MuscleMeat

Gefeliciteerd Sport2000!

wat met hermafrodieten en transcoïtusuelen sportje?

Zo das toch wel een mooie moskee zeg!

Wel een trieste actie van dat vliegtuigje...

Mooi gebouwtje... :D

Dat vliegtuigje zag ik toen nog vliegen. Ik had eigenlijk gehoopt dat hij zou neerstorten op die moskee.:D

:haha: ja dat zou wat geweest zijn zeg

beide religies Owned! :D

Okay, twee afdelingen dus voor de coïtusen.
Zijn er ook twee imams of mogen de vrouwen via geluidssprekers het hele gebeuren live meemaken? Ik ga ervanuit dat de imam vanaf de begane grond opereert.

Jij haalt de woorden 'feit' en 'mening' door elkaar.
Ten tijde van Mootje (moge zijn baard lang groeien) waren er vrouwen die vooraan in de moskee de dienst leidden. Ook dat is een feit.

en waar is het bewijs voor de ondersteuning van dat feit?

in de moskee is ook een jongerenruimte zodat ze niet op straat gaan lopen irriteren. Al hou je altijd groepen die dat wel doen helaas.
en vlak ernaast komt een speelplaats van een euri of 12.000. voor buurtkinderen etc.

Hersenspoelen kan niet vroeg genoeg beginnen. ;) Maar wel leuk dat er gelijk al rekening mee wordt gehouden, EN dat er dus ook erkend wordt dat er toch misschien wel een probleem is.

Het gebouw is trouwens niet bepaald mijn smaak, maar zeker niet lelijker dan een hoop gebouwen ontworpen voor/door authentieke autochtonen.

Hersenspoelen kan niet vroeg genoeg beginnen. ;) Maar wel leuk dat er gelijk al rekening mee wordt gehouden, EN dat er dus ook erkend wordt dat er toch misschien wel een probleem is.

Het gebouw is trouwens niet bepaald mijn smaak, maar zeker niet lelijker dan een hoop gebouwen ontworpen voor/door authentieke autochtonen.

nee het probleem is; veel jongeren die rondhangen hebben niks met islam te maken. ze weten er niks van. of ze kijken 1 keer met een scheef oog naar de islam, en denken gelijk dat ze homo's af moeten tuigen, die lui moeten begeleid worden;)

Daar ben ik het mee eens. De gemiddelde k*t marokkaan heeft niks met de Islam te maken anders zou hij niet: blowen, drinken, coïtus voor het huwelijk, roken, etc.
Ik vraag mij alleen af of een imam wel invloed kan krijgen op deze losgeslagen tuig. En natuurlijk moet het een stroming zijn binnen de Islam die aansluit bij onze beschaving, zoiets als de alivieten bijvoorbeeld.

is ook niet de bedoeling dat alleen de imam dat gaat doen, word programma samengesteld dat ze vrijwel elke avond in de moskee kunnen zijn om bijvoorbeeld lessen te krijgen, word zaalvoetbal georganiseerd, toernooien gehouden etc. kortom, er word gewerkt aan een persoons- en imago-verbetering.

Terug
Naar boven