Fitness Seller

Gemiddelde hoogte alimentatie.

  • Topic starter RCZ
  • Startdatum
  • Reacties 122
  • Weergaven 6K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

Betekend niet dat als je goedkoop boodschappen doet meteen slecht eten zou hebben hoor.

Klopt, maar ik kijk niet zozeer naar aanbiedingen, maar meer naar wat ik denk dat het beste is.
Dan is logisch dat je duurder uit komt ipv dat ik geen boodschappen zou kunnen doen zoals iemand hier suggereert.

Als je levensstijl op zijn engels schrijft dan kan ik me wel iets voorstellen bij je standaard

Lekker boeiend, kwam er gewoon zo uit :D

Dus duurder eten is automatisch beter voor je gezondheid?

Niet automatisch, maar wel die ik uitkies ;):P
Bepaalde producten heb ik graag ik me schema en het blijft gewoon een dure sport.
 
rijst kip en groente, enige wat je nodig hebt!!!
maar ligt eraan. als je zo'n voedingsschema van bodybuilding.com haalt dan ben je indd al gauw 60E voor een week kwijt. maar 30E kan je al heel ver mee komen
 
kan dit topic verplaatst worden naar de voedingssectie

thnx modz
 
rijst kip en groente, enige wat je nodig hebt!!!
maar ligt eraan. als je zo'n voedingsschema van bodybuilding.com haalt dan ben je indd al gauw 60E voor een week kwijt. maar 30E kan je al heel ver mee komen

Eet, eieren, havermout, olijfolie, kwark, 500 gram kip, 500 gram aardappels, nog wat rijst, veel groente, noten, fruit en een halve avocado elke dag.

Zaterdag komt er dan nog junk bij he :D
 
Misschien kan ik geen inkopen doen, dat is een optie.
Of misschien heb jij geen flauw benul waar je over lult omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

Jij wilt waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk groot worden en gezondheid is voor jou secundair, ik stel daar hogere eisen aan.

Omdat iedereen je hier al lekker aanvalt doe ik even lekker mee: waarop basseer jij dat ik A gezondheid op tweede plek heb staan, en het feit dag je net zegt dat je niet kijkt naar aanbiedingen is mn hele punt. Thanks for helping my case.
En hoe bedoel je ik kijk alleen naar wat gezond is? Wat is gezond? Geef jouw definitie eens van wat gezonde producten onderscheidt van ongezond. Gewoon een vraag om jouw visie te achterhalen.
 
omdat je geen flauw idee hebt voor wat voor levensstyle ik leid. ;)

achterlijk verkapte kijk-mij-rijk-zijn post. :trollfacex:

in Be4 I xyzqyzdq I die zegt dat hij 300,- per week spendeerd aan halal biefstuk.
 
Moeder is afgekeurd, dus nee die zet ik niet aan het werk.
Ik zit KTC (KamerTrainingCentrum) en van hun krijg ik 35 per week voor eten.
Nou, dat red ik niet.
Dus koop ik van ali/kleedgeld ook eten, sportschool betaal ik ervan, blablabla.

K vroeg alleen, wat is gemiddeld?
Huur 'n alles word betaald, zorgverzekering is n.v.t natuurlijk.
Al gedacht over een bijbaantje? Of mag dat niet?
 
Omdat iedereen je hier al lekker aanvalt doe ik even lekker mee: waarop basseer jij dat ik A gezondheid op tweede plek heb staan, en het feit dag je net zegt dat je niet kijkt naar aanbiedingen is mn hele punt. Thanks for helping my case.
En hoe bedoel je ik kijk alleen naar wat gezond is? Wat is gezond? Geef jouw definitie eens van wat gezonde producten onderscheidt van ongezond. Gewoon een vraag om jouw visie te achterhalen.

Niemand viel mij aan, maar dat je een meeloper bent geloof ik graag.
Dat ik niet naar aanbiedingen kijk omdat deze me weinig interesseren zegt niks over mijn kwaliteiten om inkopen te doen.
Als je iets wilt hebben zit daar een prijskaartje aan.
Ik beweer niet dat jij gezondheid op de 2e plek hebt staan, ik zeg dat jij misschien niet beter weet aangezien jij zegt dat ik geen inkopen kan doen probeer ik uit te leggen als je bewust voor bepaalde producten kiest je duur uit kan komen.

