XXL Nutrition

Geinige MTV afl. met bodybuilder

Wat een mong**l :roflol:

WTF dat 2e filmpje zijn buik is zoo uitgezet, hij zal tog niet zo een hoge dossisen hgh zo jong al nemen? hoop ik voor hem want zo geweldig is zijn fysiek niet

Ik kan goed inleven in die gozer, vind haar maar een zeikerd.

Edit: Bij het kamperen gaat ie wel echt te ver.

Laatst bewerkt:
Gaat beetje te ver imo, hij kan ergens bij die dagen ook een junkdag nemen. En bij die camping moeten die andere niet zo zielig doen, hij kan zich van te voren best een shake maken en daar meenemen, alhoewel ik hem ook af en toe zielig vind doen.

ik kijk televisie na het trainen ja, sowhat? en ik denk dat ik wel genoeg train opzich

happen naar peijnenburg!

iedereen hier inclusief ik weet dat er hoop tv fake is daar hoef je geen einstein voor te zijn of wel soms? maar er zijn ook mensen die deze sport echt zo serieus nemen.

ik zelf ken er ook 1 en zo zijn er wel meer mensen hier die dergelijke lowlives kennen in deze sport.

dat daargelaten ken ik dit programma verder niet want hey zoals ik zei ik kijk niet echt tv vooral niet dit soort troep dus of het echt of nep is i dont care het zou zo maar kunnen dat het wel echt is.

Tja, als zijn doel echt is om op een podium te gaan en prijzen te pakken of de nieuwe Ronnie te worden, dan heeft hij toch gewoon gelijk?

Of heeft Ronnie ook dagen waarin hij niet volgens schema eet en marshmallows binnensteekt?

En om de 3u een potje tonijn opeten is toch niet zo erg? Als je goed dooreet heb je het binnen in 15min en heb je nog 2u 45 min van die 3u om je vriendin te plezieren ... En als vriendin-zijnde is het toch niet erg dat hij die 15min wat eet? Als hij zo'n lichaam heeft moet je volgens mij niet klagen!

Vreemde shit, teveel gezaag van beide kanten, ik ga voor FAKEEEEEEEEEE!!

Tja, als zijn doel echt is om op een podium te gaan en prijzen te pakken of de nieuwe Ronnie te worden, dan heeft hij toch gewoon gelijk?

Of heeft Ronnie ook dagen waarin hij niet volgens schema eet en marshmallows binnensteekt?

En om de 3u een potje tonijn opeten is toch niet zo erg? Als je goed dooreet heb je het binnen in 15min en heb je nog 2u 45 min van die 3u om je vriendin te plezieren ... En als vriendin-zijnde is het toch niet erg dat hij die 15min wat eet? Als hij zo'n lichaam heeft moet je volgens mij niet klagen!

Vreemde shit, teveel gezaag van beide kanten, ik ga voor FAKEEEEEEEEEE!!

Ik denk dat mensen, en vooral mensen die je steunen, belangrijker zijn om de top te behalen dan 1 dag wat mindere voeding. Het is geven en nemen in het leven.

Hij gedraagt zich gewoon als een klein kind. Prima als je op je voeding wilt letten, maar ga dan niet op je vriendin lopen b**chen dat ze je tonijn niet mee genomen heeft en neem gewoon zelf wat mee en heb het er verder niet meer over.

Hij gedraagt zich gewoon als een klein kind. Prima als je op je voeding wilt letten, maar ga dan niet op je vriendin lopen b**chen dat ze je tonijn niet mee genomen heeft en neem gewoon zelf wat mee en heb het er verder niet meer over.

+1

plus dat hij haar een flinke beurt had kennen geven, ik snap zn gebitch niet :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Nog zo'n aflevering

Deze is ook echt goed, zeker als hij op restaurant zit, zo zweten bij die moeilijke vragen van zijn girlfriend

En die namen van zijn vrienden, beanpole rodriguez, chesty mcflexerson :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven