AndroidHealthClinic

Geluid pc speakers zeer zacht

Isnogood

Ripped Bodybuilder
Waardering
216
Lengte
1m87
Massa
80kg
Yo bro's,

Ik heb gisteren mijn "oude" speakerset van thuis meegenomen, waarvan één box het niet meer deed:
- Oom heeft ding opengedraaid en een "los" draadje gefixeerd, speakers deden het nu allebei weer, maar zeer zacht
- Nu doet één speaker het nog maar, en dan ook nog heel zacht, subwoofer is ook heel zacht

Voor de goede orde, het is een Cambridge SoundWorks 250D 300RMS Watt machine, ik heb nu alles op 100% volume staan in windows/dat ding zelf, normaliter kon ik daar het halve huis mee laten trillen, nu kan ik nog NET de tekst van een liedje horen. Hoe kan dat?

miss box rechtstreeks gekoppelt aan audio out zonder eerst door versterker te gaan ?

• Topic Starter Topic Starter
de speakers zijn connected met de subwoofer die centraal gekoppeld is aan de PC, ALLES is laag volume (geluid én bass)

PS: Hij is niet opgeblazen o.i.d. Heb hem gewoon een tijd niet gebruikt nadat een speaker het niet meer deed en we een nieuwe speakerset kregen

als je aan de woofer nog een volumeregelaar hebt:
zorg dat de volumeregeling volledig openstaat EN wave

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kloot ff met die schuiven, zet alles vol uit, en kijk of die het dan doet :). Zo ja? Één voor één weer uit zetten :).

Drivers opnieuw installeren.
Ik heb ook de Cambridge SoundWorks, misschien dat dat helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven