MuscleMeat

Gefeliciteerd Sport2000!

Het is best een aardig gebouw geworden..

Nog niet van overlast gehoord van maten die er tegenover wonen..

haha dat vliegtuigje :roflol:
wat een lachertje toch ook allemaal he

die koepel, is die van glas?
best wel een mooi gebouw :)
de moslims hier moeten het stellen met een moskee die tevens ook een cafe is ( wel toffe combinatie )

koepels zijn van glas idd, 1 grote en 2 kleine. in diverse kleuren blauw.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van :hb:

ik vind het een mooi gebouw
zou mooi dienst doen als een kerk
denk dat we maar eens beslag moeten gaan leggen hierop:cool:

Trouwens, ik kom net terug uit Briancon en zag daar winkels die Sport2000 heten en de marmot is daar zo wat de plaatselijke mascotte.
Heb jij iets met deze plek?

nope, ken de plaats niet eens:D

Mooi plaats. Kan het wel aanraden.

Wel een toeval.

:yawn:

En dan weer de kruistocht kristen uithangen van een paar eeuwen geleden, jaaaah dat is intelligent. Meneer Bush en de dominees aldaar zullen je vast wel steunen. :rolleyes:

Jij leidt de boel als het ooit zo ver zal komen, met je puntmuts op. :D

Ben je van je scooter afgeflikkerd ofzo?

DBC01 spreekt lof uit richting de moslimgemeenschap over een moskee die er idd zeer strak uitziet. (itt tot het door een schijnbaar blinde architect ontworpen gedrocht dat hier in Enschede staat :D).
Now that's something you don't see everyday!

Religie blijft achterlijk - zal niet anders worden - maar toch veel bidplezier ermee gewenst. Hopelijk wordt het een broedplaats van progressieve gedachten! (dan zouden veel christelijke gemeentes een voorbeeld aan hen kunnen nemen, getuige de post van DBC :roflol:)
Ik ben overigens wel benieuwd naar hetgeen deurklink op weinig subtiele toon aan sport2000 probeerde te ontfutselen: is er nog sprake van scheiding in een dergelijke moskee?

yepz, daar is sprake van, vrouwen hebben de bovenverdieping en mannen de begane grond.

Terug
Naar boven