiden tegen de monarchie in principe. Dat wil niet zeggen dat ze qua programma vergelijkbaar zijn.

Een eerder linkse en extreem-rechtse partij naast elkaar plaatsen en zeggen dat ze vergelijkbaar zijn :roflol:

Je zou eens naar de kamerdebatten moeten kijken en zien hoe vaak die twee het met elkaar eens zijn als het gaat op een aantal links/rechts definieerende gebieden.

Daarbij staat de SP relatief kritisch tegenover de massamigratie.

Tja elk politicus die niet kritisch staat tegenover de massa immigratie is gestoord wat mij betreft ;)

word tijd dat die ilegalen ook is wat aan de staatskas betalen

haha@dit topic.

Maar ik denk dat we allemaal wel weten wat hun plannen zijn...

- minder islam
- meer geld in de zak van de gewone man
- minder/geen immigratie
- betere zorg voor ouderen

De typische (extreem-)rechtse thema's.

Heet dat geen populisme?

De raakpunten zullen eerder toevallige uitzonderingen zijn. Zo zijn extreem-links en extreem-rechts ook beiden tegen de monarchie in principe. Dat wil niet zeggen dat ze qua programma vergelijkbaar zijn.
SP is niets meer met dat achterlijke wijf van een Agnes Kant aan het roer, wat een aanfluiting tijdens de algemene beschouwingen. Spetters spuug vlogen in het rond, tong half uit de bek, schuim aan de lippen. Jakkes.

xxx,HUPHUP :D

Mwoah. SP is de uitvinder van oprotpremie voor migranten, de partij die in de jaren 80 al riep dat er verplicht gespreid moest worden over wijken. De partij die fel gekant is tegen Poolse arbeiders (en andere ingezetenen van nieuwe EU-lidstaten).

Volgens mij toch aardig wat speerpunten waar de PVV net zo goed voor staat.

SP + PVV (+VVD) eisten korten geleden het vertrek van het kabinet.

SP + PVV zijn beiden voor het sneller ontslaan van rechters.

Op veel punten komen de programma's (ok de PVV heeft alleen een vodje genaamd pamflet) niet overeen maar op sommige belangrijke punten is er toch aardige overeenstemming.

goed idee van ons Geert :)

Kopvoddentax :roflol: Natuurlijk niet serieus als je beetje helder van geest bent en je niet gelijk op de kast laat jagen. Wat ze daar met regelmaat doen.

Laatst bewerkt:
Kopvoddentax :roflol: Natuurlijk niet serieus als je beetje helder van geest bent en je niet gelijk op de kast laat jagen. Wat ze daar met regelmaat doen.

Je moet hem opzich wel serieus nemen in de kamer.
Je kan hem niet behandelen voor de persoon die hij eigenlijk is, want het blijft een Nederlands staatsburger en daarbij ene parlementariër, die dus door het volk is aangesteld om beslissingen te maken die ons allen aangaan.
En hoe slecht deze grap dus ook was kun je deze niet simpel naast je neerleggen, hier moet je tegen in opspraak komen, want dit soort dubieuze "grappen" horen niet thuis in een democratie.

Mwoah. SP is de uitvinder van oprotpremie voor migranten, de partij die in de jaren 80 al riep dat er verplicht gespreid moest worden over wijken. De partij die fel gekant is tegen Poolse arbeiders (en andere ingezetenen van nieuwe EU-lidstaten).

Volgens mij toch aardig wat speerpunten waar de PVV net zo goed voor staat.

SP + PVV (+VVD) eisten korten geleden het vertrek van het kabinet.

SP + PVV zijn beiden voor het sneller ontslaan van rechters.

Op veel punten komen de programma's (ok de PVV heeft alleen een vodje genaamd pamflet) niet overeen maar op sommige belangrijke punten is er toch aardige overeenstemming.
Als ik zo even het SP programma doorneem dan merk ik onmiddellijk het verschil. Een veel gematigder en sociaal programma dat stuurt naar oplossingen ipv provocatie, haat en mensen uit elkaar drijven.

Hoe kan je nu dit vergelijken, het is als water en vuur. De ene wil mensen bij elkaar brengen, de andere zorgt ervoor dat mensen elkaar haten.

Dit ene verschil is al genoeg om een vergelijking wel erg ridicuul te maken. Dat er op andere vlakken raakpunten zijn, denk dat dat dan bij elke oppositiepartij wel terug te vinden zal zijn. Het zou me verbazen als de VVD bijv. geen betere zorg voor ouderen wil.

Dit is een beetje als Hitler vergelijken met de paus. Als je lang genoeg zoekt zal je dan ook wel gelijkenissen vinden.

Of misschien versta ik de Nederlandse politiek nog onvoldoende :D

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik de naam van het topic nog wijzigen in: Hero slaat door?

er op los slaaaaan

1500 euro voor gekleurde en/of met motiefjes hoofddoeken

2000 euro voor winter-hoofdoeken met oorverwarmers :D

Terug
Naar boven