MuscleMeat

geirriteerd door GH ?

Bij mijn weten niet want hgh zou je normaal gesproken een ''happy feeling'' moeten geven.

Of het moet zijn dat je de laatste dagen ineens slecht slaapt?

mag vragen waarom je gh neemt?

Voor zijn blessure dat maar niet over wil gaan. Ben ff vergeten wat het precies was. Hij heeft er iig goed onderzoek naar verricht naar eigen zeggen.
LangeMan, succes !!

Afaik zou je je energieker moeten voelen, verder mag het geen invloed op je humeur hebben.

Brengt GH je bloedsuiker niet omlaag? Ik wordt ie geval een enorme saggo van een laag bloedsuiker gehalt.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is het gelukkig al wat minder.

Goed om te horen,bro.

Merk je al wat andere bijwerkingen?

Bijv je vingers?

je moet je zeker zeer happy voelen,enige wat tegenvalt zijn gewrichtspijnen
dus je schoudertje zou nog meer pijn kunnen gaan doen

Testo zei:
Goed om te horen,bro.

Merk je al wat andere bijwerkingen?

Bijv je vingers?

niet echt, ik had vanochtend wel effe het idee dat me vingers wat dikkig aanvoelde.
Tevens voel ik dat me knieen, de plek in me schouder en me teen die ik ooit eens heb gebroken en niet recht heb laten zetten beetje gevoeliger zijn.

Ik had trouwens een ziekelijk litteken van een sigaret op me hand
en die is bijna gehalveerd in anderhalve week :eek:

dream warrior zei:
je moet je zeker zeer happy voelen,enige wat tegenvalt zijn gewrichtspijnen
dus je schoudertje zou nog meer pijn kunnen gaan doen

Hoezo happy van GH? Eerder wreed vermoeid de hele dag door.

Maar dat kan aan mij liggen hoor

dit zal wel eens kunnen komen door een klein hypotje door gh...probeer eens wat suikers na je inject te nemen....give it a try..

klaas zei:
dit zal wel eens kunnen komen door een klein hypotje door gh...probeer eens wat suikers na je inject te nemen....give it a try..

het is geen goed idee om koolhydraten te nemen rond om je hgh shot. dit ivm het feit dat hgh de lever hindert in het op nemen van bloed suiker wat resulteert in hogere bloedsuiker en dus een grotere behoefte aan meer insuline. dit kan op de lange duur resulteren in een verlaagde reactie op insuline en dus een nog hogere bloedsuiker. dit gaat natuurlijk niet op als je insuline bij je hgh neemt,in dat geval heb je je carbs hard nodig.

-rodge

igf/hgh guru has spoken..goede input rodge..

ik ben gestopt met me maagtabletten en ik voel me weer normaal :P

Terug
Naar boven