JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lenzen niet in? of de bril niet op?
Ze heeft een rotkop van hier tot tokyo

Sorry, die rotkop stond in de weg

Goeie fysiek, maar ik vrees geen beentjes ...
Lekker wijf trouwens wel ...

Ik kan goed inleven in die gozer, vind haar maar een zeikerd.
Edit: Bij het kamperen gaat ie wel echt te ver.
wat een loser, een hoop hier herkennen zich wel enigzins in bepaalde trekken uiteraard maar dit niveau is wel een world record.
arrogant, egoistisch/egocentrisch to the limit.

geen idee, ik kijk niet zoveel tv want ik train liever.
zou je ook eens moeten proberen![]()
ik kijk televisie na het trainen ja, sowhat? en ik denk dat ik wel genoeg train opzich
Tja, als zijn doel echt is om op een podium te gaan en prijzen te pakken of de nieuwe Ronnie te worden, dan heeft hij toch gewoon gelijk?
Of heeft Ronnie ook dagen waarin hij niet volgens schema eet en marshmallows binnensteekt?
En om de 3u een potje tonijn opeten is toch niet zo erg? Als je goed dooreet heb je het binnen in 15min en heb je nog 2u 45 min van die 3u om je vriendin te plezieren ... En als vriendin-zijnde is het toch niet erg dat hij die 15min wat eet? Als hij zo'n lichaam heeft moet je volgens mij niet klagen!
Vreemde shit, teveel gezaag van beide kanten, ik ga voor FAKEEEEEEEEEE!!
Hij gedraagt zich gewoon als een klein kind. Prima als je op je voeding wilt letten, maar ga dan niet op je vriendin lopen b**chen dat ze je tonijn niet mee genomen heeft en neem gewoon zelf wat mee en heb het er verder niet meer over.