BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar PVV laat zich imo het beste vergelijken met SP. Beide willen de "gewone man/mensen" helpen. Kijk naar hun mening wat betreft AOW leeftijd en andere economische standpunten, voorzover ze die hebben.

Een eerder linkse en extreem-rechtse partij naast elkaar plaatsen en zeggen dat ze vergelijkbaar zijn![]()
Maar ik denk dat we allemaal wel weten wat hun plannen zijn...
- minder islam
- meer geld in de zak van de gewone man
- minder/geen immigratie
- betere zorg voor ouderen
De typische (extreem-)rechtse thema's.
SP is niets meer met dat achterlijke wijf van een Agnes Kant aan het roer, wat een aanfluiting tijdens de algemene beschouwingen. Spetters spuug vlogen in het rond, tong half uit de bek, schuim aan de lippen. Jakkes.Een eerder linkse en extreem-rechtse partij naast elkaar plaatsen en zeggen dat ze vergelijkbaar zijn
Laat het Eric maar niet lezen die stemde ooit SP.
De raakpunten zullen eerder toevallige uitzonderingen zijn. Zo zijn extreem-links en extreem-rechts ook beiden tegen de monarchie in principe. Dat wil niet zeggen dat ze qua programma vergelijkbaar zijn.

Populisme komt zowel voor bij links als rechts. Sterker nog, gewoon elke partij doet er wel eens aan. Ideale manier om stemmen binnen te halen.
Een eerder linkse en extreem-rechtse partij naast elkaar plaatsen en zeggen dat ze vergelijkbaar zijn
Laat het Eric maar niet lezen die stemde ooit SP.
De raakpunten zullen eerder toevallige uitzonderingen zijn. Zo zijn extreem-links en extreem-rechts ook beiden tegen de monarchie in principe. Dat wil niet zeggen dat ze qua programma vergelijkbaar zijn.

KopvoddentaxNatuurlijk niet serieus als je beetje helder van geest bent en je niet gelijk op de kast laat jagen. Wat ze daar met regelmaat doen.
Als ik zo even het SP programma doorneem dan merk ik onmiddellijk het verschil. Een veel gematigder en sociaal programma dat stuurt naar oplossingen ipv provocatie, haat en mensen uit elkaar drijven.Mwoah. SP is de uitvinder van oprotpremie voor migranten, de partij die in de jaren 80 al riep dat er verplicht gespreid moest worden over wijken. De partij die fel gekant is tegen Poolse arbeiders (en andere ingezetenen van nieuwe EU-lidstaten).
Volgens mij toch aardig wat speerpunten waar de PVV net zo goed voor staat.
SP + PVV (+VVD) eisten korten geleden het vertrek van het kabinet.
SP + PVV zijn beiden voor het sneller ontslaan van rechters.
Op veel punten komen de programma's (ok de PVV heeft alleen een vodje genaamd pamflet) niet overeen maar op sommige belangrijke punten is er toch aardige overeenstemming.