AndroidHealthClinic

Geinige MTV afl. met bodybuilder

deze is ook goed, met irritante superecto vs motorbende-dad

[Link niet meer beschikbaar]

Hij doet alsof 1 dag kamperen zijn fysiek zal verwoesten. Terwijl zijn meid superveel voor hem doet kan hij dat amper voor haar opbrengen. Dan ben je gewoon de weg kwijt.

Zie response Jorgy

Tja, als zijn doel echt is om op een podium te gaan en prijzen te pakken of de nieuwe Ronnie te worden, dan heeft hij toch gewoon gelijk?

Of heeft Ronnie ook dagen waarin hij niet volgens schema eet en marshmallows binnensteekt?

En om de 3u een potje tonijn opeten is toch niet zo erg? Als je goed dooreet heb je het binnen in 15min en heb je nog 2u 45 min van die 3u om je vriendin te plezieren ... En als vriendin-zijnde is het toch niet erg dat hij die 15min wat eet? Als hij zo'n lichaam heeft moet je volgens mij niet klagen!

Vreemde shit, teveel gezaag van beide kanten, ik ga voor FAKEEEEEEEEEE!!

Dit

ik kende alle episodes al :P moest dik lachen bij dat van die filet mignon

meh ik zou cardio gaan doen met dat wijf van em en als ze niet meer kan ga ik verder met der zus ???

Toch hoop ik dat ze mij ook ooit gigantosaurus pex of chesty mcflexerson noemen :p

Ze wil zelf een vriend met zo een lichaam, moet ze niet gaan zeiken als ze die life style erbij krijgt.

Deze is ook echt goed, zeker als hij op restaurant zit, zo zweten bij die moeilijke vragen van zijn girlfriend

En die namen van zijn vrienden, beanpole rodriguez, chesty mcflexerson :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Wat heeft die chick een graf**p zeg.. KOLERE. En zo'n nasale k*tstem, vreselijk. Haar lichaam is +1 maar het compenseert helaas niet genoeg

Als dat vrouwtje in het eerste filmpje zijn tonijn had toegelaten dan hadden ze een schitterende avond beleefd en moest dat vrouwtje niet zeiken.

Overdreven imo. Tenzij het idd wedstrijdvoorbereiding is. Heb er wel respect voor maar tenzij je echt zware podiumambities hebt is dit gewoon niet nodig.

Overdreven imo. Tenzij het idd wedstrijdvoorbereiding is. Heb er wel respect voor maar tenzij je echt zware podiumambities hebt is dit gewoon niet nodig.

dat is het verschil tussen jou en hem.

hij weegt waarschijnlijk tegen de 100 aan met 7%, kan je niet over jou zeggen. het is hoe ver je wilt gaan om iets te bereiken

dat is het verschil tussen jou en hem.

hij weegt waarschijnlijk tegen de 100 aan met 7%, kan je niet over jou zeggen. het is hoe ver je wilt gaan om iets te bereiken

:rolleyes: Wat voor een k*topmerking is dit nu weer. Niet iedereen heeft dezelfde doelen, ik persoonlijk behaal liever iets wat naturel mogelijk is.

En het niet alsof jij er wel zo bij staat. Het is hoe ver je wilt gaan om iets te bereiken..

Laatst bewerkt:
:rolleyes: Wat voor een k*topmerking is dit nu weer. Niet iedereen heeft dezelfde doelen, ik persoonlijk behaal liever iets wat naturel mogelijk is.

En het niet alsof jij er wel zo bij staat. Het is hoe ver je wilt gaan om iets te bereiken..

ja maar ik zit niet te zeiken dat het niet nodig is als je geen wedstrijd ambities heeft.

feit blijft gewoon hij zet alles in daarom zit hij op 7% en zit hij tegen de 100 aan, wat ik daarmee wil zeggen dat is zijn doel daar heeft die voorover of die nou op het podium wilt gaan staan of niet.

btw. die 7% tik ik ook binnen 3 a 4 weken aan met tegen de 90 kg maar goed..........

Ik herken wel een kern van waarheid hoor. Ik heb ook wel dat soort gesprekken gehad met mn vriendinnen.. Als we ergens waren ofzo, tja ik zing et dan wel even uit maar na 3uur hebk gewoon buikpijn van honger en dan moek even GOED eten. Het is onderdeel van mijn leefsT. Dat moeten ze kunnen respecteren.

Ik bedoel ik heb ook dagen dat ik even minder kan eten omdat we de hort op zijn, maar als je gewoon blikj tonijn of shake meeneemt, heb je zo op. What the **** maakt dat uit? Als ze om zoiets moeilijk gaan doen en lopen zeiken dat je et niet voor 1 dag kan laten, moet je geen relatie aangaan met zo iemand. Je weet dat iemand zo is dus waarom moet het een dag HELEMAAL zonder? Effe shake met water maken en je kan weer even door.

Die dude was wel echt een prototype en ging ook wel beetje ver in sommige dingen. Gegeil ZO ERG op jezelf vink wel triest. Dat dansen in die oppervlakkige 'playah' dudestyle, **** op man..

Maar die familie enzo reageert ook beetje bullshit. Familie van mijn chick was ook wel van ow moet je nu alweer eten joh? Jah je moet ervan groeien he? Vind je het zelf niet vervelend omdat het soms onderbreekt? naja dat vind ik ook vervelend, maar et moet. Ik vind het wel iets om te respecteren zoveel discipline en dat vinden zij ook. Dan helpen ze je erbij.

Kvond dat beide kanten beetje liepen te overdrijven. Maar dit soort leefsT issues komen zeker wel voor. Heb het zelf ook ondervonden, al dan niet dat mn relatie eronder leidt of ruzie ofzo :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven