AndroidHealthClinic

GEN-Doping....al eens van gehoord?

Ja man.. als ik me kan inschrijven om mij genetisch te laten maipuleren naar mijn wensen! doe ik dat!

mits er geen bijwerkingen zijn, tuurlijk! beetje meer spieren en kracht kan geen kwaad.
en een 13inch d*ck ennuh... tja ff een bestelling maken dan!
maar dan is het einde zoek, dan krijg je alleen maar freaks.
volgens mij is er wel eens een discussie geweest over myostatin blokkers ofzo? als dit echt zou werken zou je binnen een dag een freak zijn en na 3dagen dood omdat je lichaam kapotgroeit, zoiets...

Misschien, maar vergis je niet dat het aanpassen van je genen helemaal niet hoeft uit te pakken in freakzooi..

Gen therapie is in iedergeval al bekent. bij bepaalde ziekte brengen ze dus al idd een virus in dat de genen aanpast met als gevolg herstel va de ziekte!

Genetische manipulatie van voedingstoffen is ook al zo oud als de weg naar Rome!

Ook de ideeen en roddels over genetische manipulatie van mensen om zo een super ras te maken zijn al oud!
2 jaar geleden moest ik er al een werkstuk van maken! en toen waren ze al bezig met supermensen te maken!!

Kuurtje voor een jaar kost 225 euro.

Daarna heb je herhalingsprik nodig, a 175 euro.

PM me....

;)

dbc01 zei:
Schaapje Dolly en stiertje Herman waren genetisch gemanipuleerde dieren en dus een 'Cloning' van een ander dier.

Zoals jij het zegt zou ik dus een kloon van mezelf worden als ik mij genetisch zou laten veranderen? Daarbij was Dolly een kloon van een volwassen dier en Herman een transgene stier (inbreng van menselijk erfelijk materiaal).

Laatst bewerkt:
Jordees zei:
Ik heb zoiets gezien op Discovery, het ging over hoe groot een mens kon worden en hoe de grensen verlegd konden worden. (Het programma ging over superhelden en of dit in werkelijkheid ook mogelijk was, erg vermakelijk).
Het blijkt dus dat wanneer gen-therapie (wat sinds kort mogelijk is door het in kaart brengen van de menselijke dna-structuur, pffffff mondvol :D ) toegepast wordt en natuurlijk goed ontwikkeld is, dat een man kan groeien tot ongeveer 3 meter, met een gewicht van ongeveer 350 kilo (spieren). Uiteindelijk is het niets anders dan je genetische aanleg zodanig aanpassen dat je spieren gewoon eindeloos blijven groeien.

zal mijn tijd overigens wel duren...

is de hulk dan toch niet alleen een verhaaltje... :cool:

Helaas kerel, tot op heden treden er bij gen-mutatie nog steeds errors op op andere vlakken in het lichaam.

Er ontstaaan plotselinge ziektes, of op het oog kleine infecties die ineens fataal aflopen. Daarom durft niemand er mee te beginnen op menselijke 'proefdieren'.

wat ze bij ratten doen is het myostatin gen uitschakelen. dit gen zorgt ervoor hoe gespierd je kan worden. geef maar myostatin in op google en je vind er informatie over.

maar kunnen ze het myostatin gen opnieuw instellen ?

dont **** with mothernature

klaas zei:

Dat doen we al heel lang hoor. Vanaf we bezig zijn met het cultiveren van gewassen. Ik vraag me wel af wat het nut hiervan is. In het dagelijks leven is vrijwel niemand die behoefte heeft aan extra spiermassa/kracht.

ok Klaas, als jij morgen een hart aanval krijgt laat ik je liggen,
want anders fok ik met moeder natuur ;)

(voorbeeldje, niet offensief opvatten)

ik zou het jammer vinden voor de sport...
als iedereen door middel van een paar prikken ongelimiteerd spiermassa kan laten groeien loopt iedereen er groot bij.
zonder hard te trainen.
dat onderscheid nou net de mensen zoals wij(elke dag hard trainen)en je hele levensT erop aanpassen.
tegenover de "luie" mensen die na hun werk op de bank ploffen met altijd vet eten,en elke avond bier te zuipen.
zelfs met anabolen is het niet even kuren en groot worden,je moet er keihard voor trainen,en nog harder om de winsten vast te kunnen houden.
ik hoop niet dat het zo ver komt,iedereen mag van mij groot worden maar dan wel door hard trainen en niet even je genen telaten manipuleren en ongetraind ongelimiteerd te groeien....
dat haalt de uitdaging van de sport weg.
gr martin77

Martin er moet nog altijd wel getraind worden ook in geval van gendoping maar inderdaad helemaal niet meer zo intensief als voorheen...

Terug
Naar boven