Je populistische gelul slaat gewoon nergens op dat ik zou moeten cutten en de vergelijking met acteur Kevin James.

achterlijk verkapte kijk-mij-rijk-zijn post. :trollfacex:

in Be4 I xyzqyzdq I die zegt dat hij 300,- per week spendeerd aan halal biefstuk.

Dan kan ik dat bij deze ontkrachten ;)
Wou dat je gelijk had, maar ben nog steeds niet rijk.
 
Laatst bewerkt:
Omdat iedereen je hier al lekker aanvalt doe ik even lekker mee: waarop basseer jij dat ik A gezondheid op tweede plek heb staan, en het feit dag je net zegt dat je niet kijkt naar aanbiedingen is mn hele punt. Thanks for helping my case.
En hoe bedoel je ik kijk alleen naar wat gezond is? Wat is gezond? Geef jouw definitie eens van wat gezonde producten onderscheidt van ongezond. Gewoon een vraag om jouw visie te achterhalen.

Ik weet in elk geval wel dat smaak voor jou op de laatste plaats komt. ;)
Maar goed, ieder zijn keuze. En vind het vooral knap als je het moet doen omdat je anders niet rond komt. Zo niet ben je een extreme pinneus.
 
Niemand viel mij aan, maar dat je een meeloper bent geloof ik graag.
Dat ik niet naar aanbiedingen kijk omdat deze me weinig interesseren zegt niks over mijn kwaliteiten om inkopen te doen.
Als je iets wilt hebben zit daar een prijskaartje aan.
Ik beweer niet dat jij gezondheid op de 2e plek hebt staan, ik zeg dat jij misschien niet beter weet aangezien jij zegt dat ik geen inkopen kan doen probeer ik uit te leggen als je bewust voor bepaalde producten kiest je duur uit kan komen.

Je populistische gelul slaat gewoon nergens op dat ik zou moeten cutten en de vergelijking met acteur Kevin James.



Dan kan ik dat bij deze ontkrachten ;)
Wou dat je gelijk had, maar ben nog steeds niet rijk.


Leef jij nou wel of niet van de staatskas?
 
Ik weet in elk geval wel dat smaak voor jou op de laatste plaats komt. ;)
Maar goed, ieder zijn keuze. En vind het vooral knap als je het moet doen omdat je anders niet rond komt. Zo niet ben je een extreme pinneus.

Volgens mij word dat nergens gezegt. Het is toch fijn als je een goed lekker prakkie op tafel hebt staan en dan ook nog geld overhoud voor andere leuke dingen?
 
Leef jij nou wel of niet van de staatskas?

Heb een bepaalt verleden met de overheid.
Wil daar verder niet op in gaan want zoiets blijft je je hele leven op dbb achtervolgen.

Volgens mij word dat nergens gezegt. Het is toch fijn als je een goed lekker prakkie op tafel hebt staan en dan ook nog geld overhoud voor andere leuke dingen?

Zeker, en aan jou foto's te zien hoeven we ook geen medelijden met je te hebben, ondanks je budget.

Goed bezig!
 
Heb een bepaalt verleden met de overheid.
Wil daar verder niet op in gaan want zoiets blijft je je hele leven op dbb achtervolgen.



Zeker, en aan jou foto's te zien hoeven we ook geen medelijden met je te hebben, ondanks je budget.

Goed bezig!

Kan 100 per week uit geven.. maar vind ok zonde als ik voor 50 ook rond kan komen en gewoon lekker eten kan eten dus gebruik de helft andere helft bewaar ik en koop ik weer wat leuks voor of spaar het op

Thanks :)
 
Heb een bepaalt verleden met de overheid.
Wil daar verder niet op in gaan want zoiets blijft je je hele leven op dbb achtervolgen.



Zeker, en aan jou foto's te zien hoeven we ook geen medelijden met je te hebben, ondanks je budget.

Goed bezig!

probleemwijken.jpg
 
Topic gaat nu opeens heeel ergens anders over lol
 
Back
Naar boven