XXL Nutrition

Gele deca

makker

Novice
Waardering
0
Gele deca + FOTO'S

Hallo,

Ik heb een vraag over mijn Deca vials. Deze vraag is al eerder op dit forum geformuleerd, maar toen is er geen duidelijk antwoord op gekomen, vandaar dat ik even opnieuw probeer, omdat ik met hetzelfde probleem zit.

Ik heb bij een vriend vorige maand Deca gekocht, de vloeistof in deze vials is zo goed als doorzichtig. Nu, omdat hij niet genoeg nieuwe flesjes Deca bij zijn leverancier kon bemachtigen heeft hij mij een doosje Deca gratis gegeven van de overschot van een kuur die hij vorig jaar gedaan heeft. De vervaldatum van deze Deca is 08/2004.

Als ik beide vials, de nieuwe en de oude, met elkaar vergelijk, merk ik een duidelijk kleurverschil. De Deca die hij van vorig jaar had liggen en die binnen 2 maanden vervalt, is beduidend geler dan de nieuwer vials die doorzichtig zijn. (Misschien hebben de vials te warm of niet donker genoeg gelegen?)

Heeft er iemand van jullie een verklaring waarom die Deca geel geworden is. En is het nog veilig om die te gebruiken?

As donderdag zou ik de volgende spuit moeten zetten.

Alvast bedankt voor de feedback

Groeten

Laatst bewerkt:
Welk merk deca is het allebij zelfde merk?

Deca van Organon is ook niet geheel kleurloos.

Mss heeft ie wel n vial volgezeken :D

Weer erg behulpzame opmerkingen hier.

Het zou erg handig zijn als je haarscherpe close-pics ulpoad op een site en die hier doorlinkt. Deca Durabolin wordt enorm veel gefaked en alleen close pics bieden uitkomst.

• Topic Starter Topic Starter
De 2 deca's zijn van verschillende merken.
De nieuwere kleurloze is EXTRABOLINE van Genepharm S.A. (Pallini-Athens).
De oudere gele (geel geworden) is Deca-Durabolin van N.V. Organon Oss Holland.

Ik zal morgen trachten detailfoto's te uploaden.

Groeten

dan vrees ik dat u fake hebt deca's van organon is doorzichtige vloeistof enkel dop op vial ziet geel

Zoals ik ook al zei, deca van organon is niet geheel kleurloos maar ook zeker niet geel. Maar wat de 1 niet geel vindt kan jij wel weer geel vinden lijken, dus ik zou idd een pic plaatsen.

Niet zo kort dor de bocht Bocca, niks beoordelen zonder dat je het gezien hebt.

ik ga verder op zijn uitleg ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen zonder pic te zien.
Maar gele deca klinkt niet echt goed.

Probeer pic te plaatsen

De foto's van de gele Deca zijn te bekijken op volgende tijdelijke URL:

http://members.lycos.nl/makkertemp

Ik heb er nog een eerder gebruikte vial Deca opgezet, ook van Organon, ter vergelijking.

Misschien zijn beide echt? Vraag blijft dan nog, waarom de bovenste geel geworden is?

Ik ben van mijn vriend te weten gekomen dat de gele Deca een lange tijd op een zolder gelegen heeft, waar de temperatuur nogal eens hoog kan oplopen... denk maar aan vorige zomer. Misschien is dat de reden van de verkleuring? Blijft nog wel de vraag of het verantwoord is om die Deca nog te gebruiken.

Groeten

die gele deca is vals zoals ik al vermoede zonder R = fake kijk ook op
[Link niet meer beschikbaar] linkse hiervan is fake rechtse echt jij hebt rechtse :eek:

Dat er geen ®'s bijstaan is al een veeg teken.

Sterkere aanwijzing dat het een fake is vind ik dat de gele dop niet aansluit op de vial maar er iets uitsteekt. Dat was altijd een duidelijk teken van een vervalsing.

De onderste vial op http://members.lycos.nl/makkertemp is dan wel echt neem ik aan?
Wat mij ook opvalt aan de gele Deca is dat het etiket niet volledig horizontaal op de vials geplakt is.

onderste is inderdaad real bovenste fake

Idd fake....je kunt het ook aan de letters zien. Fakes hebben dikke zwarte letters, de echte niet, letters zijn wat lichter van kleur. Zoals DBC ook al zegt: de dop is een richtlijn, en de ® mag ook niet ontbreken.

En de vloeistof ziet dr wel erg geel uit.

In orde. Bedank voor jullie reacties, nu weet ik tenminste dat ik die rommel niet in mijn lijf moet spuiten.

Groeten

Terug
Naar boven